TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA (šk.god. 2015./2016.)
Program za učenike:
- redovita nastava – 70 sati godišnje (2 sata tjedno)
Ostali programi će se organizirati prema mogućnostima škole, a uključivanje učenika je dragovoljno:
- izvannastavne aktivnosti,
- sportska međurazredna i gradska natjecanja,
- članstvo u sportskim klubovima.
Cilj nastavnog predmeta:
Tjelesnim aktivnostima razvijati i zadovoljiti potrebe učenika za kretanjem, kao i psihofizičke i socijalne potrebe kojima se uvećavaju adaptivne i stvaralačke sposobnosti u suvremenim uvjetima života i rada, te razvijati svijest o pomicanju i čuvanju zdravlja.
Zadaci nastavnog predmeta:
- upoznavanje sa zakonitostima rasta i razvoja,
- razvijanje pravilnih stavova prema zdravlju i bolestima,
- usvajanje određenih informacija potrebnih za očuvanje zdravlja,
- razvijanje radnih sposobnosti,
- njegovanje higijenskih navika i navika za očuvanje i korištenje zdrave prirodne sredine,
- utjecati na usklađivanje nesrazmjera rasta kostiju, mišićne mase i masnog tkiva te rasta srčanog mišića, mase tijela i krvožilnog sustava, razvijati zglobno-mišićnu osjetljivost,
- utjecati na uspostavljanje narušenih koordinacijskih sposobnosti s obzirom na ubrzani rast u visinu, stimulirati razvijanje motoričkih sposobnosti (gibljivost, ravnoteža, preciznost, brzina, eksplozivna snaga, repetitivna snaga i statička snaga),
- zadovoljiti potrebe za grupnom identifikacijom,
- pomagati učenicima da svladaju krizu koja se očituje u konfliktima između pojedinaca,
- razvijati potrebu za stvaralaštvom.
Sportska oprema i ponašanje na nastavi
Na nastavi tjelesne i zdravstvene kulture učenici moraju biti jednoobrazovno odjeveni (bijela majica bez natpisa, plavi ili crni donji dio sportske odjeće i čiste patike).
Također treba paziti da odjeća i obuća ne mogu izazvati ozljeđivanje (preširoke majice, nezavezana sportska obuća). Na sebi ne smiju imati predmete kojima mogu ozlijediti sebe i druge (sat, naušnice, prsten i sl.). Sve vrijedne stvari (novac, mobitel, nakit i sl.) ne smiju nositi na nastavu zbog mogućnosti nestanka (škola za nestanak istih neće odgovarati).
Nije dozvoljeno žvakanje ni unošenje hrane u sportsku dvoranu.
VREDNOVANJE UČENIKA U NASTAVI TZK (5. – 8.razred)
Sastavnice ocjene:
- motorička znanja,
- motorička postignuća,
- motoričke sposobnosti,
- funkcionalne sposobnosti,
- odgojni učinci rada.
MOTORIČKA ZNANJA
Ocjenjuje se sve ono što učenici usvajaju u tijeku školske godine (preskakivanje vijače, vježbe na gredi, preskok u vis, skok u dalj, bacanje medicinke, padovi iz juda, elementi gimnastike te elementi rukometa, košarke, odbojke i nogometa).
Motorička znanja se uče, uvježbavaju, usavršavaju različitim metodama, a provjeravaju se tehničkom izvedbom pojedinog elementa te ocjenjuje ocjenom:
- odličan (5) – učenik izvodi zadano motoričko gibanje bez greške, lako i skladno,
- vrlodobar (4) – učenik izvodi gibanje s manjim greškama uz manje poteškoće,
- dobar (3) – učenik izvodi vježbu s većim greškama i manjim poteškoćama,
- dovoljan (2) – učenik izvodi vježbu s velikim greškama i uz velike poteškoće ili uz pomoć,
- nedovoljan (1) – učenik ne može izvesti zadatak niti u elementarnom obliku niti uz pomaganje.
