Učenici OŠ Selnica obogaćeni novim iskustvom i doživljajima uz predstavu "Drvljaci" KD "Pinklec" te popevku "Riznice Međimurja"
Autor: Jelena Kolar, 7. 3. 2023.
Učenici 5. i 6 A i B razreda 28. veljače bili su na terenskoj nastavi u Čakovcu spajajući dvije destinacije: Centar za kulturu Čakovec i Muzej nematerijalne baštine „Riznica Međimurja“.
Lutkarsko-igrana predstava „Drvljaci“ KD „Pinklec“ potpuno je okupirala pažnju naših učenika vodeći ih u bajkovitu priču o Drvljacima, malim nestvarnim bićima, koju Otac priča svome Sinu kako bi ga umirio, zaštitio te stvorio osjećaj sigurnosti daleko od mračne stvarnosti – rata. Igra u podrumu kazališta uz kreativnu, zanimljivu i nadasve maštovitu scenografiju ostavlja bez daha, a ispričana priča u priči potiče osobni doživljaj i razumijevanje rata koji stvara neugodne i složene emocije. Interaktivna kazališna forma omogućila je učenicima stvaralačko kreiranje završetka. Učenici su se uključili u razgovor s glumcima sretni što su i oni dio „priče nakon priče“ jer sami odlučuju kako će priča završiti.
Što se sve krije u „Riznici Međimurja“ učenici su otkrivali budnih osjetila svakim korakom ulazeći sve dublje u srce Međimurja. Vođeni međimurskom popevkom koja se piše, sklada, stvara, oslikava, kinči, igra i pleše učenici su prošetali hodnicima bogate „Riznice“ te upoznali nematerijalnu baštinu prikupljenu sa svih strana zemlje med dvemi vodami. Toplinu u srcu naših selničkih učenika svakako je izazvala tradicionalna fašnička maska Selnički pikač. Na kraju putovanja „Riznicom“ doživljene su i priče o zarobljenim turskim agama, neposlušnim kmetovima, vješticama te načinima obrane.
Vijest za objavu pripremila učiteljica Natalija Jurinec
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
NASTAVNI LISTIĆ 1.doc
NASTAVNI LISTIĆ 1 - rješenja.doc
NASTAVNI LISTIĆ 2.doc
NASTAVNI LISTIĆ 2 - rješenja.doc