Odabrani udžbenici za školsku godinu 2019./2020.
Odabrani udžbenici za školsku godinu 2020./2021.
Odabrani udžbenici za školsku godinu 2021./2022.
Odabrani udžbenici za školsku godinu 2022./2023.
Upute
Zalogajcek2_osobnaiskaznica
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Mjesec hrvatskoga jezika započeli smo obilježavanjem Dana hrvatske glagoljice.
Učenici petih i šestih razreda upoznali su se s trima pismima te su izrađivali straničnike na koje su glagoljicom ispisivali svoja imena.
U Tjednu hrvatskoga jezika učenici petih razreda istraživali su koje su najčešće gramatičke i pravopisne pogreške među vršnjacima, zašto se u nazivlju zanimanja najčešće javljaju imenice muškoga roda, bogatstvo naziva raznovrsnog voća i povrća u dijalektima hrvatskih narječja i brojne druge zanimljivosti. Tjedan smo završili čitajući i interpretirajući poeziju posvećenu jeziku, a učenici su sudjelovali u radionicama iz kojih su proizašle prekrasni stihovi o jeziku.
Učenici šestih razreda istraživali su spomenike hrvatske pismenosti te su izradili osobne iskaznice onih najznačajnijih. Također su rješavali kviz vezan uz povijest jezika, pravopis i gramatiku, a najuspješnije skupine nagrađene su odličnim ocjenama.
Učenici sedmih razreda izrađivali su medaljone od glinamola u koje su urezivali glagoljična slova. Upoznali su se sa životom i radom Ljudevita Gaja, pisali mu pismo u kojem su iznijeli svoja razmišljanja i probleme koje uočavaju u jeziku. Učenici su istraživali što se sve može pronaći u jezikoslovnim priručnicima, a raznim igrama i radionicama osvijestili smo važnost očuvanja materinskog jezika, svih njegovih narječja i dijalekata.
Učenici osmih razreda također su pisali glagoljična slova i čitali stihove posvećene jeziku. Proučavali su povijest jezika u 20. i 21. stoljeću, Novosadski dogovor, Deklaraciju o nazivu i položaju hrvatskog književnog jezika... Za sam kraj morali su pripremiti usmeno izlaganje o jeziku i reći ga pred razredom.
Raznim smo aktivnostima učenicima željele skrenuti pozornost na ulogu i važnost hrvatskoga jezika u svakodnevnom životu te pristupiti učenju jezika na drugačiji način. Učenici su se trudili kako bi njihovi radovi bili što ljepši i poučniji. Volite svoj jezik i ponosite se njime ma gdje god bili!
Učiteljice Leonarda Vorih i Ivana Frajzman