Odabrani udžbenici za školsku godinu 2019./2020.
Odabrani udžbenici za školsku godinu 2020./2021.
Odabrani udžbenici za školsku godinu 2021./2022.
Odabrani udžbenici za školsku godinu 2022./2023.
Upute
Zalogajcek2_osobnaiskaznica
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Učenička zadruga školsku godinu 2015./2016. započela je sa "novim zadrugarima i sa šest sekcija".
Novi članovi učenici su 5.a i 5.b razrednog odjela, 35 učenika.
Sekcije zadruge:
1. KREATIVNO- EKOLOŠKA SEKCIJA - RADOZNALI DJETLIĆ čiji je cilj razvoj ekološki osviještenih pojedinaca sposobnih pozitivno utjecati na čistoću i zdravlje okoliša te razvijanje svijesti o potrebi zaštite okoliša, razvrstavanja otpada i recikliranja, održavanje čistoće okoliša škole, biljaka u školskom prostoru, kreativna upotreba otpadnih materijala u likovne ili upotrebne svrhe – voditelj sekcije je učiteljica Vesna Horvat
2. DIZAJNERSKA SEKCIJA: „RADOBOJSKA ŠKRINJICA“ koja se bavi istraživanjem i sakupljanjem recepata, pripravcima od ljekovitog i začinskog bilja, poduzetnošću, izradom brošura, prezentacijama, edukacijom građana, te projektom „Živjeti zdravo 2015./2016.“ – voditelj sekcije je učiteljica Ivanka Švaljek
3. EKOLOŠKA SEKCIJA - "Čuvari prirode" promiče važnost uređenja prostora u kojem živimo, stvaranje pozitivnog stava prema školskoj imovini, razvijanje empatije i odgovornosti spram ljudskog djelovanja na okoliš, razvijati svijest o štetnosti alkohola, droge i pušenja na ljudski organizam – voditelj sekcije je učiteljica Sanja Dunaj
4. SEKCIJA MLADI KERAMIČARI djeluju na razvoj kreativnih sposobnosti kod učenika, razvijanje osjećaja za lijepo i sklad, oslobađanje unutarnjih potencijala učenika i usmjeravanje istih u poduzetništvo, usvajanje novih sadržaja i znanja (glini kao mediju) te rad na očuvanju i vrednovanju kulturne i etničke baštine svog naroda i kraja – voditelj sekcije je učitelj Dražen Gerić
5. SEKCIJA RUKOTVORINE bave se izgrađivanjem svijesti o čovjekovoj stvaralačkoj modi, osposobljavanju učenike da stečena znanja samostalno primjenjuju u praksi i svakodnevnom životu. Razvijanje koncentracije, strpljivosti i upornosti te fine motorike šake i ruke. Osposobljavanje učenika za samostalno korištenje igle, konca, pletaćih igala, škara i ljepila – voditelj sekcije – Karmen Martinić
6. SEKCIJA MLADI VRTLARI uređuju vrt Učeničke zadruge: sijanje ljetnica, ljekovitog i začinskog bilja, čišćenje, pljevljenje i uređenje vanjskog cvjetnjaka, okopavanje gredica, branje začinskog i ljekovitog bilja, sakupljanje sjemenki, skladištenje isušenje ljekovitog bilja, vegetativno razmnožavanje biljaka, njega cvijeća i bilja u školi, korištenje ljekovitog i začinskog bilja komercijalne svrhe – voditelj je učiteljica Milena Posavec.
Školske godine 2012./2013. osnovali smo učeničku zadrugu „Radobojski guci i trpuci“ čija je tema Ljekovito i začinsko bilje. Cilj nam je različitim primjerenim metodičkim postupcima, omogućiti učenicima razvoj sklonosti, interesa i sposobnosti te stjecanje srodnih znanja iz područja važnih za cjelokupan proizvodni proces. Uz specifičnosti škole i njenih sekcija, razvijati ćemo i realizirati eko odgoj, stvaralačko mišljenje, kreativnost različitim metodama i oblicima rada. Cilj nam je također poticanje pozitivne slike o sebi, drugima, duhovnim i materijalnim vrijednostima.
SLOGAN ZADRUGE : I niste na muci kad Vas izliječe „Radobojski guci i trpuci“.
ŠTO JE UČENIČKA ZADRUGA?
- dragovoljna, interesna, učenička organizacija, koja je član Učeničkog zadrugarstva Hrvatske pri Hrvatskoj zajednici tehničke kulture
- učenici uključeni u Zadrugu, kroz različite skupine-sekcije, pod vodstvom učitelja mentora razvijaju svoje sklonosti, interese i sposobnosti te stječu, produbljuju i primjenjuju biološka, tehnička, gospodarska, društvena i srodna znanja iz područja važnih za cjelokupan proizvodni proces od njegovog planiranja do tržišnog i drugog vrednovanja rezultata rada
- u Zadruzi se posebno razvijaju i njeguju radne navike, radne vrijednosti i stvaralaštvo, stječu znanje i svijest o načinima i potrebi očuvanja prirode kao i njegovanja baštine i pučkog stvaralaštva, učenici se profesionalno informiraju i usmjeravaju, te se stvaraju preduvjeti za prijenos i praktičnu primjenu znanja u životu i lokalnoj sredini
TKO MOŽE POSTATI ČLANOM ZADRUGE?
SREDSTVA ZADRUGE?
Novčana sredstva za djelovanje Zadruge stječu se:
-prodajom proizvoda i usluga nastalih radom učenika u Zadruzi
-potporom iz državnog, županijskog i općinskog proračuna
-donacijama i sponzorstvom
-darovima
-iz drugih izvora u skladu sa zakonom
Proizvode i usluge u promet stavlja Škola.
U KOJU SEKCIJU SE UKLJUČITI?