Erasmus projekt: posjet učenika iz Francuske
Naši učenici izradili infografike o učenju, školi i stresu
Za kraj našeg Erasmus+ projekta ''Uspjeh je veći kad učimo u sreći'' učenici 5.a i 5.b razreda prisjetili su se svega što su naučili od svojih nastavnika tijekom projekta te izradili zanimljive infografike u kojim sebi i drugim učenicima donose savjete o tome što njima pomaže da se nose sa stresom koji kod svih nas ponekad izazivaju škola i učenje.
Pogledajte u nastavku.
:: opširnije ::Radionica za učenike - Tim za potporu u učenju
U našoj je školi povodom našeg Erasmus+ projekta ''Uspjeh je veći kad učimo u sreći'' osnovan Tim za potporu u učenju. Članovima tima učenici se mogu obratiti za pomoć ako imaju poteškoća s učenjem pojedinih predmeta, problema s motivacijom, itd. Zadaća je tima poučiti učenike o uspješnim metodama organizacije svoga vremena i učenja, učenje o tehnikama učenja, uočavanje loših navika i slično.
:: opširnije ::
Intervjui s učenicima s poteškoćama - Kako nam je Erasmus pomogao da se osjećamo prihvaćenima
Tijekom našeg Erasmus+ projekta ''Uspjeh je veći kad učimo u sreći'', naši su nastavnici usvojili brojne vještine i metode kako učenika staviti u središte nastavnog procesa, kako mu povećati motivaciju, kako mu pomoći da se nosi sa stresom i kako postići da se osjeća kao dio razredne zajednice.
Željeli smo znati kakav dojam su na naše učenike ostavile pojedine aktivnosti koje smo proveli pa smo ih u intervjuima pitali nešto više o tome.
Ovo su njihovi odgovori:
:: opširnije ::Održana Erasmus+ diseminacija
Dana 5.1.2024. članice Erasmus+ tima održale su radionicu i diseminaciju za kolektiv, nakon održanih tečaja u Barceloni (Stress Management and Recognition: Key Strategies for Teachers) i na Islandu (Mindfulness & Meditation).
Predavanje je započela nastavnica Ivana Šipić, koja je s kolektivom podijelila niz tehnika meditacije, disanja, rješavanja stresa kojima možemo poučiti svoje učenike i pomoći im da se bolje nose sa stresnim situacijama.
Nastavnice Dora Rolj Kovačević i Marina Petričević u Barceloni su učile tehnike nošenja sa stresom kod nastavnika. Svojim kolegama prenijeli su metode mindfullnessa, prepoznavanja i nošenja s emocijama, upravljanja svojim ponašanjem i mislima.
:: opširnije ::Priručnik za učenike, roditelje i nastavnike - ''Uspjeh je veći kad učimo u sreći''
U sklopu našeg Erasmus+ KA1 projekta ''Uspjeh je veći kad učimo u sreći'', jedan od ishoda projekta bio je izdavanje brošure za učenike, roditelje i nastavnike u kojima predstavljamo neke od spoznaja koje su naši nastavnici, članovi školskog Erasmus+ tima, usvojili na tečajima koje su pohađali. U priručniku smo obradili tri teme koje su i tri glavna cilja našeg projekta: inkluzija, upravljanje učionicom i učenik u središtu nastavnog procesa te upravljanje stresom.
Nadamo se da će u priručniku svatko pronaći za sebe korisne informacije i inspiraciju za provedbu praktičnih aktivnosti.
:: opširnije ::Aktivno učenje i ''obrnuta učionica'' na satu Njemačkog
Piše: Tina Anić
Od 3. do 8. srpnja 2023. učiteljica Njemačkog jezika, Tina Anić pohađala je u Firenci tečaj „Učenje s učenikom u centru: Nastavnici kao promicatelji aktivnoga učenja“.
Ondje su polaznici upoznali različite načine pomoću kojih je nastavu moguće učiniti drugačijom i zanimljivijom.
Danas, 27.11.2023. u skupinama šestih i sedmih razreda primijenili smo naučeno.
:: opširnije ::''Classroom management'' na drugi način
Radionice koje je slušala na Cipru o stavljanju učenika u središte nastavnog procesa i preuzimanje odgovornosti za svoje učenje potakle su na razmišljanje učiteljicu Ivanu Gačić, koja je svoj 3.a doslovno uvela u svijet mašte i knjiga u kojima su oni glavni sudionici i kreatori.
Piše: Ivana Gačić
:: opširnije ::Radionica na temu inkluzije u 2.a
Piše: Ružica Kirchbauer
Inkluzija u odgoju i obrazovanju odnosi se na pristup obrazovanju koji osigurava da sva djeca, bez obzira na njihove potrebe, imaju jednake mogućnosti za učenje i sudjelovanje u odgojno-obrazovnom procesu.
Inkluzivni pristup odgoju i obrazovanju promiče različite strategije kako bi se osiguralo da svako dijete ostvari svoj puni potencijal. Također može imati pozitivne učinke na sve sudionike, uključujući osobni razvoj, jačanje ljudskih kompetencija, razumijevanja i tolerancije prema različitostima.
Mobilnost na Islandu
Edukacija o inkluziji
Nakon Erasmus+ mobilnosti u Pariz u sklopu projekta "Uspjeh je veći kad učimo u sreći", nastavnica Dora Rolj Kovačević na Satu razrednika provela je radionicu o inkluziji. Jedan od glavna tri cilja našeg projekta je upravo inkluzija - uključivanje učenika s posebnim potrebama u obrazovni proces ravnopravan s drugima, ali to se ne odnosi samo na učenike s raznim poteškoćama zdravstvene prirode, već na sve učenike koje su po nečemu posebni i drugačiji od drugih.
:: opširnije ::
Prva mobilnost projekta ''Uspjeh je veći jer učimo u sreći" - Pariz 15.5.-19.5.2023.
Mobilnosti u sklopu našeg projekta "Uspjeh je veći jer učimo u sreći" započele su putovanjem naše nastavnice Dore Rolj Kovačević u Pariz na edukaciju pod nazivom "Inclusive Education for All".
:: opširnije ::
Osnovan Tim za pomoć u učenju
Od sada se za pomoć i savjet vezan za učenje možete obratiti članovima našeg Erasmus tima.
:: opširnije ::« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Dnevni tisak |
Naš zavičaj |
Foto galerije |