Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2012./2013.
Autor: Božena Ukić, 1. 6. 2012.
Iz Odluke Ministarstva izdvajamo najvažnije informacije. Ovaj tekst služi kao skraćeni uvod u kriterije i elemente za upis učenika u srednje škole u školskoj godini 2012. / 2013. te svakako preporučamo da detalje o pojedinim kriterijima, koji su za vas bitni, pročitate u samom dokumentu koji je dostupan ovdje.
Elementi i kriteriji za upis u srednju školu
Za početak vam donosimo što se za upis u I. razred redovitog srednjeg obrazovanja općenito vrednuje i boduje:
- postignuti opći uspjeh u posljednja dva razreda osnovnog obrazovanja
- za upis u gimnazijske programe vrjednuje se postignuti uspjeh u posljednja dva razreda osnovnoga obrazovanja iz Hrvatskoga jezika, Matematike i stranoga jezika i dva nastavna predmeta po izboru srednje škole od ponuđenih 5 dodatnih nastavnih predmeta: Kemija, Biologija, Fizika, Zemljopis i Povijest te za klasične gimnazije Grčki/Latinski jezik;
- za upis u programe obrazovanja za stjecanje strukovne kvalifikacije u trajanju od najmanje četiri godine, programe obrazovanja za stjecanje strukovne kvalifikacije i programe obrazovanja vezane za obrte u trajanju od tri godine, vrednuje se postignuti uspjeh u posljednja dva razreda osnovnoga obrazovanja iz Hrvatskoga jezika, Matematike i stranoga jezika i dva nastavna predmeta po izboru srednje škole od ponuđenih 7 dodatnih nastavnih predmeta: Kemija, Biologija, Fizika, Zemljopis, Povijest, Tehnička kultura i Likovna kultura;
- ocjena iz vladanja u posljednja dva razreda osnovnoga obrazovanja;
- sposobnosti i darovitost;
- uspjeh u programima s povećanim opsegom
- uspjeh u otežanim uvjetima obrazovanja.
Nadalje, za upis se posebno vrednuju dodatne sposobnosti i darovitosti kandidata i to:
- na osnovi provjere (ispitivanja) specifičnih sposobnosti;
- na osnovi iznimnih rezultata u prethodnome obrazovanju u područjima važnim za izabranu vrstu programa;
- na osnovi rezultata natjecanja učenika u znanju, vještinama i sposobnostima koja se provode u organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje te rezultata međunarodnih natjecanja
- na osnovi rezultata natjecanja školskih športskih društava za osnovne škole koja se organiziraju i izvode pod nadzorom Hrvatskoga školskog športskog saveza
- na osnovi kategorizacije Hrvatskoga olimpijskog odbora, Hrvatskoga paraolimpijskog odbora, odnosno Hrvatskoga športskog saveza gluhih.
Detaljnije informacije o vrednovanju rezultata postignutih na sportskim natjecanjima i vrednovanju rezultata postignutih na natjecanjima znanja i vještina možete pak pročitati u Odluci gdje je točno navedeno koliko određeni uspjeh donosi bodova.
Kandidatima sa zdravstvenim teškoćama, teškoćama u učenju i problemima ponašanja i emocionalnim problemima dodaju se pak 3 boda na broj bodova koji je utvrđen tijekom postupka vrednovanja.
Kandidati s teškoćama uvjetovanim odgojnim, socijalnim, ekonomskim, kulturnim i jezičnim čimbenicima izravno se upisuju u škole pod uvjetom da pređu bodovni prag koji je škola objavila u natječaju za upis te zadovolje na ispitu sposobnosti i darovitosti u školama u kojima je to uvjet za upis.
Kandidati s teškoćama u razvoju imaju pravo izravnog upisa.
Informacije su preuzete iz dokumenta Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta "Odluka o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u srednje škole u školskoj godini 2011./2012.".
Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2012./2013.
Autor: Božena Ukić, 1. 6. 2012.
Iz Odluke Ministarstva izdvajamo najvažnije informacije. Ovaj tekst služi kao skraćeni uvod u kriterije i elemente za upis učenika u srednje škole u školskoj godini 2012. / 2013. te svakako preporučamo da detalje o pojedinim kriterijima, koji su za vas bitni, pročitate u samom dokumentu koji je dostupan ovdje.
Elementi i kriteriji za upis u srednju školu
Za početak vam donosimo što se za upis u I. razred redovitog srednjeg obrazovanja općenito vrednuje i boduje:
- postignuti opći uspjeh u posljednja dva razreda osnovnog obrazovanja
- za upis u gimnazijske programe vrjednuje se postignuti uspjeh u posljednja dva razreda osnovnoga obrazovanja iz Hrvatskoga jezika, Matematike i stranoga jezika i dva nastavna predmeta po izboru srednje škole od ponuđenih 5 dodatnih nastavnih predmeta: Kemija, Biologija, Fizika, Zemljopis i Povijest te za klasične gimnazije Grčki/Latinski jezik;
- za upis u programe obrazovanja za stjecanje strukovne kvalifikacije u trajanju od najmanje četiri godine, programe obrazovanja za stjecanje strukovne kvalifikacije i programe obrazovanja vezane za obrte u trajanju od tri godine, vrednuje se postignuti uspjeh u posljednja dva razreda osnovnoga obrazovanja iz Hrvatskoga jezika, Matematike i stranoga jezika i dva nastavna predmeta po izboru srednje škole od ponuđenih 7 dodatnih nastavnih predmeta: Kemija, Biologija, Fizika, Zemljopis, Povijest, Tehnička kultura i Likovna kultura;
- ocjena iz vladanja u posljednja dva razreda osnovnoga obrazovanja;
- sposobnosti i darovitost;
- uspjeh u programima s povećanim opsegom
- uspjeh u otežanim uvjetima obrazovanja.
