Odabrani udžbenici za školsku godinu 2019./2020.
Odabrani udžbenici za školsku godinu 2020./2021.
Odabrani udžbenici za školsku godinu 2021./2022.
Odabrani udžbenici za školsku godinu 2022./2023.
Upute
Zalogajcek2_osobnaiskaznica
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
KORACI U KOMUNIKACIJI UNUTAR ŠKOLE
Osim što je obrazovna, svaka škola je i odgojna institucija i cilj nam je uspostaviti dobru komunikaciju učenik-učitelj, učenik-učenik i roditelj-učitelj te izgraditi svijest o značaju vlastite odgovornosti. Važno je da se u školi i u odgojno-obrazovnim situacijama kreira klima razumijevanja i slobode izražavanja uz međusobno poštovanje svih dionika nastavnog procesa.
O problemu ili nastalom konfliktu učenik ili roditelj treba obavijestiti razrednika i zatražiti pomoć. Nisu li zadovoljni s rješenjem problema, učenik i roditelji obraćaju se pedagoginji škole. Ako pedagoginja škole ne može riješiti problem, učenik i njegovi roditelji obraćaju se ravnatelju škole.
U slučaju da roditelji imaju pitanja vezana za predmetne učitelje ili postoje određene nejasnoće, javno su objavljeni termini individualnih razgovora s predmetnim učiteljima. Stoga, molimo sve roditelje da se u takvom slučaju prvo obrate predmetnom učitelju. Ako u tom slučaju roditelj ne dobije potrebni odgovor, može se obratiti pedagoginji škole, a ako i ona ne može dati odgovor na pitanje ili nejasnoću, roditelj se obraća ravnatelju škole.
Kako pomoći vlastitom djetetu da lakše uči
Savjeti za roditelje
Osigurajte svom školarcu mirno mjesto za učenje, bez previše buke i drugih podražaja koji mu mogu odvući pozornost.
Potičite dijete na učenje, pomažite mu da pronađe način učenja koji mu najviše odgovara. Budite uvijek uz dijete kad ima problema, ali ne učite i ne pišite zadaće umjesto njega.
Uvijek budite pozitivni. Pohvalite dijete ne samo kada ostvari konačni cilj, npr. kada dobije dobru ocjenu, već i kad uspješno obavlja korake koji vode prema cilju, primjerice, kada vam točno prepriča neko gradivo ili riješi zadatke iz matematike i sl. Takve pohvale motiviraju dijete da ustraje u radu.
Od samog početka treba poticati dijete na samostalnost i odgovornost te stjecanje radnih navika kako bi dijete samo izvršavalo sve svoje školske obveze, uredno i na vrijeme. U početku je dijete potrebno usmjeravati i nadzirati, pregledavati mu domaće zadaće, kontrolirati zadatka za vježbu, ispitivati ga gradivo, pomagati mu oko nejasnoća.
Nemojte davati djetetu gotova rješenja. Kad djetetu nešto nije jasno, roditelji ponekad gube strpljenje i pribjegnu lakšem načinu pa djetetu ponude gotovo rješenje. No, time mu odmažu i onemogućavaju njegovo osamostaljivanje. Bolje je djetetu pružiti podršku, uputiti ga kako da riješi zadatak ili problem, ali samostalno. Dijete će na taj način imati veći osjećaj uspjeha i samopouzdanja.
Razgovarajte otvoreno s djetetom i od malih nogu steknite njegovo povjerenje te ga naviknite da u vama uvijek ima dobrog prijatelja i pomagača.
Obratite se stručnjacima za pomoć ukoliko: dijete puno uči, a rezultati izostaju; počinje dobivati lošije ocjene nego inače; često se žali da ga boli glava, trbuh, a nema nekog jasnog uzroka. Djeca, naime, teško uče kada su suočena s emocionalnim problemima (svađe ili razvod roditelja, izloženost obiteljskom ili zlostavljanju vršnjaka, nesretna ljubav, osjećaj izdvojenosti iz skupine…).
Pripremila pedagoginja