Odabrani udžbenici za školsku godinu 2019./2020.
Odabrani udžbenici za školsku godinu 2020./2021.
Odabrani udžbenici za školsku godinu 2021./2022.
Odabrani udžbenici za školsku godinu 2022./2023.
Upute
Zalogajcek2_osobnaiskaznica
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
U sklopu Dana škole, 20. 10. 2014. zadrugari su predstavili projekt „Živjeti zdravo“ s temom Kako nam biljke pomažu?
Voditeljica projekta bila je učenica 8.b razreda Klaudija Žun koja je uz pozdravni govor ujedno imala i prezentacije o jaglacu i trpucu koji su zaštitni simbol zadrugara. Potom je Dominik Kiseljak, 8.b iznio najosnovnije karakteristike o češnjaku naglašavajući ljekovitost, upotrebu, uzgoj i specifičnost mirisa. Helena Horvat, 8.b prezentirala je koprivu s naglaskom da to nije korov (drač) kako se nekada smatralo, već je istaknula njezinu ulogu u prehrani i zdravlju. Nikolina Slukan, 8.b upoznala nas je s biljkom narančastih cvjetova, koja krasi većinu okućnica i vrtova. Istaknula je njezina ljekovita svojstva, recepte za nevenovo ulje i mast. O povijesti, lovorovom vijencu i ljekovitostima lovorovog lista, upotrebi u kulinarstvu upoznala nas je Kristina Kranjčec, 8.b. Opis majčine dušice, uzgoj, stanište, ljekovitost iznio je učenik Dorian Prelčec, 8.b.
Nakon prezentacije slijedila je nagradna igra. Voditeljica Kristina Kranjčec pozvala je pet dobrovoljaca koji su s povezom na očima trebali pogoditi sastav degustiranog kolača, pekmeza i kompota, znači vrstu voća. Svaki sudionik dobio je vrijednu nagradu.
Ali to nije sve ...
Uslijedila je tombola. Nazočni su se uključili simboličnim prilogom i također dobili nagrade zadrugara. Voditelji tombole bili su Dominik Kiseljak i Dorian Prelčec, a nagrade su uručivale Helena Horvat i Nikolina Slukan.
Na samome završetku slijedila je degustacija kolača i kompota (od maka, smokava, oraha, višnji, šljiva, brusnice, …) te ispunjavanje evaluacijskih listića s primjedbama, prijedlozima, željama za idući projekt.
Učenička zadruga zahvaljuje svima na sudjelovanju, veliko Hvala i roditeljima (mamama koje su pripremile ukusne slastice od domaćih plodova).
Fotogalerija:
a) Izložbeni štand - "Živjeti zdravo 2014."
c) Tombola
d) Kolači
Dodatno:
- u privitku su materijali sakupljenom bilju i ostalom materijalu potrebnom za ostvarenje i nastavak projekta
Školske godine 2012./2013. osnovali smo učeničku zadrugu „Radobojski guci i trpuci“ čija je tema Ljekovito i začinsko bilje. Cilj nam je različitim primjerenim metodičkim postupcima, omogućiti učenicima razvoj sklonosti, interesa i sposobnosti te stjecanje srodnih znanja iz područja važnih za cjelokupan proizvodni proces. Uz specifičnosti škole i njenih sekcija, razvijati ćemo i realizirati eko odgoj, stvaralačko mišljenje, kreativnost različitim metodama i oblicima rada. Cilj nam je također poticanje pozitivne slike o sebi, drugima, duhovnim i materijalnim vrijednostima.
SLOGAN ZADRUGE : I niste na muci kad Vas izliječe „Radobojski guci i trpuci“.
ŠTO JE UČENIČKA ZADRUGA?
- dragovoljna, interesna, učenička organizacija, koja je član Učeničkog zadrugarstva Hrvatske pri Hrvatskoj zajednici tehničke kulture
- učenici uključeni u Zadrugu, kroz različite skupine-sekcije, pod vodstvom učitelja mentora razvijaju svoje sklonosti, interese i sposobnosti te stječu, produbljuju i primjenjuju biološka, tehnička, gospodarska, društvena i srodna znanja iz područja važnih za cjelokupan proizvodni proces od njegovog planiranja do tržišnog i drugog vrednovanja rezultata rada
- u Zadruzi se posebno razvijaju i njeguju radne navike, radne vrijednosti i stvaralaštvo, stječu znanje i svijest o načinima i potrebi očuvanja prirode kao i njegovanja baštine i pučkog stvaralaštva, učenici se profesionalno informiraju i usmjeravaju, te se stvaraju preduvjeti za prijenos i praktičnu primjenu znanja u životu i lokalnoj sredini
TKO MOŽE POSTATI ČLANOM ZADRUGE?
SREDSTVA ZADRUGE?
Novčana sredstva za djelovanje Zadruge stječu se:
-prodajom proizvoda i usluga nastalih radom učenika u Zadruzi
-potporom iz državnog, županijskog i općinskog proračuna
-donacijama i sponzorstvom
-darovima
-iz drugih izvora u skladu sa zakonom
Proizvode i usluge u promet stavlja Škola.
U KOJU SEKCIJU SE UKLJUČITI?