Odabrani udžbenici za školsku godinu 2019./2020.
Odabrani udžbenici za školsku godinu 2020./2021.
Odabrani udžbenici za školsku godinu 2021./2022.
Odabrani udžbenici za školsku godinu 2022./2023.
Upute
Zalogajcek2_osobnaiskaznica
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
U sklopu 3. savjetničkog posjeta u OŠ Side Košutić Radoboj održana edukacija „Vrednovanje“
Osnovna škola Side Košutić Radoboj jedna je od 46 osnovnih škola u Republici Hrvatskoj koja sudjeluje u provedbi eksperimentalnog programa „Škola za život“ u sklopu projekta „Podrška provedbi Cjelovite kurikularne reforme“ sufinanciranog u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020. iz Europskog socijalnog fonda.
Kao jedan od procesa koji omogućuju provedbu eksperimentalnog programa „Škola za život“ su i savjetnički posjeti članova radnih skupina predmetnih kurikuluma, a u sklopu 3. savjetničkog posjeta u srijedu, 3. travnja 2019. je u OŠ Side Košutić Radoboj održana edukacija naziva „Vrednovanje“ na kojoj su sudjelovali ravnateljica, učitelji i stručni suradnici škole.
U uvodnom dijelu edukacije, koja se sastojala od općeg dijela i tri radionice, gošće i nazočne djelatnike škole pozdravila je ravnateljica, gđa Milena Veseljak. Potom su se ukratko predstavili članovi radne skupine u sastavu: Gordana Kralj, Andreja Kosorčić, Gordana Barišić Lazar i Svjetlana Urbanek, koje su tijekom edukacije odgovarale na konkretna pitanja o vrednovanju:
- Koja su temeljna obilježja pristupa vrednovanju?
- Kako i što vrednujemo?
- Koliki udio u praksi ima vrednovanje naučenoga, a koliki je udio vrednovanja za učenje i vrednovanje kao učenje te kako poboljšati omjere?
- Kako rubrike pomažu u praćenju i vrednovanju učenikova rada?
Isto tako razgovaralo se i o vrednovanju kao temeljnom dijelu kurikularnog kruga, a nametnulo se i pitanje dajemo li kvalitetne povratne informacije svojim učenicima i možemo li ih poboljšati.
Eksperimentalni program se provodi s ciljem provjere primjenjivosti novih kurikuluma i oblika metoda rada te novih nastavnih sredstava s obzirom na konačne ciljeve, odnosno povećanje kompetencije učenika u rješavanju problema i povećanje zadovoljstva učenika u školi, kao i motivacije nastavnika.
Između radionica u holu škole otvorena je izložba našeg kolege, profesora likovne kulture Ivana Tuđe, iz ciklusa Križ i krug. Na izložbi je izloženo dvadet skulptura nastalih u kombinaciji drva i metala i slika rađenih uljem i acrylicom na platnu. Izložba ostaje otvorena do proljetnih praznika.
Ivana Frajzman, učiteljica