preskoči na sadržaj

Osnovna škola Pavleka Miškine Zagreb

Login
RASPORED ZVONA 24./25.

 

UJUTRO
1. sat 8.00 - 8.45
2. sat 8.50 - 9.35 VO
3. sat 9.45 – 10.30 VO
4. sat 10.40 – 11.25
5. sat 11.30 – 12.15
6. sat 12.20 – 13.05
7. sat 13.10 – 13.55

POPODNE
1. sat 14.00 – 14.45 VO
2. sat 15.00 – 15.45
3. sat 15.50 – 16.35
4. sat 16.40 – 17.25
5. sat 17.30 – 18.15
6. sat 18.20 – 19.05
7. sat 19.10 – 19.55

Erasmus+ projekt underTAKE

PODuzmi (poduzetništvo, održivi razvoj i digitalna transforamcija), na engl. underTAKE (enterpreneurship, sustainable development, digital technology) drugi je dobiveni Erasmus+ projekt financiran sredstvima Europske unije u našoj školi, a provodi se od 1.9.2023. do 28.2.2025.

Kroz cjeloživotno učenje, profesionalni i osobni razvoj učitelja, promjene u stajalištima te dijeljenjem iskustava s europskim kolegama i suradnjom s ustanovama koje su relevantne u ovom području će se pridonijeti osnaživanju učitelja za izazove u području obrazovanja 21. stoljeća.

Mobilnosti su krenule!

OVDJE pogledajte što učimo.

EU projekt "INCLUDE"
PAVLEKI SU INCLUDE, BUDITE I VI
Bilten Črnomerec

Pogledajte i uživajte!

VIRTUALNA IZLOŽBA

Pogledajte zanimljivu virtualnu izložbu radova naših učenika koja je nastala u vrijeme nastave na daljinu.

Nalazi se u lijevom izborniku - VIRTUALNA IZLOŽBA 2020.

 

HIMNA

 

Poslušajte i himnu Pavlekice koju je uglazbio profesor Viktor Mihaljević. Tekst je napisala bivša učenica Laura Vujić kada je bila 4. razred.

Priloženi dokumenti:
PAVLEKICA.wav

sandučić za pomoć

Kalendar
« Kolovoz 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

 

SPORT

  

 


 

 

Enciklopedije

Brojač posjeta
Ispis statistike od 1. 9. 2022.

Ukupno: 136432
 

Aktivnosti koje je organizirala knjižničarka u šk.god.2022./2023.


-U rujnu i listopadu organizirani su posjeti nižih razreda školskoj knjižnici radi upoznavanja lektire, koje će čitati tijekom školske godine u dogovoru sa svojom učiteljicom. Čitamo kratku priču Sunčane Škrinjarić, Miš u knjižnici kroz koju ponavljamo kućni red knjižnice, pravila ponašanja u knjižnici te pravila posudbe.
-U sklopu među-knjižnične suradnje, organiziran je posjet učenika 1. razreda knjižnici Kajfeš. Upoznaju se s pravilima poslovanja knjižnice, preuzimaju iskaznice (pravo na besplatno učlanjenje do 15. godine starosti )te posuđuju knjige po slobodnom izboru.
-U Mjesecu knjige (15.10.-15.11.) organizirane su razne literarne i likovne radionice za poticanje čitanja.
-4. 11. Učenici 2.a bili su na radionici:“Moja prva knjiga životnih vrijednosti“ prema istoimenoj knjizi Mladena Kušeca. Nakon pročitanih priča učenici su uočili važnost prikazanih životnih vrijednosti u knjizi koje su samostalno ilustrirali.
-Književni susret sa spisateljicom Bojanom Meandžijom organiziran je za sva četiri osma razreda(9.11.). Spisateljica je svoj autobiografski roman- Trči! Ne čekaj me... napisala sa šesnaest godina u kojem opisuje svoje odrastanje za vrijeme Domovinskoga rata u Hrvatskoj.
-Radionica za poticanje čitanja „Moje životne vrijednosti“ održana je i za 2.b, 16.11. Nakon pročitanih priča: Priča o dječaku koji je volio pomagati, Priča o istini i razbijenoj figurici, Priča o cvijeću i strpljivoj djevojčici i Priče o najboljim prijateljicama slijedio je kratak razgovor o pročitanim pričama nakon kojeg su
učenici imali zadatak oslikati sebe u sličnim zgodama kao u pričama te istaknuti PORUKU(pouku) priče u svom crtežu.
-29. 11. Održana je lutkarska kolaž predstava Jadranke Čunčić Bandov za učenike 2.razreda.
-U prosincu smo imali likovne radionice-izrada kuglica za Božićni sajam.
Lutkarsku kolaž predstavu:“Šale, trice, zvrndalice prema istoimenoj knjizi igrokaza s mnoštvom scenskih lutaka autorica i lutkarica Jadranka Čunčić Bandov, koje je sama izradila od različitih prirodnih materijala, izvodi u formi skeča. Predstava se temelji na kratkim i duhovitim igrokazima koje izvodi kroz lutkarsko-scenske igre.

