preskoči na sadržaj

Osnovna škola Pavleka Miškine Zagreb

Login
RASPORED ZVONA 24./25.

 

UJUTRO
1. sat 8.00 - 8.45
2. sat 8.50 - 9.35 VO
3. sat 9.45 – 10.30 VO
4. sat 10.40 – 11.25
5. sat 11.30 – 12.15
6. sat 12.20 – 13.05
7. sat 13.10 – 13.55

POPODNE
1. sat 14.00 – 14.45 VO
2. sat 15.00 – 15.45
3. sat 15.50 – 16.35
4. sat 16.40 – 17.25
5. sat 17.30 – 18.15
6. sat 18.20 – 19.05
7. sat 19.10 – 19.55

Erasmus+ projekt underTAKE

PODuzmi (poduzetništvo, održivi razvoj i digitalna transforamcija), na engl. underTAKE (enterpreneurship, sustainable development, digital technology) drugi je dobiveni Erasmus+ projekt financiran sredstvima Europske unije u našoj školi, a provodi se od 1.9.2023. do 28.2.2025.

Kroz cjeloživotno učenje, profesionalni i osobni razvoj učitelja, promjene u stajalištima te dijeljenjem iskustava s europskim kolegama i suradnjom s ustanovama koje su relevantne u ovom području će se pridonijeti osnaživanju učitelja za izazove u području obrazovanja 21. stoljeća.

Mobilnosti su krenule!

OVDJE pogledajte što učimo.

EU projekt "INCLUDE"
PAVLEKI SU INCLUDE, BUDITE I VI
Bilten Črnomerec

Pogledajte i uživajte!

VIRTUALNA IZLOŽBA

Pogledajte zanimljivu virtualnu izložbu radova naših učenika koja je nastala u vrijeme nastave na daljinu.

Nalazi se u lijevom izborniku - VIRTUALNA IZLOŽBA 2020.

 

HIMNA

 

Poslušajte i himnu Pavlekice koju je uglazbio profesor Viktor Mihaljević. Tekst je napisala bivša učenica Laura Vujić kada je bila 4. razred.

Priloženi dokumenti:
PAVLEKICA.wav

sandučić za pomoć

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

 

SPORT

  

 


 

 

Enciklopedije

Brojač posjeta
Ispis statistike od 1. 9. 2022.

Ukupno: 136432
 

 

SUKI

Suradnja, uključivost, kreativnost, inovativnost za odgoj i obrazovanje 21. stoljeća prvi je dobiveni Erasmus+ projekt financiran sredstvima Europske unije u našoj školi, a provodi se od 1.9.2022. do 29.2.2024.

Učitelji razredne i predmetne nastave te stručna služba su zajedničkim uočavanjem potreba škole putem upitnika za učenike, roditelje i djelatnike oformili glavne ciljeve koji se žele postići te napisali projekt.

Uočili smo glavne potrebe koje smo povezali:

  1. Potreba za edukacijama idejno usmjerenim na održivi razvoj i zdravlje učenika
  2. Potreba za digitalnim vještinama i kooperativnim učenjem
  3. Potreba razvoja usmjerene pažnje i uključivosti.

GLAVNI CILJEVI:

Osnažiti kompetencije učitelja i doprinijeti podizanju kvalitete obrazovanja i života učenika OŠ Pavleka Miškine uvođenjem aktivnosti usmjerenih na održivost, zdravo življenje, digitalne vještine, kooperativno učenje, uključivost i prevenciju nasilnih oblika ponašanja.

TKO SUDJELUJE:

U projektu sudjeluje cijela škola, a učitelji koji su napisali projekt su:

Marija Klokočar; koordinatorica, Zrinka Debeljak, Nikolina Matovina Hajduk, Suzana Perkov, Kristina Čehil, Goran Nagy i Dino Pongrac.

EDUKACIJE:

Kroz cjeloživotno učenje, profesionalni i osobni razvoj učitelja, promjene u stajalištima te dijeljenjem iskustava s europskim kolegama i suradnjom s ustanovama koje su relevantne u ovom području će se pridonijeti osnaživanju učitelja za izazove u području obrazovanja 21. stoljeća.

Ukupna vrijednost projekta: 18 153 €

🇪🇺🇪🇺 🇪🇺 🇪🇺🇪🇺  🇪🇺🇪🇺 

EDUKACIJE

Učiteljice razredne nastave Suzana Perkov i Nikolina Matovina Hajduk te učiteljica

informatike Marija Klokočar edukacije o Mindfulnessu, Igrifikaciji i Inovativnim

metodologijama slušale su u Reykjaviku.

3 minute doživljaja s Islanda:

 

 

Klikom na interaktivni sadržaj možete vidjeti što se učilo na tečaju o Inovativnim metodologijama za digitalno doba.
 

Pogledajte što se učilo na edukaciji o izradi videa i korištenju društvenih mreža u učionici.

Napravilo se pomoću platforme Padlet

 

🇪🇺🇪🇺 🇪🇺 🇪🇺🇪🇺  🇪🇺🇪🇺 

AKTIVNOSTI

Kroz razne aktivnosti na nastavnim satima provodimo naučene metode i s učenicima obilježavamo važne dane u godini.

U 3.c je učiteljica savjetnica Suzana Perkov provela radionicu kroz koju su provjerili utječe li vanjska podrška na osjećaj uspješnosti. 

Igra: Četiri učenika izlaze iz prostorije. Vraća se jedan po jedan s povezom na očima. Svaki učenik baca 10 papirnatih loptica iz sjedećeg položaja u koš koji je otprilike na 1 m od njih. Bez obzira na rezultat, prvoj osobi dovikujemo poticajne riječi, drugoj osobi pogrdne, kritizirajuće, trećoj osobi ne govorimo ništa (tišina), a četvrtoj pomažemo uputama.

Nakon igre učenici koji su gađali koš govore kako su se osjećali tijekom bacanja. (Unatoč tome što nije pogodila koš niti jednom lopticom, djevojčica koju su bodrili i dovikivali poticajne riječi, osjećala se najbolje.

 

Ministarstvo je odobrilo financiranje projekta za darovite učenike koji je psihologinja prijavila i u kojem je predložila poticanje darovitih učenika kroz dramske i stem radionice.

 

Mali filmaši radili su u suradnji s velikim Filmašima za Međunarodnu konferenciju o obrazovanju – IntConfRN2023.

https://www.youtube.com/watch?v=YhkaaGoXbcs

 

Učenici 6.a su smislili scenarij i snimili kratak film za ovogodišnji projekt skupljanja i pravilnog zbrinjavanja starih baterija u koji smo se uključili s tvrtkom Friš d.o.o. u kojem sudjeluje cijela škola.
https://youtu.be/Moyg6HtH6Lk

Na satu informatike učenici 4.c su radom u grupama i parovima smislili vlastitog Internet junaka koji svima govori svoja pravila o ponašanju u online igricama, online kupnji i društvenim mrežama te tako obilježili DAN SIGURNIJEG INTERNETA.

Nakon zajedničkog rada pred cijelim su razredom prezentirali svoje plakate.

 

U okviru provedbe školskog preventivnog programa provedene su radionice osnaživanja pozitivnih vršnjačkih odnosa primjenjujući dramske igre i tehnike u 7.a, 7.b, 7.d i 8.d razredu.

U foajeu škole smo postavili kartu Europe i počeli označavati mjesta gdje smo bili na edukacijamaa a u istoj boji se može pronaći i QR kod u kojem je prezentacija svake mobilnosti.

Psihologinja Kristina Čehil osmislila je projekt za učenike s posebnim potrebama (učenici s teškoćama i daroviti učenici). U okviru projekta spomenuti učenici su potaknuti na uključivanje u radionice kreativne drame. U školskoj godini 2022./23. u dramske radionice je bilo uključeno 17 učenika od koji je 6 učenika bilo iz 6. razreda, a 11 učenika iz 5. i 7. razreda. Radionice je vodila psihologinja Kristina Čehil koja je završila Erasmus edukaciju iz kreativne drame uz pomoć voditeljice dramske skupine u našoj školi prof. Stipetić Čus. Dramske radionice održavane su svaki tjedan u trajanju od 90 minuta. Održano je 19 dramskih radionica. Sadržaj radionica je temeljen na poticanju viših razina kognitivnih procesa i usmjeren na razvoj kreativnosti. Učenici su kroz aktivnosti i razne dramske igre usvajali alate kreativne drame. Provedene su razigrane aktivnosti za izgradnju lika i organiziranje priče. Igre su korištene kao izražajno sredstvo koje pospješuje spontanu kreativnost. Učenici su uz vodstvo pripremili, oslikali i izradili sve elemente scenografije. Osmislili su i izveli kazališnu predstavu čiji dijelovi su snimljeni. Voditeljica dramskih radionica organizirala je posjet Kazalištu Trešnja za sve sudionike dramskih radionica pa je 15 učenika 25.5.2023. gledalo predstavu Charlie i tvornica čokolade. Učenici su redovito i vrlo rado dolazili na radionice. Evaluacija je pokazala da su zadovoljnji sudjelovanjem te procjenjuju da su im bile korisne i zabavne. Razvila se međugrupna povezanost, uvažavanje i suradnja.

