preskoči na sadržaj

Osnovna škola Pavleka Miškine Zagreb

Login
RASPORED ZVONA 24./25.

 

UJUTRO
1. sat 8.00 - 8.45
2. sat 8.50 - 9.35 VO
3. sat 9.45 – 10.30 VO
4. sat 10.40 – 11.25
5. sat 11.30 – 12.15
6. sat 12.20 – 13.05
7. sat 13.10 – 13.55

POPODNE
1. sat 14.00 – 14.45 VO
2. sat 15.00 – 15.45
3. sat 15.50 – 16.35
4. sat 16.40 – 17.25
5. sat 17.30 – 18.15
6. sat 18.20 – 19.05
7. sat 19.10 – 19.55

Erasmus+ projekt underTAKE

PODuzmi (poduzetništvo, održivi razvoj i digitalna transforamcija), na engl. underTAKE (enterpreneurship, sustainable development, digital technology) drugi je dobiveni Erasmus+ projekt financiran sredstvima Europske unije u našoj školi, a provodi se od 1.9.2023. do 28.2.2025.

Kroz cjeloživotno učenje, profesionalni i osobni razvoj učitelja, promjene u stajalištima te dijeljenjem iskustava s europskim kolegama i suradnjom s ustanovama koje su relevantne u ovom području će se pridonijeti osnaživanju učitelja za izazove u području obrazovanja 21. stoljeća.

Mobilnosti su krenule!

OVDJE pogledajte što učimo.

EU projekt "INCLUDE"
PAVLEKI SU INCLUDE, BUDITE I VI
Bilten Črnomerec

Pogledajte i uživajte!

VIRTUALNA IZLOŽBA

Pogledajte zanimljivu virtualnu izložbu radova naših učenika koja je nastala u vrijeme nastave na daljinu.

Nalazi se u lijevom izborniku - VIRTUALNA IZLOŽBA 2020.

 

HIMNA

 

Poslušajte i himnu Pavlekice koju je uglazbio profesor Viktor Mihaljević. Tekst je napisala bivša učenica Laura Vujić kada je bila 4. razred.

Priloženi dokumenti:
PAVLEKICA.wav

sandučić za pomoć

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

 

SPORT

  

 


 

 

Enciklopedije

Brojač posjeta
Ispis statistike od 1. 9. 2022.

Ukupno: 136432
 
Projekt "3D PRINTANJEM DO BOGATE ZBIRKE NASTAVNIH MATERIJALA"

Učenici 8.a su se 15. lipnja 2022. upoznali s radom 3D printera te su sa svojim profesorom matematike Karlom Markićem printali Platonova tijela. Najprije su naučili što su Platonova tijela, a potom su na 3D printeru promatrali printanje tetraedra, ikosaedra i dodekaedra. Nakon printanja su, uz pomoć isprintanih modela, ponovili osnovne pojmove koje su naučili proučavajući geometrijska tijela na nastavi matematike u 8. razredu. 
 
 
Šestaši su s profesoricom Lidijom Orešković 23.5. pod engleskim gledali kako se printa engleska abeceda i stalak za igru Scrabble! Jako im se svidjelo!
 
 
I osmaši, učenici 8.c razreda su na satu informatike 31.3. s profesoricom Marijom Klokočar imali priliku upoznati kako radi 3D printer, isprobati izraditi vlastiti model u online alatu Tinkercad i izraditi privjeske u obliku beskonačnosti. U ponedjeljak idemo posjetiti softwersku tvrtku Infinum kojoj je znak beskonačnosti logo pa ćemo im ponijeti privjeske kao zahvalu za obilazak i radionice koje će nam pripremiti.
 
 
Učenici 7.a i 7.b razreda zajedno sa svojim profesorima profesoricom Sonjom Čustonjom i profesorom Dinom Pongracom rade na 3D printeru didaktičke materijale za nastavu. Time se uvodi nova tehnologija u nastavu,učenici stječu nove kompetencije, te se ujedno izrađuju materijali koje će moći koristiti i buduće generacije.
 
 
Projekt SURADNJE S VELEPOSLANSTVIMA ZEMALJA ENGLESKOG GOVORNOG PODRUČJA
 
U školskoj godini 2021./2022. profesorica engleskog jezika, Lidija Orešković, provodi projekt suradnje s veleposlanstvima zemalja engleskog govornog područja, kako bi svojim učenicima šestih i osmih razreda približila njihovu kulturu, običaje i način života. 
 
