Odabrani udžbenici za školsku godinu 2019./2020.
Odabrani udžbenici za školsku godinu 2020./2021.
Odabrani udžbenici za školsku godinu 2021./2022.
Odabrani udžbenici za školsku godinu 2022./2023.
Upute
Zalogajcek2_osobnaiskaznica
« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Poštovani roditelji,
proučite i iskoristite ponuđene materijale i pomognite svojoj djeci da što sigurnije koriste Internet.
U proteklom smo tjednu obilježili Dan sigurnijeg interneta mnogobrojnim aktivnostima. Na samom početku tjedna, na službenoj stranici škole, objavili smo Anketu za roditelje, kojom smo željeli ispitati stavove i navike roditelja, vezane uz korištenje interneta i društvenih mreža.
Učiteljica iz informatike, je na satovima s učenicima predmetne i razredne nastave (1.a, 1.b,c) provela mnogobrojne različite aktivnosti.
Potaknuti sloganom “Zajedno za bolji internet” možemo se pohvaliti velikim brojem plakata, stripova, anketa, kvizova, prezentacija, pisanjem slogana, a posebna pohvala učenicima koji su koristili digitalne alate u sklopu office 365 za škole kao i ostale digitalne alate kao što je Kahoot, Mentimeter, Quizizz, …
Istaknula bih samo neke od poruka naših učenika:
NEMOJTE IĆI SAMI NA SUSRETA S NEPOZNATIM OSOBAMA KOJE STE UPOZNALI ONLINE,
PRIJE REGISTRACIJE NA DRUŠTVENOJ MREŽI VAŽNO JE PROČITATI POSTAVKE PRIVATNOSTI,
NEMOJTE JAVNO OBJAVLJIVATI I RAZMJENJIVATI OSOBNE PODATKE (LOKACIJU, FOTOGRAFIJE, DATUM ROĐENJA, ADRESU I SL.),
NE OBJAVLJUJTE TUĐE PODATKE BEZ SUGLASNOSTI TE OSOBE (NPR. FOTOGRAFIJE),
AKO PORUKA DOLAZI OD NEPOZNATE OSOBE, NEMOJTE KLIKNUTI NA LINK ILI OTVORITI PRILOG; ČAK AKO JE I OD POZNATE OSOBE – MORAMO BITI OPREZNI!,
AKO DOBIJEMO PORUKU DA ĆEMO NEŠTO DOBITI BESPLATNO, TREBAMO RAZMISLITI JE LI TO VRIJEDNO OSTAVLJANJA OSOBNIH PODATAKA, …
Također je važno naglasiti ovogodišnje slogane:
DOBRO ZAPAMTI U SVOJOJ MALOJ GLAVI DA NA INTERNETU ZAUVIJEK OSTAJE ONO ŠTO SE TAMO STAVI!
ZAŠTITI SVOJU e-mail ADRESU DA TI JE HAKERI NE RAZNESU!
NE REAGIRAJ NA LJUTNJU, POŠTIVAJ ŠUTNJU!
DOBRO RAZMILSI PRIJE NEGO KLIKNEŠ, BOLJE TI JE DA VIKNEŠ!
NE OTKRIVAJ SVOJU LOKACIJU,
PAZI KOME DAJEŠ INFORMACIJU!
ONO ŠTO JE NEZAKONITO U STVARNOM ŽIVOTU,
NEZAKONITO JE I NA NETU – INTERNET SVIJETU!
NE OBJAVLJUJ TUĐE PODATKE BEZ SUGLASNOSTI,
BIT ĆEŠ U OPASNOSTI!
Razrednici nižih razreda na satovima SRO-a učili su o sigurnosti na internetu u obliku kreativnih radionica radionica, dok je stručna suradnica održala roditeljske sastanke na temu: “ Medijska pismenost- videoigre “. Kroz radionice je poticano izražavanje stavova naših učenika o sigurnosti na internetu, o društvenim mrežama, načinima na koji oni koriste internet općenito te kako mogu zaštititi svoju privatnost na internetu. Ovim smo se aktivnostima usmjerili na stvaranje sigurnog okruženja djece i roditelja u svijetu interneta pružanjem informacija, koje su im potrebne za ostvarenje istoga.
Kao zaključak ovog tjedna, podijelili smo s vama i nekoliko korisnih savjeta kako bilo tko od nas može pomoći:
– Djeca i mladi mogu pomoći kreirati bolji Internet tako da poštuju ostale korisnike interneta štiteći svoju privatnost (ali i reputaciju drugih) i tražeći prilike da Internet koriste za kreiranje, uključivanje u razne aktivnosti i dijeljenje s drugima. Oni mogu pomoći reagiranjem na negativno tako da budu „korisni promatrači“: da daju potporu svojim vršnjacima koji se suočavaju s nasiljem na internetu, da se suprotstave cyber-nasilju i da prijave sav neprimjeren ili zabranjen sadržaj koji primijete.
– Roditelji i skrbnici mogu pomoći kreiranju boljeg interneta održavanjem otvorenog i iskrenog dijaloga sa svojom djecom o njihovom ponašanju na internetu, potičući djecu na osobni razvoj na internetu, pomažući im nositi se s bilo kakvim nedoumicama ili problemima, tražeći mogućnosti da se zajedno s djecom uključe u korištenje interneta te pomažući djeci da pronađu i koriste kvalitetne digitalne izvore.
– Učitelji i socijalni djelatnici mogu pomoći kreirati bolji Internet tako što će djeci pružiti informatička znanja i vještine koja su potrebna u današnjem društvu, ali i dajući im priliku da koriste i kreiraju pozitivni sadržaj na internetu.
– Industrija ima važnu ulogu putem kreiranja i promicanja pozitivnog sadržaja i sigurnih usluga na internetu, ali i putem poticanja korisnika da reagiraju na poteškoće dajući im jasne savjete o sigurnosti, niz jednostavnih sigurnosnih alata i brz pristup potpori ukoliko stvari izmaknu kontroli.
– Zakonodavci i političari trebaju omogućiti okruženje u kojemu će sve od gore navedenog funkcionirati i opstati – primjerice: da osiguraju da će prema kurikulumu djeca učiti, a učitelji poučavati o sigurnosti na internetu, da osiguraju da će roditelji i skrbnici imati pristup prikladnim informacijama i potpori, te da će poticati industriju da kontrolira svoj sadržaj i usluge. Također da preuzmu odgovornost nad upravom i zakonom te osiguraju sigurnost i dobrobit djece i mladih kroz djelotvorne sigurnosne zaštite djece na internetu.
(Sadržaj je preuzet sa stranice https://www.csi.hr/p/opis-dana-sigurnijeg-interneta-2019-godine-243)
Fotogalerija: Dan sigurnijeg interneta 2019.
Ivanka Švaljek, uč. Informatike i Dubravka Coha Seničić, prof.rehabilitator
Internet – veliki izazov gdje možemo pronaći mnoge odgovore vezane uz učenje, stjecanje novih znanja, spoznaja o sebi i svojem okruženju. Kao nepresušan izvor vijesti, aktualan je, brz, dostupan – on je naša svakodnevica.