 

Dana 19. lipnja 2023. Pavlekica je širom otvorila vrata za posjetitelje. Zabavne i opuštene osamdesete godine u Zagrebu bile su tema ovogodišnjeg Dana otvorenih vrata. Rock, punk, disco, šarena moda, napadna šminka, fudbalerka ili gel u kosi… Sve smo to nakratko ponovno oživili u našoj školi. Na hodnicima i u učionicama mogli ste pogledati izložbe, sudjelovati u Kviskoteci, isplesati se u diskaču uz gusti sok sa šlagom, posjetiti muzej 80-ih, zaigrati Tetris i Pac-Man… Nakon Černobila, Priča s Dolca i kupovanja suvenira na štandu naše Zadruge dobrodošlicu vam je zaželjela Helga Vlahović i Zagi koji je, u ritmu hitova 80-ih, preskakao vijaču i igrao gumi-gumi. Ako ste se uspjeli probiti s izložbe oldtimera do Berlinskog zida na dvorištu, mogli ste zastati pred pozornicom i pratiti modnu reviju i slušati pjesme Eurovizije. Gužva je bila, ali Čovječe, ne ljuti se! Zaigraj igru, pojedi hambi, poliži slatkač, gucni Cocktu u Kavkazu i - sve pet. Školski bend neumorno je prašio sve do fajrunta. Malo aerobika, malo rukometa, malo odbojke, malo futsala… i prođu vesele osamdesete! Ako vas kojim slučajem vremeplov u Pavlekici nije vratio u osamdesete, djelić atmosfere možete uloviti u videu na linku.

https://photos.app.goo.gl/pwsK8JYyhA4La7fR9

Naša Zrinka Debeljak je režirala, snimila i uredila film za HEPov natječaj "Za neaše male genijalce" u kojem glumi učenik 7. razreda.

 

 

Učenici četvrtog razreda su radili projekte na teme Ljubaznost i  Hrvatska u EU u kojem su snimili svoje govore. Učili su i radili na inovativan način, videi su prilozima.

🇪🇺🇪🇺 🇪🇺 🇪🇺🇪🇺  🇪🇺🇪🇺 

DISEMINACIJA

Sastanak sa članovima razrednog vijeća za razmjenu ideja i prijedlog novog europskog projekta
Tijekom prosinca, siječnja i veljače prenijeli smo svoja znanja i ideje svim kolegicama i kolegama u školi i zainteresirali ih i ohrabrili za pisanje novog Erasmus+ projekta.
 
Psihologinja je na Konferenciji školskih psihologa prezentirala rad s darovitim učenicima kroz dramske radionice.
 
Psihologinja Kristina Čehil je u srijedu, 5.4.2023. na Županijskom vijeću psihologa održala predavanje Kreativna drama u radu školskog psihologa te je sudionicima prenijela načine i mogućnosti na koje koristi znanje i vještine stečene na Erasmus mobilnosti u svom radu s učenicima.
 
Na Međunarodnoj konferenciji obrazovanja Intconfrn2023 koja se održavala od 1.5 do 3.5.2023. godine u Vodicama je učiteljica Nikolina Matovina Hajduk, koja je ujedno i jedna od organizatocia konferencije, vodila radionicu na temu Stopmotion u kojoj su sudionici koristili alat i stvarali animaciju prema predlošku priče koju je podijelila. Cilj je bio upoznavanje alata, preuzimanje istog i njegovo korištenje. Učitelji Dino Pongrac i Marija Klokočar su predstavili primjer dobre prakse na temu Lov na znanje - GooseChase, objašnjavajući rad u aplikaciji po koracima u kojoj učenici u timovima sudjeluju u rješavanju misija čiji je kreator učitelj i koja se može iskoristiti u bilo kojem predmetu, području i razredu, primjer je inovativne metodologije naučena u sklopu europske edukacije.
 
 
 
Na Učiteljskom vijeću 5.7.2023. učiteljica hrvatskog jezika Zrinka Debeljak i učitelj tjelesne i zdravstvene kulture Goran Nagy predstavili su svim članovima vijeća što su naučili na mobilnostima u Firenci i na Martiniku. Prezentacije o izradi videa, korištenju digitalnih alata na nastavi te zelenim mogućnostima učenja i poučavanja sve su članove vijeća zainteresirale i nakon predavanja je bilo puno pitanja o zajedničkoj suradnji.

Na Učiteljskom vijeću 26. veljače. 2024. učitelj fizike, tehničke kulture i informatike Dino Pongrac predstavio je članovima vijeća što je naučio na mobilnosti 
Environmental Stewardship: How to Reconnect With Nature. Mobilnost se održavala od 5.2. do 10.2. 2024. godine na Tenerifima. U prilozima nalazi se prezentacija koju je kolega prezentirao članovima vijeća.
 
Na Učiteljskom vijeću 26. veljače. 2024. učitelj fizike, tehničke kulture i informatike Dino Pongrac predstavio je članovima vijeća što je naučio na mobilnosti Environmental Stewardship: How to Reconnect With Nature. Mobilnost se održavala od 5.2. do 10.2. 2024. godine na Tenerifima. U prilozima nalazi se prezentacija koju je kolega prezentirao članovima vijeća.

          
U prilozima pogledajte naše edukacije i mobilnosti.
 
 
preskoči na navigaciju