Odabrani udžbenici za školsku godinu 2019./2020.
Odabrani udžbenici za školsku godinu 2020./2021.
Odabrani udžbenici za školsku godinu 2021./2022.
Odabrani udžbenici za školsku godinu 2022./2023.
Upute
Zalogajcek2_osobnaiskaznica
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
KORACI U KOMUNIKACIJI UNUTAR ŠKOLE
Osim što je obrazovna, svaka škola je i odgojna institucija i cilj nam je uspostaviti dobru komunikaciju učenik-učitelj, učenik-učenik i roditelj-učitelj te izgraditi svijest o značaju vlastite odgovornosti. Važno je da se u školi i u odgojno-obrazovnim situacijama kreira klima razumijevanja i slobode izražavanja uz međusobno poštovanje svih dionika nastavnog procesa.
O problemu ili nastalom konfliktu učenik ili roditelj treba obavijestiti razrednika i zatražiti pomoć. Nisu li zadovoljni s rješenjem problema, učenik i roditelji obraćaju se pedagoginji škole. Ako pedagoginja škole ne može riješiti problem, učenik i njegovi roditelji obraćaju se ravnatelju škole.
U slučaju da roditelji imaju pitanja vezana za predmetne učitelje ili postoje određene nejasnoće, javno su objavljeni termini individualnih razgovora s predmetnim učiteljima. Stoga, molimo sve roditelje da se u takvom slučaju prvo obrate predmetnom učitelju. Ako u tom slučaju roditelj ne dobije potrebni odgovor, može se obratiti pedagoginji škole, a ako i ona ne može dati odgovor na pitanje ili nejasnoću, roditelj se obraća ravnatelju škole.
Kako se možeš koncentrirati na učenje
Koncentrirati se, zapravo, znači usmjeriti se na određeni zadatak prije nego što nam misli odlutaju.
Glavne prepreke koncentraciji su dosada, uznemirenost i sanjarenje.
Sposobnost koncentracije ovisi o motivaciji za učenje, o vještinama učenja, o trenutnom emocionalnom stanju, ali i o samoj okolini u kojoj učimo.
Vježba
Koliko se možeš koncentrirati?
Ako ovo pokušaš učiniti nekoliko puta, vjerojatno ćeš otkriti koliko se dugo možeš uspješno koncentrirati. To, naravno, ovisi o tome što čitaš, kako se osjećaš i slično.
Sad kad znaš koliko tvoj mozak može podnijeti, možeš bolje planirati svoje učenje.
Tehnike uz pomoć kojih možeš povećati koncentraciju:
1. pronađi mjesto koje ćeš koristiti samo za učenje – pomaže u pripremi tvoga mozga na učenje pa će ti trebati manje vremena za ugrijavanje i učenje će biti djelotvornije.
2. stvori dobre uvjete za učenje: dobra osvijetljenost i prozračenost (loša izaziva pospanost), udobna stolica, dovoljno veliki stol da na njega stane sve što ti za učenje treba (gubiš koncentraciju ako moraš po prostoriji tražiti ostale priručnike, bilježnice i sl.)
3. ukloni sa svoga radnoga mjesta sve što ti odvlači pogled - sve u čemu želiš sudjelovati, telefon, preglasnu glazbu, TV, prijatelja, brata ili sestru koji žele s tobom stalno razgovarati.
4. nemoj učiti gladan/ gladna niti umoran/ umorna
5. pravi pauze, mijenjaj aktivnosti
6. pohvali se kad uspiješ održati koncentraciju onoliko dugo koliko si planirao/ planirala
7. zahtjevnije gradivo uči i vježbaj u vrijeme kad to najviše odgovara tvom biološkom ritmu
8. provjeri može li ti rad s nekim drugim biti od pomoći da duže budeš koncentriran/ a
9. budi aktivan/ aktivna – ako nešto slušaš, zapisuj! Nemoj se oslanjati samo na pamćenje!