UJUTRO
1. sat 8.00 - 8.45
2. sat 8.50 - 9.35 VO
3. sat 9.45 – 10.30 VO
4. sat 10.40 – 11.25
5. sat 11.30 – 12.15
6. sat 12.20 – 13.05
7. sat 13.10 – 13.55
POPODNE
1. sat 14.00 – 14.45 VO
2. sat 15.00 – 15.45
3. sat 15.50 – 16.35
4. sat 16.40 – 17.25
5. sat 17.30 – 18.15
6. sat 18.20 – 19.05
7. sat 19.10 – 19.55
PODuzmi (poduzetništvo, održivi razvoj i digitalna transforamcija), na engl. underTAKE (enterpreneurship, sustainable development, digital technology) drugi je dobiveni Erasmus+ projekt financiran sredstvima Europske unije u našoj školi, a provodi se od 1.9.2023. do 28.2.2025.
Kroz cjeloživotno učenje, profesionalni i osobni razvoj učitelja, promjene u stajalištima te dijeljenjem iskustava s europskim kolegama i suradnjom s ustanovama koje su relevantne u ovom području će se pridonijeti osnaživanju učitelja za izazove u području obrazovanja 21. stoljeća.
Mobilnosti su krenule!
OVDJE pogledajte što učimo.
Pogledajte zanimljivu virtualnu izložbu radova naših učenika koja je nastala u vrijeme nastave na daljinu.
Nalazi se u lijevom izborniku - VIRTUALNA IZLOŽBA 2020.
Poslušajte i himnu Pavlekice koju je uglazbio profesor Viktor Mihaljević. Tekst je napisala bivša učenica Laura Vujić kada je bila 4. razred.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
SUKI
Suradnja, uključivost, kreativnost, inovativnost za odgoj i obrazovanje 21. stoljeća prvi je dobiveni Erasmus+ projekt financiran sredstvima Europske unije u našoj školi, a provodi se od 1.9.2022. do 29.2.2024.
Učitelji razredne i predmetne nastave te stručna služba su zajedničkim uočavanjem potreba škole putem upitnika za učenike, roditelje i djelatnike oformili glavne ciljeve koji se žele postići te napisali projekt.
Uočili smo glavne potrebe koje smo povezali:
GLAVNI CILJEVI:
Osnažiti kompetencije učitelja i doprinijeti podizanju kvalitete obrazovanja i života učenika OŠ Pavleka Miškine uvođenjem aktivnosti usmjerenih na održivost, zdravo življenje, digitalne vještine, kooperativno učenje, uključivost i prevenciju nasilnih oblika ponašanja.
TKO SUDJELUJE:
U projektu sudjeluje cijela škola, a učitelji koji su napisali projekt su:
Marija Klokočar; koordinatorica, Zrinka Debeljak, Nikolina Matovina Hajduk, Suzana Perkov, Kristina Čehil, Goran Nagy i Dino Pongrac.
EDUKACIJE:
Kroz cjeloživotno učenje, profesionalni i osobni razvoj učitelja, promjene u stajalištima te dijeljenjem iskustava s europskim kolegama i suradnjom s ustanovama koje su relevantne u ovom području će se pridonijeti osnaživanju učitelja za izazove u području obrazovanja 21. stoljeća.
Ukupna vrijednost projekta: 18 153 €
EDUKACIJE
Učiteljice razredne nastave Suzana Perkov i Nikolina Matovina Hajduk te učiteljica
informatike Marija Klokočar edukacije o Mindfulnessu, Igrifikaciji i Inovativnim
metodologijama slušale su u Reykjaviku.
3 minute doživljaja s Islanda:
Pogledajte što se učilo na edukaciji o izradi videa i korištenju društvenih mreža u učionici.
AKTIVNOSTI
Kroz razne aktivnosti na nastavnim satima provodimo naučene metode i s učenicima obilježavamo važne dane u godini.
U 3.c je učiteljica savjetnica Suzana Perkov provela radionicu kroz koju su provjerili utječe li vanjska podrška na osjećaj uspješnosti.
Igra: Četiri učenika izlaze iz prostorije. Vraća se jedan po jedan s povezom na očima. Svaki učenik baca 10 papirnatih loptica iz sjedećeg položaja u koš koji je otprilike na 1 m od njih. Bez obzira na rezultat, prvoj osobi dovikujemo poticajne riječi, drugoj osobi pogrdne, kritizirajuće, trećoj osobi ne govorimo ništa (tišina), a četvrtoj pomažemo uputama.
Nakon igre učenici koji su gađali koš govore kako su se osjećali tijekom bacanja. (Unatoč tome što nije pogodila koš niti jednom lopticom, djevojčica koju su bodrili i dovikivali poticajne riječi, osjećala se najbolje.