Projekt "AMERIKA"
Učenici osmih razreda su u sklopu školskog projekta primili razne materijale za učenje kao donaciju Američkog Veleposlanstva u Zagrebu.
 
 
Projekt "AUSTRALIJA"
 
 
 
Školski projekt "POKAŽI ŠTO ČITAŠ"
 
2022. godina proglašena je Godinom čitanja. Cilj je poticati čitanje, razvijati čitateljske navike i oblikovati kompetentne čitatelje. Jedan od ovogodišnjih školskih projekata u programu produženog boravka je i projekt pod nazivom "Pokaži što čitaš", tijekom kojeg se provode aktivnosti koje će doprinijeti afirmaciji čitanja. 
 
Preporuči mi knjigu

Učenici 3. b razreda i učiteljica Mateja Vandek obilježili su godinu čitanja svakoga petka provodeći aktivnost Preporuči mi knjigu. Predstavljanjem knjige prema vlastitom izboru razgovarali smo o književnim djelima, pronalazili im sličnosti ili razlike i iznosili svoja mišljenja o njima. Također, učenike u razredu „predstavljači“ su  pokušali nagovoriti da pročitaju baš tu knjigu koju oni taj dan predstavljaju.

Nakon čitanja lektire Čudnovate zgode šegrta Hlapića, učenici su bili podijeljeni u četiri skupine. Svaka skupina izrađivala je nešto od sljedećeg: šaljivu naslovnicu časopisa, plakat za predstavu ili televizore od kartonskih kutija (u kojima je nacrtano devet scena, koje se, uz okretanje rola papira izmjenjuju na TV-zaslonu). Osim što smo se dobro zabavili izrađujući prethodno navedeno, uvježbavali smo javni nastup, prezentaciju našega rada i prepričavanje priče gledajući slike.

Kako izgledaju naši radovi i njihovi ponosni autori pogledajte u nastavku, a čitateljima ovoga teksta poručujemo da što se nas tiče svaka godina može i treba biti godina čitanja!

     

Pusti sve i čitaj

Tijekom godine čitanja, učenici 1. a razreda pod vodstvom učiteljice Karmele Kralj sudjelovali su u školskom projektu Pokaži što čitaš kroz raznovrsne aktivnosti. Učenici su odabrali omiljene lektirne naslove Tri medvjeda i gitara i Plesna haljina žutog maslačka. Pokazali su da se lektira može analizirati na neobičan i zanimljiv način. Nakon što su učenici interpretirali lektire, okušali su se u aktivnosti „Lektira u slici“. Učenici su radili u timu te su imali zadatak poredati naslove lektire i prema naslovima ilustrirati razrednu slikovnicu Tri medvjeda i gitara.vU priči Plesna haljina žutog maslačka jedna skupina je imala zadatak poredati pet najvažnijih događaje prema tijeku priče te ilustrirati iste. Za to vrijeme druga skupina je imala zadatak ilustrirati cvjetove koje su sudjelovali u proljetnom plesu. Nakon radionice, učenici su izložili svoje radove u učionici te vješto pozirali pred foto
objektivom.
Osim navedenog, tijekom školske godine 2021. /2022. učenici su ilustrirali različite vrsta književnih tekstova te tako stvorili svoju zbirku razrednih slikovnica koje su bile kao poticaj za bogaćenje vizualnog i govornog izraza.
Kako je to izgledalo možete pogledati u videu.

 
Učenici 2.a pod vodstvom učiteljice Ane Buljević su čitali Ezopove basne i nacrtali stripobe, glumili i uz učenje se i dobro zabavili. Uz to su učili i o eko temama i stvorili zanimljve plakate.
  
 
 
Učenici 2.b razreda pod vodstvom učiteljice Nikoline Petrov ostvarili su aktivnost koja uključuje dvije obvezne lektire za drugi razred. To su Maca papučarica, E. Peloci i Miš, B. Prosenjak. Zadatak je bio izraditi strip te izdvojiti šest događaja/slika kojima će se priča dočarati uvjerljivo, točno i smisleno. Učenici su bili podijeljeni u četiri skupine i sami su određivali svoje uloge u timskom radu. Bili su kreatori i autori sadržaja te ilustratori, a istovremeno i pravedni timski igrači koji su uspješnom organizacijom i međusobnom tolerancijom doveli do sjajnih radova. 

 
 
preskoči na navigaciju