Odabrani udžbenici za školsku godinu 2019./2020.
Odabrani udžbenici za školsku godinu 2020./2021.
Odabrani udžbenici za školsku godinu 2021./2022.
Odabrani udžbenici za školsku godinu 2022./2023.
Upute
Zalogajcek2_osobnaiskaznica
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Učenici OŠ Side Košutić Radoboj i OŠ Hajdina iz Slovenije su u četvrtak 12.travnja 2018. zajedno sa svojim učiteljima posjetili grad Krapinu.
Posjetili su novootvoreni Muzej oldtimera Presečki, gdje su učenici imali priliku razgledati stare automobile i motocikle te saznati više o povijesti automobilizma.
Nakon razgleda Muzeja oldtimera Presečki, učenici su se prošetali centrom Krapine te su imali prilike upoznati se sa svim važnijim kulturno povijesnim znamenitostima grada.
Kod Muzeja neandertalaca učenike i učitelje je pozdravio dogradonačelnik Krapine Drago Kozina, a nakon toga učenici su razgledali postav Muzeja. Poslije razgleda Muzeja neandertalaca učenici i učitelji zaputili su se u školu u Radoboj.
Nakon dolaska u školu, učenici su imali vrijeme za ručak, a potom su sudjelovali u radionicama. U predvorju škole pogledali su dva kratka animirana filma. Prvi animirani film „Man“ prikazuje odnos čovjeka prema prirodi. Drugi animirani film „Good vibrations“ prikazuje današnje međuljudske odnose. Nakon što su pogledali spomenute filmove, učenici su iznijeli dojmove o čovjekovom iskorištavanju prirode te dobroti, pomaganju, solidarnosti bez kojih nema dobrih međuljudskih odnosa. Nakon iznošenja dojmova o animiranim filmovima, učenici su se preselili u učionicu u kojoj su napisali dojmove o ovogodišnjem susretu u našoj školi te što ih se tijekom posjeta najviše dojmilo. Neki od dojmova učenika iz OŠ Hajdina su:
„Denes smo se imeli zelo lepo. Zelo smo uživali, ter spoznali neka teri nove prijatelje, neka teri pa obiskali stare.“
„Današnji dan je bil čudovit, čeprav nas je zmotil dež.“
Neki su učenici pokušali svoje dojmove napisati i na hrvatskom jeziku:
„Bilo je jako, jako interesantno i zanimljivo. Vrlo se nam je sviđao ručak. Djevojčice i dječaci su bili FANTASTIČNI!!! Volimo Vas, Radoboj!“
„Bilo je super! Uživali smo. Krapina je lijepa. Sklopili smo prijateljstva. Veselimo se sljedećem druženju.“
Učenici su, također, igrali igru na način da su najprije naši učenici na ploču napisali riječi na hrvatskom jeziku za koje su učenici iz OŠ Hajdina trebali naći zamjenu na slovenskom jeziku, a zatim su učenici iz OŠ Hajdina pisali riječi na slovenskom jeziku za koje su naši učenici tražili zamjenu na hrvatskom jeziku.
Kao što su učenici napisali, čak nas ni kiša nije spriječila da se zabavimo i uživamo u našem tradicionalnom susretu s učenicima i učiteljima iz OŠ Hajdina.
Fotogalerija: Terenska nastava učenika OŠ Hajdina i učenika naše škole
Magdalena Želimorski/Nikolina Cvrtila