Nadalje, za upis se posebno vrednuju dodatne sposobnosti i darovitosti kandidata i to:
- na osnovi provjere (ispitivanja) specifičnih sposobnosti;
- na osnovi iznimnih rezultata u prethodnome obrazovanju u područjima važnim za izabranu vrstu programa;
- na osnovi rezultata natjecanja učenika u znanju, vještinama i sposobnostima koja se provode u organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje te rezultata međunarodnih natjecanja
- na osnovi rezultata natjecanja školskih športskih društava za osnovne škole koja se organiziraju i izvode pod nadzorom Hrvatskoga školskog športskog saveza
- na osnovi kategorizacije Hrvatskoga olimpijskog odbora, Hrvatskoga paraolimpijskog odbora, odnosno Hrvatskoga športskog saveza gluhih.
Detaljnije informacije o vrednovanju rezultata postignutih na sportskim natjecanjima i vrednovanju rezultata postignutih na natjecanjima znanja i vještina možete pak pročitati u Odluci gdje je točno navedeno koliko određeni uspjeh donosi bodova.
Kandidatima sa zdravstvenim teškoćama, teškoćama u učenju i problemima ponašanja i emocionalnim problemima dodaju se pak 3 boda na broj bodova koji je utvrđen tijekom postupka vrednovanja.
Kandidati s teškoćama uvjetovanim odgojnim, socijalnim, ekonomskim, kulturnim i jezičnim čimbenicima izravno se upisuju u škole pod uvjetom da pređu bodovni prag koji je škola objavila u natječaju za upis te zadovolje na ispitu sposobnosti i darovitosti u školama u kojima je to uvjet za upis.
Kandidati s teškoćama u razvoju imaju pravo izravnog upisa.
Informacije su preuzete iz dokumenta Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta "Odluka o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u srednje škole u školskoj godini 2011./2012.".
Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2012./2013.
Autor: Božena Ukić, 1. 6. 2012.
Iz Odluke Ministarstva izdvajamo najvažnije informacije. Ovaj tekst služi kao skraćeni uvod u kriterije i elemente za upis učenika u srednje škole u školskoj godini 2012. / 2013. te svakako preporučamo da detalje o pojedinim kriterijima, koji su za vas bitni, pročitate u samom dokumentu koji je dostupan ovdje.
Elementi i kriteriji za upis u srednju školu
Za početak vam donosimo što se za upis u I. razred redovitog srednjeg obrazovanja općenito vrednuje i boduje:
- postignuti opći uspjeh u posljednja dva razreda osnovnog obrazovanja
- za upis u gimnazijske programe vrjednuje se postignuti uspjeh u posljednja dva razreda osnovnoga obrazovanja iz Hrvatskoga jezika, Matematike i stranoga jezika i dva nastavna predmeta po izboru srednje škole od ponuđenih 5 dodatnih nastavnih predmeta: Kemija, Biologija, Fizika, Zemljopis i Povijest te za klasične gimnazije Grčki/Latinski jezik;
- za upis u programe obrazovanja za stjecanje strukovne kvalifikacije u trajanju od najmanje četiri godine, programe obrazovanja za stjecanje strukovne kvalifikacije i programe obrazovanja vezane za obrte u trajanju od tri godine, vrednuje se postignuti uspjeh u posljednja dva razreda osnovnoga obrazovanja iz Hrvatskoga jezika, Matematike i stranoga jezika i dva nastavna predmeta po izboru srednje škole od ponuđenih 7 dodatnih nastavnih predmeta: Kemija, Biologija, Fizika, Zemljopis, Povijest, Tehnička kultura i Likovna kultura;
- ocjena iz vladanja u posljednja dva razreda osnovnoga obrazovanja;
- sposobnosti i darovitost;
- uspjeh u programima s povećanim opsegom
- uspjeh u otežanim uvjetima obrazovanja.
Nadalje, za upis se posebno vrednuju dodatne sposobnosti i darovitosti kandidata i to:
- na osnovi provjere (ispitivanja) specifičnih sposobnosti;
- na osnovi iznimnih rezultata u prethodnome obrazovanju u područjima važnim za izabranu vrstu programa;
- na osnovi rezultata natjecanja učenika u znanju, vještinama i sposobnostima koja se provode u organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje te rezultata međunarodnih natjecanja
- na osnovi rezultata natjecanja školskih športskih društava za osnovne škole koja se organiziraju i izvode pod nadzorom Hrvatskoga školskog športskog saveza
- na osnovi kategorizacije Hrvatskoga olimpijskog odbora, Hrvatskoga paraolimpijskog odbora, odnosno Hrvatskoga športskog saveza gluhih.