Ministarstvo je odobrilo financiranje projekta za darovite učenike koji je psihologinja prijavila i u kojem je predložila poticanje darovitih učenika kroz dramske i stem radionice.
Mali filmaši radili su u suradnji s velikim Filmašima za Međunarodnu konferenciju o obrazovanju – IntConfRN2023.
https://www.youtube.com/watch?v=YhkaaGoXbcs
Učenici 6.a su smislili scenarij i snimili kratak film za ovogodišnji projekt skupljanja i pravilnog zbrinjavanja starih baterija u koji smo se uključili s tvrtkom Friš d.o.o. u kojem sudjeluje cijela škola.
https://youtu.be/Moyg6HtH6Lk
Na satu informatike učenici 4.c su radom u grupama i parovima smislili vlastitog Internet junaka koji svima govori svoja pravila o ponašanju u online igricama, online kupnji i društvenim mrežama te tako obilježili DAN SIGURNIJEG INTERNETA.
Nakon zajedničkog rada pred cijelim su razredom prezentirali svoje plakate.
U okviru provedbe školskog preventivnog programa provedene su radionice osnaživanja pozitivnih vršnjačkih odnosa primjenjujući dramske igre i tehnike u 7.a, 7.b, 7.d i 8.d razredu.
Psihologinja Kristina Čehil osmislila je projekt za učenike s posebnim potrebama (učenici s teškoćama i daroviti učenici). U okviru projekta spomenuti učenici su potaknuti na uključivanje u radionice kreativne drame. U školskoj godini 2022./23. u dramske radionice je bilo uključeno 17 učenika od koji je 6 učenika bilo iz 6. razreda, a 11 učenika iz 5. i 7. razreda. Radionice je vodila psihologinja Kristina Čehil koja je završila Erasmus edukaciju iz kreativne drame uz pomoć voditeljice dramske skupine u našoj školi prof. Stipetić Čus. Dramske radionice održavane su svaki tjedan u trajanju od 90 minuta. Održano je 19 dramskih radionica. Sadržaj radionica je temeljen na poticanju viših razina kognitivnih procesa i usmjeren na razvoj kreativnosti. Učenici su kroz aktivnosti i razne dramske igre usvajali alate kreativne drame. Provedene su razigrane aktivnosti za izgradnju lika i organiziranje priče. Igre su korištene kao izražajno sredstvo koje pospješuje spontanu kreativnost. Učenici su uz vodstvo pripremili, oslikali i izradili sve elemente scenografije. Osmislili su i izveli kazališnu predstavu čiji dijelovi su snimljeni. Voditeljica dramskih radionica organizirala je posjet Kazalištu Trešnja za sve sudionike dramskih radionica pa je 15 učenika 25.5.2023. gledalo predstavu Charlie i tvornica čokolade. Učenici su redovito i vrlo rado dolazili na radionice. Evaluacija je pokazala da su zadovoljnji sudjelovanjem te procjenjuju da su im bile korisne i zabavne. Razvila se međugrupna povezanost, uvažavanje i suradnja.
Dana 19. lipnja 2023. Pavlekica je širom otvorila vrata za posjetitelje. Zabavne i opuštene osamdesete godine u Zagrebu bile su tema ovogodišnjeg Dana otvorenih vrata. Rock, punk, disco, šarena moda, napadna šminka, fudbalerka ili gel u kosi… Sve smo to nakratko ponovno oživili u našoj školi. Na hodnicima i u učionicama mogli ste pogledati izložbe, sudjelovati u Kviskoteci, isplesati se u diskaču uz gusti sok sa šlagom, posjetiti muzej 80-ih, zaigrati Tetris i Pac-Man… Nakon Černobila, Priča s Dolca i kupovanja suvenira na štandu naše Zadruge dobrodošlicu vam je zaželjela Helga Vlahović i Zagi koji je, u ritmu hitova 80-ih, preskakao vijaču i igrao gumi-gumi. Ako ste se uspjeli probiti s izložbe oldtimera do Berlinskog zida na dvorištu, mogli ste zastati pred pozornicom i pratiti modnu reviju i slušati pjesme Eurovizije. Gužva je bila, ali Čovječe, ne ljuti se! Zaigraj igru, pojedi hambi, poliži slatkač, gucni Cocktu u Kavkazu i - sve pet. Školski bend neumorno je prašio sve do fajrunta. Malo aerobika, malo rukometa, malo odbojke, malo futsala… i prođu vesele osamdesete! Ako vas kojim slučajem vremeplov u Pavlekici nije vratio u osamdesete, djelić atmosfere možete uloviti u videu na linku.
https://photos.app.goo.gl/pwsK8JYyhA4La7fR9
Naša Zrinka Debeljak je režirala, snimila i uredila film za HEPov natječaj "Za neaše male genijalce" u kojem glumi učenik 7. razreda.
DISEMINACIJA