MOTORIČKA POSTIGNUĆA
Provjeravaju se i ocjenjuju pomoću mjerenja, a ocjena se definira prema kriterijima dogovorenim na početku školske godine, to su: trčanje na 40 m, 60 m, skok u vis i dalj, sve vrste bacanja, vršno odbijanje lopte, donje odbijanje lopte i donji i gornji servis (odbojka), vođenje lopte nogom, udarac sredinom hrpta stopala o zid (nogomet), hvatanje, dodavanje i vođenje lopte (rukomet i košarka).
MOTORIČKE SPOSOBNOSTI
Ocjenjuju se pomoću mjerenja pri čemu kao rezultat dobijemo konkretne vrijednosti izražene brojkom ili jedinicom mjere (metar, minuta, broj postignutih ponavljanja). Također se ocjenjuju razne vrste poligona, fleksibilnost, trbušnjaci, sklekovi, skok u dalj s mjesta, te drugi testovi specifični za provjeru motoričkih sposobnosti.
FUNKCIONALNE SPOSOBNOSTI
Testovi za ocjenjivanje funkcionalnih sposobnosti su trčanje na duže dionice (400 m, 600 m, 800 m, F6').
ODGOJNI ZADACI
Jedan od najvažnijih elemenata ocjenjivanja u predmetu , a od učenika se traži da:
- redovito nosi sportsku opremu,
- redovito i aktivno sudjeluje u nastavi,
- pridržava se pravila ponašanja na nastavi tzk,
- zdravstveno-higijenske navike,
- sudjelovanje u izvannastavnim aktivnostima.
Upute za nastavnike:
e-Dnevnik za nastavnike
Upute za razrednike:
e-Dnevnik za razrednike
Upute za učenike-roditelje:
e-Dnevnik za učenike-roditelje
Kako biti podrška svom djetetu?
Edukativna slikovnica
Kako djeci objasniti
epidemiju koronavirusa?
Digitalni asistent Andrija
- GPIP 2023.
- KURIKUL 2023.
- Kucni red 2020
- Eticki kodeks 2020
- Clanovi Eti. pov.
- Udzbenici 2020
- Statut 2019.
- Statutarna odluka o izmjenama statuta.pdf
- Plan nabave 2017.
- Pravilnik o radu
- Pravilnik o zapo.
- Pravilnik o nabavi
- Pravilnik o zap1
- Pravilnik os. poda.
- Pravilnik o nepravi.
- Poslovnik o radu školskog sportskog društva.pdf
- OS PLOKITE 2022 Pravilnik o postupku unutarnjeg
- Prijedlog za imenovanje povjerljive osobe i njezina zamjenika
- Poziv imenovanje povjerljive osobe i njezina zamjenika
- Financijski plan 2022 - 2024 OŠ Plokite.xls
- Imenovanju povjerljive osobe
- Razrješenju i imenovanju člana ETIČKOG POVJERENSTVA
- Imenovanju zamjenice povjerljive osobe
- Financijski plan ŠO 2023-2025.xls
- Financijski plan ŠO 2023-2025.pdf
- Godišnje_izvješće_o_poslovanju i izvršenju financijskog plana 2022 OŠ Plokite.pdf
- Pravilnik o videonadzoru 2023.pdf
- Pravilnik o provedbi postupka jednostavne nabave u skoli.pdf
- Pravilnik o stjecanju i korištenju vlastitih prihoda
- Pravilnik o radu 2023..pdf
- Pravilnik o ostvarivanju i korištenju nenamjenskih donacija i vlastitih prihoda OŠ Plokite.pdf
- 17 OŠ_Plokite_Split_ŠK_2023.pdf
- 17 OŠ_Plokite_Split_GPiP 2023-2024.pdf
- Izmjene i dopune Kućnog reda pdf.pdf
- Statut OŠ Plokite 2024.pdf
- Elaborato internom sustavu i provedbi uzbunjivanja, obavješćivanja i prijemu priopćenja.pdf
- Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o radu Osnovne škole Plokite 2024.pdf
- Pravilnik o radu školske knjižnice 2024.pdf
Jamstveni list
Proces prijave kvara
Upute za uporabu
Najčešća pitanja i odgovori
Upute za korištenje SIM kartice
« Srpanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |