UJUTRO
1. sat 8.00 - 8.45
2. sat 8.50 - 9.35 VO
3. sat 9.45 – 10.30 VO
4. sat 10.40 – 11.25
5. sat 11.30 – 12.15
6. sat 12.20 – 13.05
7. sat 13.10 – 13.55
POPODNE
1. sat 14.00 – 14.45 VO
2. sat 15.00 – 15.45
3. sat 15.50 – 16.35
4. sat 16.40 – 17.25
5. sat 17.30 – 18.15
6. sat 18.20 – 19.05
7. sat 19.10 – 19.55
PODuzmi (poduzetništvo, održivi razvoj i digitalna transforamcija), na engl. underTAKE (enterpreneurship, sustainable development, digital technology) drugi je dobiveni Erasmus+ projekt financiran sredstvima Europske unije u našoj školi, a provodi se od 1.9.2023. do 28.2.2025.
Kroz cjeloživotno učenje, profesionalni i osobni razvoj učitelja, promjene u stajalištima te dijeljenjem iskustava s europskim kolegama i suradnjom s ustanovama koje su relevantne u ovom području će se pridonijeti osnaživanju učitelja za izazove u području obrazovanja 21. stoljeća.
Mobilnosti su krenule!
OVDJE pogledajte što učimo.
Pogledajte zanimljivu virtualnu izložbu radova naših učenika koja je nastala u vrijeme nastave na daljinu.
Nalazi se u lijevom izborniku - VIRTUALNA IZLOŽBA 2020.
Poslušajte i himnu Pavlekice koju je uglazbio profesor Viktor Mihaljević. Tekst je napisala bivša učenica Laura Vujić kada je bila 4. razred.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenici 3. b razreda i učiteljica Mateja Vandek obilježili su godinu čitanja svakoga petka provodeći aktivnost Preporuči mi knjigu. Predstavljanjem knjige prema vlastitom izboru razgovarali smo o književnim djelima, pronalazili im sličnosti ili razlike i iznosili svoja mišljenja o njima. Također, učenike u razredu „predstavljači“ su pokušali nagovoriti da pročitaju baš tu knjigu koju oni taj dan predstavljaju.
Nakon čitanja lektire Čudnovate zgode šegrta Hlapića, učenici su bili podijeljeni u četiri skupine. Svaka skupina izrađivala je nešto od sljedećeg: šaljivu naslovnicu časopisa, plakat za predstavu ili televizore od kartonskih kutija (u kojima je nacrtano devet scena, koje se, uz okretanje rola papira izmjenjuju na TV-zaslonu). Osim što smo se dobro zabavili izrađujući prethodno navedeno, uvježbavali smo javni nastup, prezentaciju našega rada i prepričavanje priče gledajući slike.
Kako izgledaju naši radovi i njihovi ponosni autori pogledajte u nastavku, a čitateljima ovoga teksta poručujemo da što se nas tiče svaka godina može i treba biti godina čitanja!
Pusti sve i čitaj
Tijekom godine čitanja, učenici 1. a razreda pod vodstvom učiteljice Karmele Kralj sudjelovali su u školskom projektu Pokaži što čitaš kroz raznovrsne aktivnosti. Učenici su odabrali omiljene lektirne naslove Tri medvjeda i gitara i Plesna haljina žutog maslačka. Pokazali su da se lektira može analizirati na neobičan i zanimljiv način. Nakon što su učenici interpretirali lektire, okušali su se u aktivnosti „Lektira u slici“. Učenici su radili u timu te su imali zadatak poredati naslove lektire i prema naslovima ilustrirati razrednu slikovnicu Tri medvjeda i gitara.vU priči Plesna haljina žutog maslačka jedna skupina je imala zadatak poredati pet najvažnijih događaje prema tijeku priče te ilustrirati iste. Za to vrijeme druga skupina je imala zadatak ilustrirati cvjetove koje su sudjelovali u proljetnom plesu. Nakon radionice, učenici su izložili svoje radove u učionici te vješto pozirali pred foto
objektivom.
Osim navedenog, tijekom školske godine 2021. /2022. učenici su ilustrirali različite vrsta književnih tekstova te tako stvorili svoju zbirku razrednih slikovnica koje su bile kao poticaj za bogaćenje vizualnog i govornog izraza.
Kako je to izgledalo možete pogledati u videu.