UJUTRO
1. sat 8.00 - 8.45
2. sat 8.50 - 9.35 VO
3. sat 9.45 – 10.30 VO
4. sat 10.40 – 11.25
5. sat 11.30 – 12.15
6. sat 12.20 – 13.05
7. sat 13.10 – 13.55
POPODNE
1. sat 14.00 – 14.45 VO
2. sat 15.00 – 15.45
3. sat 15.50 – 16.35
4. sat 16.40 – 17.25
5. sat 17.30 – 18.15
6. sat 18.20 – 19.05
7. sat 19.10 – 19.55
PODuzmi (poduzetništvo, održivi razvoj i digitalna transforamcija), na engl. underTAKE (enterpreneurship, sustainable development, digital technology) drugi je dobiveni Erasmus+ projekt financiran sredstvima Europske unije u našoj školi, a provodi se od 1.9.2023. do 28.2.2025.
Kroz cjeloživotno učenje, profesionalni i osobni razvoj učitelja, promjene u stajalištima te dijeljenjem iskustava s europskim kolegama i suradnjom s ustanovama koje su relevantne u ovom području će se pridonijeti osnaživanju učitelja za izazove u području obrazovanja 21. stoljeća.
Mobilnosti su krenule!
OVDJE pogledajte što učimo.
Pogledajte zanimljivu virtualnu izložbu radova naših učenika koja je nastala u vrijeme nastave na daljinu.
Nalazi se u lijevom izborniku - VIRTUALNA IZLOŽBA 2020.
Poslušajte i himnu Pavlekice koju je uglazbio profesor Viktor Mihaljević. Tekst je napisala bivša učenica Laura Vujić kada je bila 4. razred.
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Opojni slatki mirisi različitog voća i povrća te šarene krošnje drveća najavljuju dolazak jeseni koja se tiho ušuljala u našu školu i 2.c razred. Zaželjeli smo joj dobrodošlicu različitim aktivnostima te degustacijom ukusnih jesenskih plodova koje smo skupili i donijelu u školu. Dvije pune košare ukrasile su naš razred i donijele nam djelić jesenske radosti.
Prva aktivnost bila je utrka jesenskog lišća. Na komadić grane zavezali smo pomoću vune,jesenski list. Učenici su vrtili granu prema sebi kako bi privukli list. Veselje je bilo na vrhuncu, a aktivnosti smo nastavili i u razredu. Izgubljenoj vjeverici pomogli smo da prođe kroz labirint i pronađe svoje žireve.