E-lektira
Ministarstvo znanosti,
obrazovanja i športa
Agencija za odgoj
i obrazovanje
Kroz nastavu informatike i drugih predmeta promičemo sigurno ponašanje na mreži i na internetu.
CSI - Centar za sigurniji internet
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
DRUŠTVA MATEMATIČARA I FIZIČARA
'' DESET''
ZA UČENIKE OSNOVNIH I SREDNJIH ŠKOLA
Društvo matematičara i fizičara Rijeka je od 20. veljače do 23. ožujka 2012. godine za učenike osnovnih i srednjih škola organiziralo natjecanje iz matematike na temu DESET. Deset je i teme Festivala znanosti 2012. godine.
Sve su osnovne i srednje škole u Primorsko – goranskoj županiji dobile obavijest i upute za natjecatelje. Natjecanje je bilo najavljeno i u Školskom Novom listu. Uvjeti natjecanja i upute za natjecatelje objavljeni su i na mrežnim stranicama DMF-a: http://www.dmf.hr
Natječajno je povjerenstvo u propisanom roku primilo 7 radova od učenika osnovnih škola i 17 radova učenika srednjih škola.
Povjerenstvo je donijelo odluku da se dodijele sljedeće nagrade.
OSNOVNE ŠKOLE
I. nagrada – Deset u deset, autori: Anja Hoge (7. razred), Stella Ožbolt (7. razred), Izabel Maria Rajšel (7. razred), mentor: Sanja Janeš, prof., Osnovna škola Petar Zrinski, Čabar
Obrazloženje: U radu je korišten program Sketchpad i izrađena je Powerpoint prezentacija. Sadržaj (podijeljen u 10 tema) nadilazi gradivo osnovne škole. Posebno je zanimljiva 10 tema o popločavanju ravnine. U opsežnoj pratećoj dokumentaciji detaljno je opisano sve što su učenici napravili. Matematički jezik u pisanom radu je ispravan.
III. nagrada – Deset za deset!, autori: Karla Jotić (8. razred), Katja Radošević (8. razred), Marija Žagar (8. razred), mentor: Sanja Križ, prof., Osnovna škola Petar Zrinski, Čabar
Obrazloženje: U radu je korišten program Sketchpad i izrađena je Powerpoint prezentacija. Iz izrađene Powerpoint prezentacije nije jasno štu se sve učenici napravili. Jasna slika se dobiva tek uvidom u dobru priloženu dokumentaciju u kojoj je opisana većina postupaka korištenih u izradi materijala. Većina matematičkog sadržaja je sadržaj osnovnoškolske matematike. Pojam nemoguće figure koji se ne uvodi u redovnoj nastavi nije objašnjen u radu.
Č e s t i t a m o !