-20. Siječnja organiziran je posjet 2.c knjižnici Kajfeš gdje je pročitana lektira E. Peroci, Maca papučarica s radionicom.
-Učenici 2.d su 27. siječnja prisustvovali u knjižnici na radionici za poticanje čitanja.
-1. veljače s 4.b imaju radionicu „Upoznajmo enciklpedije“
-2. veljače učenici 3.b dolaze u knjižnicu na radionicu „Čitajmo zajedno“.
-13. I 16.2. organizirane su radionice „Ljubavne maske“ za 3.b i 4.c u knjižnici Kajfeš.
-30. Ožujka učenici 4.c bili su na radionici u knjižnici Kajfeš-izrada pisanica koje su poklonili svojim roditeljima.
-20. travnja učenici 4.a su nakon pročitane lektire Bum Tomica- Silvije Šesto sa književnicom imali radionicu u knjižnici Kajfeš.
-Noć knjige (21.-23.4.2023.)obilježili smo raznim aktivnostima za poticanje čitanja.

NOĆ KNJIGE
21.-23.4.2023.

Noć knjige-manifestacija kojom se obilježava-23. travnja-Svjetski dan knjige i autorskih prava.
Pokrenuta je 2012. godine, kako bi se na jedan dan govorilo o čaroliji stvaranja i radosti čitanja knjiga.

Cilj projekta je kroz jedinstvenu manifestaciju potaknuti kulturu čitanja i uvažavanja knjige kao i njezina važnost u suvremenom društvu.
11 obljetnica obilježavanja Noći knjige bila je u znaku UMJETNE INTELIGENCIJE.
U našoj smo školi prigodnim aktivnostima obilježili taj dan.
Učenici 3.d su napravili crteže robota koji čita knjigu.
Učenici 5.c izrađivali su robote za čitanje od recikliranog materijala a 5.d slike i stripove na tu temu.
Vlastitu slikovnicu su izradili učenici 5.a, b. i d. razreda. Pripremu za slikovnicu su odradili na satu
hrvatskoga jezika s prof. Itom Tissauer Pavičić a samu slikovnicu na satu likovne kulture.
Tu slikovnicu ponudili bismo robotu za čitanje, kako bi je pročitao drugoj djeci.
Sastavak na temu: „Robotko knjižničar“(Sanjaju li roboti elektroničke knjige?) pisali su učenici 6.a razreda
Učenici sedmog razreda radili su blackout poeziju na djelima Mihovila Pavleka Miškine, pjesnika po
kojem je naša škola dobila ime i na pjesmama ruskog pjesnika Sergeja Jesenjina, koje su preveli poznati
hrvatski pjesnici. Blackout poezija spaja pjesničku i likovnu komponentu, a mi smo postavili pitanje kako
bi umjetna inteligencija reciklirala postojeće tekstove i od njih stvorila nove stihove.
Učenici osmih razreda bavili su se temom čitanja pomoću robotskih usadaka i u tehnici fotomontaže
digitalno izradili autoportret robota za čitanje pod mentorstvom prof. likovne kulture Natalije Stipetić Čus.
-22. svibnja učenici 1.d odgledali su interaktivnu predstavu s Dijanom Merey Sarajlija pod naslovom
„Krava koja je bila plava. Učenici 2.c su istu predstavu odgledali 16.6.-19. lipnja obilježili smo Dan otvorenih vrata za koji su učenici 3.a i 3.c izradili straničnike pod temom “80-te Zagreb.

 
preskoči na navigaciju