Detaljnije informacije o vrednovanju rezultata postignutih na sportskim natjecanjima i vrednovanju rezultata postignutih na natjecanjima znanja i vještina možete pak pročitati u Odluci gdje je točno navedeno koliko određeni uspjeh donosi bodova.
Kandidatima sa zdravstvenim teškoćama, teškoćama u učenju i problemima ponašanja i emocionalnim problemima dodaju se pak 3 boda na broj bodova koji je utvrđen tijekom postupka vrednovanja.
Kandidati s teškoćama uvjetovanim odgojnim, socijalnim, ekonomskim, kulturnim i jezičnim čimbenicima izravno se upisuju u škole pod uvjetom da pređu bodovni prag koji je škola objavila u natječaju za upis te zadovolje na ispitu sposobnosti i darovitosti u školama u kojima je to uvjet za upis.
Kandidati s teškoćama u razvoju imaju pravo izravnog upisa.
Informacije su preuzete iz dokumenta Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta "Odluka o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u srednje škole u školskoj godini 2011./2012.".
Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2012./2013.
Autor: Božena Ukić, 1. 6. 2012.
Iz Odluke Ministarstva izdvajamo najvažnije informacije. Ovaj tekst služi kao skraćeni uvod u kriterije i elemente za upis učenika u srednje škole u školskoj godini 2012. / 2013. te svakako preporučamo da detalje o pojedinim kriterijima, koji su za vas bitni, pročitate u samom dokumentu koji je dostupan ovdje.
Elementi i kriteriji za upis u srednju školu
Za početak vam donosimo što se za upis u I. razred redovitog srednjeg obrazovanja općenito vrednuje i boduje:
- postignuti opći uspjeh u posljednja dva razreda osnovnog obrazovanja
- za upis u gimnazijske programe vrjednuje se postignuti uspjeh u posljednja dva razreda osnovnoga obrazovanja iz Hrvatskoga jezika, Matematike i stranoga jezika i dva nastavna predmeta po izboru srednje škole od ponuđenih 5 dodatnih nastavnih predmeta: Kemija, Biologija, Fizika, Zemljopis i Povijest te za klasične gimnazije Grčki/Latinski jezik;
- za upis u programe obrazovanja za stjecanje strukovne kvalifikacije u trajanju od najmanje četiri godine, programe obrazovanja za stjecanje strukovne kvalifikacije i programe obrazovanja vezane za obrte u trajanju od tri godine, vrednuje se postignuti uspjeh u posljednja dva razreda osnovnoga obrazovanja iz Hrvatskoga jezika, Matematike i stranoga jezika i dva nastavna predmeta po izboru srednje škole od ponuđenih 7 dodatnih nastavnih predmeta: Kemija, Biologija, Fizika, Zemljopis, Povijest, Tehnička kultura i Likovna kultura;
- ocjena iz vladanja u posljednja dva razreda osnovnoga obrazovanja;
- sposobnosti i darovitost;
- uspjeh u programima s povećanim opsegom
- uspjeh u otežanim uvjetima obrazovanja.
Nadalje, za upis se posebno vrednuju dodatne sposobnosti i darovitosti kandidata i to:
- na osnovi provjere (ispitivanja) specifičnih sposobnosti;
- na osnovi iznimnih rezultata u prethodnome obrazovanju u područjima važnim za izabranu vrstu programa;
- na osnovi rezultata natjecanja učenika u znanju, vještinama i sposobnostima koja se provode u organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje te rezultata međunarodnih natjecanja
- na osnovi rezultata natjecanja školskih športskih društava za osnovne škole koja se organiziraju i izvode pod nadzorom Hrvatskoga školskog športskog saveza
- na osnovi kategorizacije Hrvatskoga olimpijskog odbora, Hrvatskoga paraolimpijskog odbora, odnosno Hrvatskoga športskog saveza gluhih.
Detaljnije informacije o vrednovanju rezultata postignutih na sportskim natjecanjima i vrednovanju rezultata postignutih na natjecanjima znanja i vještina možete pak pročitati u Odluci gdje je točno navedeno koliko određeni uspjeh donosi bodova.
Kandidatima sa zdravstvenim teškoćama, teškoćama u učenju i problemima ponašanja i emocionalnim problemima dodaju se pak 3 boda na broj bodova koji je utvrđen tijekom postupka vrednovanja.
Kandidati s teškoćama uvjetovanim odgojnim, socijalnim, ekonomskim, kulturnim i jezičnim čimbenicima izravno se upisuju u škole pod uvjetom da pređu bodovni prag koji je škola objavila u natječaju za upis te zadovolje na ispitu sposobnosti i darovitosti u školama u kojima je to uvjet za upis.
Kandidati s teškoćama u razvoju imaju pravo izravnog upisa.
Informacije su preuzete iz dokumenta Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta "Odluka o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u srednje škole u školskoj godini 2011./2012.".