preskoči na sadržaj

Osnovna škola Side Košutić Radoboj

Login
 

 

 

 

 

Božić dolazi ...

 

 

Dabrica u školi

35. smotra UZ Republike Hrvatske

VRTULJCI BROJ 3

ZAGORSKI PURAN

 

 

VALENTINOVO

DSI 2023

PODRŠKA VATRENIMA

 

 

VUKOVAR – GRAD HEROJA

DAN ŠKOLE

DJEČJI DAN

Europe Code Week

 

Vrtuljci

GPP i Kurikulum

 

UČENIČKA ZADRUGA

DAN OBITELJI

 

Emotikoni

DAN ŠKOLE

Dan škole

UDŽBENICI

 

Odabrani  udžbenici za školsku godinu 2019./2020.

Odabrani udžbenici za školsku godinu 2020./2021.

Odabrani udžbenici za školsku godinu 2021./2022.

Odabrani udžbenici za školsku godinu 2022./2023.

ZALOGAJČEK

Upute

Zalogajcek2_osobnaiskaznica

Kalendar
« Listopad 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

KVIZOVI

Korisno

 

MIR I DOBRO

 

 

Upitnik
Odvajate li otpad (staklo, baterije, papir, ...) pravilno?








NAŠE ŠKOLE

Brojač posjeta
Ispis statistike od 23. 9. 2010.

Ukupno: 1170260
Ovaj mjesec: 1365
Ovaj tjedan: 809
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
MEĐUNARODNI DAN ŠKOLSKIH KNJIŽNICA
Autor: Ivanka Švaljek, 29. 10. 2015.

Listopad je mjesec školskih knjižnica, a svaki četvrti ponedjeljak u listopadu obilježava se kao Međunarodni dan školskih knjižnica (ove godine to je 26. 10.). U našoj smo školskoj knjižnici taj dan obilježili nastavnim satovima i anketom o poznavanju i korištenju e-lektire.


Slogan ovogodišnjeg Mjeseca školskih knjižnica je ''Školske knjižnice su zakon: živimo ih, učimo i volimo!''. U skladu s tim, naše su aktivnosti bile usmjerene približavanju školske knjižnice učenicima kroz kreativne radionice, nastavne satove i istraživanje. Članovi Vijeća učenika izradili su straničnike s citatima o čitanju, a učenici 7.a učili su o enciklopedijama i rječnicima.

Među učenicima 7. i 8. razreda provedena je anketa o poznavanju i korištenju e-lektire. Cilj istraživanja je bio utvrditi stavove i navike učenika prema e-knjigama s naglaskom na lektirna djela. Polazimo od pretpostavke da unatoč zadovoljenim tehničkim uvjetima, učenici nedovoljno poznaju i koriste mogućnosti novih medija. U anketi je sudjelovao 51 učenik. Anketa je pokazala da učenici većinom posjeduju uređaje potrebne za korištenje e-knjiga (računalo, smartphone, tablet) i da se njima spajaju na internet. Na internetu provode većinom više od 2 sata dnevno, a aktivnosti kojima se najčešće bave na internetu su dopisivanje, igranje igrica, gledanje spotova. 60 % učenika voli čitati i smatraju da je čitanje važno. Velika većina ispitanika članovi su školske knjižnice, a nešto manje njih i gradske knjižnice. Svoju školsku knjižnicu učenici najčešće posjećuju jednom mjesečno. 99% ispitanika čita lektiru, a 2% prepisuje lektiru. Učenici uglavnom poznaju definiciju e-knjige, ali ju nisu čitali. Kao najveće prednosti e-lektire navode da je ne treba posuđivati, nisu oštećene i lagane su za rukovanje. Od mana e-knjige izdvojili su: čitanje preko ekrana je zamorno, teže se koncentrirati na sadržaj i preskupe su za nabavu. Velika većina učenika bi radije za lektiru čitala tiskanu knjigu, što je bilo i očekivano.

Zaključak ankete je da su učenici dobro tehnički opremljeni za čitanje e-knjiga, ali je potrebno intenzivnije poticati medijsku pismenost. Anketa je pokazala da djeca još uvijek daju prednost tiskanim knjigama.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju