« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
eTwinning u šestom razredu
eTwininning projekt - 100. dan škole u našoj školi
Matematika i geografija kroz broj 100
Ove školske godine učenici 6. razreda obilježili su 19. veljače 100. dan nastave kroz aktivnosti provedene na dva integrirana nastavna sata matematike i geografije. Nastavne aktivnosti za učenike pripremili su i vodili učiteljica matematike Diana Cindrić i učitelj geografije Erik Šneler.
Na početku prvog satu učenici su kroz prezentaciju ponoviti geografsku mrežu i računanje vremena, a zatim su se podijelili u grupe .
Učenici su dobili listiće sa zadacima koje su unutar grupe rješavali određeno vrijeme, a zatim su predstavnici pojedine grupe ostalima predstavili svoja rješenja.
Iz matematike su rješavali zadatke u kojima su broj 100 zapisivali u obliku potencija s bazom 10, u obliku razlomaka, u decimalnom zapisu, pretvarali zadane mjerne jedinice za masu i duljinu u sto puta veće ili manje mjerne jedinice te razne druge zadatke sa brojem 100.
Iz geografije su učenici na karti svijeta tražili gradove na 100. meridijanu istočno i zapadno od Skrada te s pomoću grafičkog mjerila određivali udaljenosti od Skrada i tih gradova kao i vrijeme u pronađenim gradovima.
Na kraju drugog sata učenici su kroz kviz u Kahootu pojedinačno vrednovali ostvarenost svojih obrazovnih ishoda, a za domaću zadaću trebat će napisati tri pojma iz matematike i geografije koja su do sada znali, tri pojma koja su naučili te tri pojma o kojima još žele nešto više naučiti.
Ovakav način rada učenicima je bio zanimljiv jer su surađivati unutar grupa i međusobno razmjenjivati svoje znanje te razvijali matematičke i geografske kompetencije.
Kako je izgledala atmosfera 100. dana nastave u našem razredu možete pogledati na fotografijama.
Pripremili: Diana Cindrić i Erik Šneler
eTwinning u šestom razredu
Ove školske godine učenici 6. razreda s razrednicom Dianom Cindrić uključili su se u četiri eTwinning projekta: Na putu dobrote 2, Matematika kroz strip i karikaturu, 100. dan škole i Matematika u korelaciji i ljubavi s...
Zašto eTwinning?
eTwinning promiče suradnju među školama u Europi putem upotrebe informacijskih i komunikacijskih tehnologija (IKT-a) i pružanjem pomoći, alata i usluga školama. eTwinnining također pruža besplatno i kontinuirano mrežno stručno usavršavanje za nastavnike.
Mjesto na kojemu se ustvari odvija čarolija eTwinninga zove se TwinSpace, a radi se o sigurnoj platformi vidljivoj samo učiteljima koji sudjeluju u nekom projektu. I učenici mogu biti pozvani u TwinSpace kako bi se susreli i surađivali s vršnjacima iz partnerskih škola.
Na putu dobrote 2
Na putu dobrote2 projekt je autorice, učiteljice razredne nastave Sandre Vuk iz OŠ Sveta Nedelja, koji se odvija tijekom cijele školske godine, a koji potiče kod učenika, odraslih i svih ostalih u zajednici potrebu dijeljenja dobrih i pozitivnih trenutaka tijekom cijele godine. Provođenjem različitih aktivnosti tijekom projekta ove školske godine želimo povećati svijest među učenicima o tome kako mogu napraviti promjenu u svijetu počevši od sebe i dijeljenja onoga što imaju prema drugima. Želimo osvijestiti ljubav prema sebi, a zatim širiti dobrotu.
100. dan škole
Projekt 100. dan škole je projekt Udruge hrvatskih učitelja razredne nastave Zvono, a pokrenula ga je i kreirala učiteljica razredne nastave Sandra Vuk iz OŠ Sveta Nedelja. Odvija se jedan dan u školskoj godini, a ove školske godine obilježili smo ga 19. veljače. Tijekom toga dana učenici kroz zanimljive sadržaje primjenjuju svoje znanje stečeno u svim nastavnim predmetima.
Matematika kroz strip i karikaturu - natječaj
Cilj projekta – natječaja, čija je autorica Marica Brzica, učiteljica matematike iz OŠ Visoka iz Splita, jest potaknuti učenike na kreativno izražavanje – glavni je zadatak da predstave matematiku i predmet njenog proučavanja na duhovit i originalan način te da na taj način pokušaju matematiku približiti i svima drugima. Natječaj će u našoj školi trajati do kraja ožujka.
Matematika u korelaciji i ljubavi s…
Projekt Matematika u korelaciji i ljubavi s…, čija je autorica Gordana Stanković, nastavnica matematike u OŠ "Svetozar Marković Toza" u Novom Sadu, provodi se kroz cijelu ovu školsku godinu, a osmišljen je kao most između drugih predmeta i matematike. Kreirajući sadržaje koji povezuju matematiku sa drugim prirodnim predmetima, učenici će koristiti razne web alate, učestvovati u zajedničkom radu putem online radionica gdje će se putem video poziva upoznati s prijateljima iz drugih škola.
PREPORUČENO
CIJEPLJENJE PROTIV
HPV-a
Na poveznici možete pronaći
više informacija o
cijepljenju protiv HPV-a
cijepljenje je preporučeno
za učenike 8.razreda.
POVEZNICA
UDŽBENICI ZA ŠKOLSKU GODINU 2024./2025.
U ŠKOLSKOJ GODINI 2024./2025. OPĆINA BROD MORAVICE NE FINANCIRA NABAVU RADNOG MATERIJALA ZA UČENIKE KOJI DOLAZE IZ OPĆINE BROD MORAVICE. RODITELJI KUPUJU SAMI: RADNE BILJEŽNICE, LIKOVNE MAPE I OSTALI RADNI MATERIJAL NAVEDEN U PRILOŽENOM POPISU. UDŽBENIKE DOBIVAJU U ŠKOLI, NJIH PLAĆA MZOM.
RODITELJI UČENIKA S PODRUČJA OPĆINE SKRAD I OPĆINE RAVNA GORA I OVE GODINE IMAJU SVE BESPLATNO. KUPUJU SAMO PRIBOR ZA RAD I BILJEŽNICE.
UČENICI UDŽBENIKE DOBIVAJU U ŠKOLI PRVOG DANA NOVE NASTAVNE GODINE.
Ravnateljica: Vesna Pintar-Grgurić