Stem kampanja
Autor: Blaženka Trogrlić, 3. 12. 2021.
Kampanja za STEM lab
Pozivamo Vas da nas podržite u našoj Kampanji za STEM lab i omogućite nam da se okušamo u svijetu poduzetništva. Sredstva koja ćemo prikupiti Vašim donacijama planiramo potrošiti za opremanje STEM laboratorija u prostoru informatičke učionice. Planiramo nabaviti sljedeću opremu: 3D printer, 3D skener, laserski graverski stroj, 3D olovke i edukacijske robote (npr. mbot2). Uz navedenu opremu potrebno je nabaviti i dodatni software te materijal potreban za rad.
Nakon nabave i montaže, učenici će u sklopu različitih učeničkih grupa pod vodstvom učitelja prionuti na rad u laboratoriju. Grupe koje će koristiti STEM lab su; informatička grupa, multimedijska grupa, mladi tehničari, grupa građanskog odgoja i obrazovanja, učenička zadruga. Navedene grupe broje oko 45 učenika od kojih je većina od 5. do 8. razreda. Nakon uhodavanja, razrade kurikuluma brojnih aktivnosti po grupama, i prvih gotovih proizvoda očekujemo rast broja grupa i učenika koji će se uključiti u ovaj zanimljiv projekt.
Benefiti koju će učenici dobiti ovim projektom je višestruka.
Učenici će u prostorima škole doći u kontakt s najmodernijom tehnologijom koja će im omogućiti da svoje vizije budućnosti mogu provjeriti upravo u onoj instituciji u kojoj to do sada nisu bili u stanju. Omogućiti će im se da razmišljaju i osmišljavaju projekte, da razmišljaju izvan okvira i da upoznaju proizvodne procese. Osnovna misao vodilja će im postati „Design thinking“. Naučiti će osnove elektrotehnike, računarstva, mehatronike, programiranja, dizajna i marketinga. Cilj je da se upoznaju s procesima koji stoje od ideje do završne realizacije, a kad neki proizvod konačno i završe, na koji način da ga u modernom svijetu poduzetništva valoriziraju. Proizvode koje će učenici napraviti planiramo koristiti na nekoliko načina, a dva najvažnija su sljedeća; gotove proizvode će marketinški obraditi, te će ih prodati u za to predviđenim mjestima ili događajima (npr. Božićni sajam, skup zadruga, dan otvorenih vrata, različiti projekti i prezentacije i sl.). Osim za prodaju proizvodi će se koristiti i u sklopu redovne nastave prema tekućim potrebama i mogućnostima.
Osim što ćemo na ovaj način poticati izvrsne učenike da pokažu svoju kreativnosti, talent i znanje, pomoći ćemo i onim manje uspješnim da se uključe, da ravnopravno sudjeluju te da pored svojih kolega i uz pomoć učitelja realiziraju svoje skrivene ideje i talente koje sigurno posjeduju.
Učenici nižih razreda se također mogu preko svojih izvannastavnih aktivnosti uključiti u rad laba, te su za njih jednako tako predviđene primjerene aktivnosti (npr. 3D crtanje, jednostavnije programiranje edukacijskih robota, izrada proizvoda za npr. majčin dan i sl.)
Primjeri koji su već u planu te bi rad laba krenuo upravo s njima u drugom polugodištu, pod uvjetom da ova kampanju poluči uspjeh su: dizajn i proizvodnja privjesaka za ključeve, kopče s logotipom škole za učeničku zadrugu, sitni pokloni za majčin dan, protokolarni pokloni, dijelovi za diorame koji se planiraju koristiti za nastavu povijesti, programiranje edukacijskih robota putem senzora i proizvodnja posudica potrebnih za nastavu kemije.
Sva donirana sredstva potrošit će se isključivo u svrhu kupnje opreme, repromaterijala, softwarea i eventualne edukacije učitelja. Svaka pojedinačna potrošnja sredstva biti će u skladu s važećim zakonski propisima, transparentna i u maniri dobrog gospodara. Na kraju kampanje objaviti će se izvješće o utrošenim sredstvima a planira se i održavanje prezentacije rada učenika za donatore. U ime svih učenika i djelatnika Škole, hvala Vam od srca!
Uplatni podaci za donacije od trgovačkog društva:
IBAN: HR3723400091511164697 Privredna banka Zagreb
Model: HR00
Poziv na broj primatelja: OIB (trgovačkog društva)
Svrha uplate/opis: Donacija za STEM opremu
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |