Dan međusobnog pomaganja
Autor: Božena Ukić, 27. 10. 2016.
Povodom obilježavanja Dana međusobnog pomaganja, učenici trećih razreda sudjelovali su u zabavnoj radionici koju je pripremila logopedinja Josipa Luketin uz pomoć pedagoginje Karmen Ivanišević Zec i psihologinja Tereze Mihaljević i Ivančice Grubišić.
Naši trećaši razgovarali su kako pomoći jedni drugima u svakodnevnom životu, a njihove odgovore zapisali smo na ploču.
Zatim su u parovima, na temelju nedovršene priče, smislili i odglumili različite likove i situacije u kojima nekome treba pomoći. Oduševili su nas svojom snalažljivošću i glumom.
Tijekom radionice posebno smo se osvrnuli na međusobnu pomoć u učenju, čitanju i pisanju. Logopedinja je s učenicima razgovarala o djeci s teškoćama u ovim područjima te istaknula važnost međusobnog razumijevanja i pomaganja.
Učenici su obećali da će za domaću zadaću pomoći nekome od svojih bližnjih i uljepšati im dan. Drago nam je zbog toga i pozivamo sve da učine isto!
Organiziranjem i provedbom ove radionice smo ispunili dva cilja.
Radionicom smo podržali kampanju ''I ja želim čitati!'' u koju se škola uključila ove školske godine te ujedno doprinijeli promidžbi projekta Učimo zajedno II preko kojeg su u školi osigurani pomoćnici u nastavi.
Dan međusobnog pomaganja
Autor: Božena Ukić, 27. 10. 2016.
Povodom obilježavanja Dana međusobnog pomaganja, učenici trećih razreda sudjelovali su u zabavnoj radionici koju je pripremila logopedinja Josipa Luketin uz pomoć pedagoginje Karmen Ivanišević Zec i psihologinja Tereze Mihaljević i Ivančice Grubišić.
Naši trećaši razgovarali su kako pomoći jedni drugima u svakodnevnom životu, a njihove odgovore zapisali smo na ploču.
Zatim su u parovima, na temelju nedovršene priče, smislili i odglumili različite likove i situacije u kojima nekome treba pomoći. Oduševili su nas svojom snalažljivošću i glumom.
Tijekom radionice posebno smo se osvrnuli na međusobnu pomoć u učenju, čitanju i pisanju. Logopedinja je s učenicima razgovarala o djeci s teškoćama u ovim područjima te istaknula važnost međusobnog razumijevanja i pomaganja.
Učenici su obećali da će za domaću zadaću pomoći nekome od svojih bližnjih i uljepšati im dan. Drago nam je zbog toga i pozivamo sve da učine isto!
Organiziranjem i provedbom ove radionice smo ispunili dva cilja.
Radionicom smo podržali kampanju ''I ja želim čitati!'' u koju se škola uključila ove školske godine te ujedno doprinijeli promidžbi projekta Učimo zajedno II preko kojeg su u školi osigurani pomoćnici u nastavi.
Dan međusobnog pomaganja
Autor: Božena Ukić, 27. 10. 2016.
Povodom obilježavanja Dana međusobnog pomaganja, učenici trećih razreda sudjelovali su u zabavnoj radionici koju je pripremila logopedinja Josipa Luketin uz pomoć pedagoginje Karmen Ivanišević Zec i psihologinja Tereze Mihaljević i Ivančice Grubišić.
Naši trećaši razgovarali su kako pomoći jedni drugima u svakodnevnom životu, a njihove odgovore zapisali smo na ploču.
Zatim su u parovima, na temelju nedovršene priče, smislili i odglumili različite likove i situacije u kojima nekome treba pomoći. Oduševili su nas svojom snalažljivošću i glumom.
Tijekom radionice posebno smo se osvrnuli na međusobnu pomoć u učenju, čitanju i pisanju. Logopedinja je s učenicima razgovarala o djeci s teškoćama u ovim područjima te istaknula važnost međusobnog razumijevanja i pomaganja.
Učenici su obećali da će za domaću zadaću pomoći nekome od svojih bližnjih i uljepšati im dan. Drago nam je zbog toga i pozivamo sve da učine isto!
Organiziranjem i provedbom ove radionice smo ispunili dva cilja.
Radionicom smo podržali kampanju ''I ja želim čitati!'' u koju se škola uključila ove školske godine te ujedno doprinijeli promidžbi projekta Učimo zajedno II preko kojeg su u školi osigurani pomoćnici u nastavi.
Dan međusobnog pomaganja
Autor: Božena Ukić, 27. 10. 2016.
Povodom obilježavanja Dana međusobnog pomaganja, učenici trećih razreda sudjelovali su u zabavnoj radionici koju je pripremila logopedinja Josipa Luketin uz pomoć pedagoginje Karmen Ivanišević Zec i psihologinja Tereze Mihaljević i Ivančice Grubišić.
Naši trećaši razgovarali su kako pomoći jedni drugima u svakodnevnom životu, a njihove odgovore zapisali smo na ploču.
Zatim su u parovima, na temelju nedovršene priče, smislili i odglumili različite likove i situacije u kojima nekome treba pomoći. Oduševili su nas svojom snalažljivošću i glumom.
Tijekom radionice posebno smo se osvrnuli na međusobnu pomoć u učenju, čitanju i pisanju. Logopedinja je s učenicima razgovarala o djeci s teškoćama u ovim područjima te istaknula važnost međusobnog razumijevanja i pomaganja.
Učenici su obećali da će za domaću zadaću pomoći nekome od svojih bližnjih i uljepšati im dan. Drago nam je zbog toga i pozivamo sve da učine isto!
Organiziranjem i provedbom ove radionice smo ispunili dva cilja.
Radionicom smo podržali kampanju ''I ja želim čitati!'' u koju se škola uključila ove školske godine te ujedno doprinijeli promidžbi projekta Učimo zajedno II preko kojeg su u školi osigurani pomoćnici u nastavi.