e - knjige
http://en.childrenslibrary.org/books/index.shtml
Slikovnice (1. - 2. razred)
Grigor Vitez: A zašto ne bi...
Andrea Peterlik Huseinović: Plavo nebo
Andrea Peterlik Huseinović: Ciconia Ciconia (Bijela roda)
Crvenkapica (prepričala Andrea Peterlik Huseinović)
Sonja Zubović: Najljepša stonoga sunčanih vrtova
Kašmir Huseinović: Hektor i Leopoldina
Manuela Vladić - Maštruko: Pauk Oto
Lektira i djela za čitanje u slobodno vrijeme (3. i 4. razred)
Ivana Brlić - Mažuranić: Priče iz davnina (Kako, Potjeh tražio istinu, Ribar Palunko i njegova žena, Regoč, Šuma Striborova, Bratac Jaglenac i sestrica Rutvica, Lutonjica Toporko i devet župančića, Sunce djever i Neva Nevičica, Jagor)
Ivana Brlić - Mažuranić: Čudnovate zgode Šegrta Hlapića
Sanja Lovrenčić: Bajka o Sigismundi i Krpimiru
Slikovnice na engleskom jeziku (3. - 5. razred)
http://www.alannabooks.com/aboutus.html
Anna McQuinn & Rosalind Beardshaw: Lulu Loves Stories
http://www.alannabooks.com/lulu_stories/lulu_stories.html
Anna McQuinn & Rosalind Beardshaw: Lulu Loves the Library
http://www.alannabooks.com/lulu/index.html
Lektira i djela za čitanje u slobodno vrijeme (5. - 8. razred)
Vjenceslav Novak: Odabrane pripovijetke (U glib, Nezasitnost i bijeda, Iz velegradskog podzemlja, Pripovijest o Marcelu Remeniću)
August Šenoa: Povjestice (Postolar i vrag, Kameni svatovi, Kugina kuća, Gvozdeni div,
Anka Neretvanka, Smrt Petra Svačića, Šljivari, Prokleta klijet, Vinko Hreljanović,
Mile Gojslavica, Propast Venecije)
Dinko Šimunović: Odabrane propovijetke (Mrkodol, Muljika, Duga, Rudica, Alkar, Pojila, Đerdan, Krčma, Kukavica, Đemo, Jakov Desnica i golubovi, Sirota, U planinama, Zvijezde)
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Dnevni tisak |
• Večernji list |
• Jutarnji list |
• Narodne novine |
• Bug |
• Enter |
Učenici |
Učitelji |
Općenito |
Roditelji |