Odabrani udžbenici za školsku godinu 2019./2020.
Odabrani udžbenici za školsku godinu 2020./2021.
Odabrani udžbenici za školsku godinu 2021./2022.
Odabrani udžbenici za školsku godinu 2022./2023.
Upute
Zalogajcek2_osobnaiskaznica
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Učitelji i stručni suradnici naše škole tijekom siječnja su sudjelovali na webinaru o kurikularnoj reformi te u edukaciji CAR učenje.
Webinar o Cjelovitoj kurikularnoj reformi
Agencija za odgoj i obrazovanje u suradnji s Ekspertnom radnom skupinom za Cjelovitu kurikularnu reformu i CARNet-om održala je 5. siječnja 2016. godine stručno usavršavanje pod nazivom „Što donosi cjelovita kurikularna reforma?“ u kojem je sudjelovala i naša škola.
Stručno usavršavanje, koje su učitelji pratili u školi putem računala, podijeljeno je u tri tematska bloka: Kurikularni pristup: ciljevi i načela, Promjene koje donosi Cjelovita kurikularna reforma u osnovnim i srednjim školama i Predmeti u novom kurikulumu. Voditelji webinara bili su članovi Ekspertne radne skupine za Cjelovitu kurikularnu reformu: dr. sc. Boris Jokić, Branka Vuk, prof., dr.sc. Ružica Vuk, Tomislav Reškovac, prof., Suzana Hitrec, prof., dr.sc. Branislava Baranović i dr. sc. Zrinka Ristić Dedić, koji su nas najprije upoznali s temeljnim načelima i ciljevima te promjenama koje donosi Cjelovita kurikularna reforma, a potom su odgovarali na pitanja sudionika webinara.
Učenje CAR – inkluzivno učenje
U četvrtak , 21. siječnja 2016. i petak, 22. siječnja 2016. učitelji naše škole sudjelovali su u edukaciji pod nazivom CAR učenje, odnosno inkluzivno učenje. Edukacija se provodi kroz četiri modula: Didaktički modul, Razvoj mozga, Logopedsko – defektološki modul i Praktički modul, a kroz prvi modul vodila nas je profesorica Marija Šinković Bečić.
Ovom suvremenom metodom nastoji se pomoći nastavnicima i odgojiteljima da se lakše nose s problemima koji se javljaju u učenju kod djece. Ti problemi ponekad nisu veliki, ali mogu dovesti do destrukcije i pada motivacije za svladavanjem gradiva, što dugoročno utječe na samopouzdanje djeteta. Poučavanjem nastavnika i odgojitelja o novim metodama učenja, posebno kod djece koja imaju problema u koncentraciji i pamćenju, nastoji se postići samostalnost u radu te bolje razumijevanje samog procesa učenja.
Već na prvom predavanju upoznali smo puno zanimljivih metoda „pronalaženja fokusa“ odnosno usmjeravanja pažnje na satu, kao i novih metoda prezentiranja i sistematiziranja gradiva, a sada slijedi primjena naučenog i rad s našim učenicima.
Dijana Šalković