PROJEKTNI DAN U NAŠOJ ŠKOLI - 02.06.2010.
Autor: Tomislava Ečić, 8. 6. 2010.
NAŠA BAŠTINA U SIGURNIM RUKAMA!
PROJEKTNI DAN U NAŠOJ ŠKOLI
02.06.2010.
Učenici naše škole dugo su istraživali, skladali, smišljali i izrađivali projekte na temu ,,Kulturna i povijesna baština grada Kaštela“, kako bi 02.06.2010. na projektni dan iskazali svoje znanje i razmišljanja o blagu našega grada.
Druženja su započela sportskim natjecanjima u kojima su sudjelovali učenici nižih razreda. Na školskom igralištu sve je vrvilo od uzvika, aplauza i smijeha.
Nakon sportskih natjecanja slijedio je drugi dio projekta, razgledavanje plakata. Po cijelom atriju naše poglede su privlačili plakati s veselim i maštovitim naslovima, crtežima, slikama, sastavima i pjesmama. Ušli smo u učionice i uredili ih za projektni dan.
U pojedinačnim su se učionicama igrale igre i rješavale osmosmjerke i križaljke.
I što se još može reći nego NAŠ TRUD SE ISPLATIO!
Svi su zadovoljni, i nastavnici i učenici.
Naša upornost i mašta omogućili su nam da steknemo novo znanje i još ljepša sjećanja na našu baštinu.
A naša Kaštela su nam inspiracija da i dalje budemo ovako maštoviti.
Dea Grgurević, 5.c
PROJEKTNI DAN U NAŠOJ ŠKOLI - 02.06.2010.
Autor: Tomislava Ečić, 8. 6. 2010.
NAŠA BAŠTINA U SIGURNIM RUKAMA!
PROJEKTNI DAN U NAŠOJ ŠKOLI
02.06.2010.
Učenici naše škole dugo su istraživali, skladali, smišljali i izrađivali projekte na temu ,,Kulturna i povijesna baština grada Kaštela“, kako bi 02.06.2010. na projektni dan iskazali svoje znanje i razmišljanja o blagu našega grada.
Druženja su započela sportskim natjecanjima u kojima su sudjelovali učenici nižih razreda. Na školskom igralištu sve je vrvilo od uzvika, aplauza i smijeha.
Nakon sportskih natjecanja slijedio je drugi dio projekta, razgledavanje plakata. Po cijelom atriju naše poglede su privlačili plakati s veselim i maštovitim naslovima, crtežima, slikama, sastavima i pjesmama. Ušli smo u učionice i uredili ih za projektni dan.
U pojedinačnim su se učionicama igrale igre i rješavale osmosmjerke i križaljke.
I što se još može reći nego NAŠ TRUD SE ISPLATIO!
Svi su zadovoljni, i nastavnici i učenici.
Naša upornost i mašta omogućili su nam da steknemo novo znanje i još ljepša sjećanja na našu baštinu.
A naša Kaštela su nam inspiracija da i dalje budemo ovako maštoviti.
Dea Grgurević, 5.c
PROJEKTNI DAN U NAŠOJ ŠKOLI - 02.06.2010.
Autor: Tomislava Ečić, 8. 6. 2010.
NAŠA BAŠTINA U SIGURNIM RUKAMA!
PROJEKTNI DAN U NAŠOJ ŠKOLI
02.06.2010.
Učenici naše škole dugo su istraživali, skladali, smišljali i izrađivali projekte na temu ,,Kulturna i povijesna baština grada Kaštela“, kako bi 02.06.2010. na projektni dan iskazali svoje znanje i razmišljanja o blagu našega grada.
Druženja su započela sportskim natjecanjima u kojima su sudjelovali učenici nižih razreda. Na školskom igralištu sve je vrvilo od uzvika, aplauza i smijeha.
Nakon sportskih natjecanja slijedio je drugi dio projekta, razgledavanje plakata. Po cijelom atriju naše poglede su privlačili plakati s veselim i maštovitim naslovima, crtežima, slikama, sastavima i pjesmama. Ušli smo u učionice i uredili ih za projektni dan.
U pojedinačnim su se učionicama igrale igre i rješavale osmosmjerke i križaljke.
I što se još može reći nego NAŠ TRUD SE ISPLATIO!
Svi su zadovoljni, i nastavnici i učenici.
Naša upornost i mašta omogućili su nam da steknemo novo znanje i još ljepša sjećanja na našu baštinu.
A naša Kaštela su nam inspiracija da i dalje budemo ovako maštoviti.
Dea Grgurević, 5.c
PROJEKTNI DAN U NAŠOJ ŠKOLI - 02.06.2010.
Autor: Tomislava Ečić, 8. 6. 2010.
NAŠA BAŠTINA U SIGURNIM RUKAMA!
PROJEKTNI DAN U NAŠOJ ŠKOLI
02.06.2010.
Učenici naše škole dugo su istraživali, skladali, smišljali i izrađivali projekte na temu ,,Kulturna i povijesna baština grada Kaštela“, kako bi 02.06.2010. na projektni dan iskazali svoje znanje i razmišljanja o blagu našega grada.
Druženja su započela sportskim natjecanjima u kojima su sudjelovali učenici nižih razreda. Na školskom igralištu sve je vrvilo od uzvika, aplauza i smijeha.
Nakon sportskih natjecanja slijedio je drugi dio projekta, razgledavanje plakata. Po cijelom atriju naše poglede su privlačili plakati s veselim i maštovitim naslovima, crtežima, slikama, sastavima i pjesmama. Ušli smo u učionice i uredili ih za projektni dan.
U pojedinačnim su se učionicama igrale igre i rješavale osmosmjerke i križaljke.
I što se još može reći nego NAŠ TRUD SE ISPLATIO!
Svi su zadovoljni, i nastavnici i učenici.
Naša upornost i mašta omogućili su nam da steknemo novo znanje i još ljepša sjećanja na našu baštinu.
A naša Kaštela su nam inspiracija da i dalje budemo ovako maštoviti.
Dea Grgurević, 5.c