Isus Krist- moj ideal
Isus Krist je moj ideal. On je moj prijatelj koji je tu za mene uvijek i svugdje, kao i za sve druge ljude. Dobrostiv je i uvijek nam oprašta naše grijehe.
Kada bi se svi ljudi ugledali u njega i ustrajno pokušavali biti i praštati kao on,svijet bi bio ljepši i bolji,te bi zajednica koju sačinjavaju ljudi,puno kvalitetnije funkcionirala,jer dobrota i praštanje su kao cvijet-zalij ga i daj mu svjetlosti,on će procvasti. Tako ćeš svome srcu pokloniti najlčjepši dar. Ako ga ne zaliješ i ne daš mu svjetlosti-uvenut će cvijet a i tvoje srce.
Antonela Pavina,7.b
Isus-naš Spasitelj
Isus spasitelj naš. Žrtvovao se za svakog čovjeka. Isus je naš prijatelj, Spasitelj i Život. On nas čuva i pazi,iako ga mi ne vidimo. Spašava nas od svih nevolja i daje nam volju za naprijed. On nas vodi na siguran put. Bez mržnje, ljutnje i psovki. Isus je početak i kraj našeg života. I sam je rekao" Ja sam put vječnog života". Vjerujemo i mislimo na Njega jer samo tako možemo doći k njemu, u siguran život.
Monika Brozinić,7.b
Isus me vodi pravim putem
Isus me vodi pravim putem u životu. On je moje sunce poslije kiše,svijetlo u mrklom mraku. Za mene se žrtvovao na križu i prolio svoju krv. Kada imam poteškoća u životu uzdam se u Isusa. U molitvi mu kažem mu što me muči i tišti, što bih željela promijeniti, jer znam da će se on pobrinuti za mene. Isus je moj najveći ideal!
Valentina Valić, 7b
MOJA ZAHVALA BOGU
Hvala ti Bože za beskrajno plavo more,za divnu prirodu koja nas okružuje i za zlatna žitna polja.Tvojim čudima nema kraja.
Kao što nema kraja bistrom potoku što teče kroz šumu.Hvala što se za mene brineš kao majka medvjedica za svoje mladunče.Lijepe si pjevušave ptice stvorio koje me usrećuju svaki dan. Bože, tvojim darovima i ljubavi nema kraja. Jako sam ti zahvalna što si mi dao ljubav i pamet. Još te samo nešto molim;svim ljudima daj zdravlje i sreću, a posebno pomozi bolesnima. Bože, ti si svemoguć, Ti vladaš svime što si stvorio. Ti opraštaš svim grešnicima i daješ drugu priliku. Jako te volim moj dragi Bože, i hvala ti za moju divnu obitelj.
Anja Zajec, 4.razred
OBAVIJEST
S CILJEM PREVENCIJE MEĐUVRŠNJAČKOG NASILJA, KAO METODA NENASILNOG RJEŠAVANJA SUKOBA, U PODRUČNU ŠKOLU MALI ERJAVEC UVODI SE MEDIJACIJA. PROVOĐENJE MEDIJACIJE JE PONEDJELJKOM U VREMENU OD 12.15-13.
vjeroučiteljica, Sabrina Pejić
Moji dojmovi o provedenoj terenskoj nastavi
Dana 25. veljače bili smo u Zagrebu na terenskoj nastavi iz vjeronauka. Upoznavali smo druge vjere i vjerske običaje drugih naroda. Bili smo u džamiji, muzeju pravoslavne crkve i u židovskoj vjerskoj zajednici Bet Israel. U svakom od navedenih mjesta voditelji su nas poučavali o svojoj vjeri, odgovarali na naša pitanja i pokazivali nam vjerske predmete i simbole.
Naučila sam mnogo novoga o drugim vjerama i obnovila staro znanje. Uočila sam razlike i uspoređivala njihove vjerske običaje i način na koji prakticiraju svoju vjeru s našom, katoličkom. Ima tu sličnosti kao što je vjera u jednoga Boga, ali i mnogo različitosti.
Najviše mi se svidjelo u džamiji. Kod ulaska smo morali skinuti obuću, a djevojke su na glavu morale staviti marame. Sviđa mi se i način na koji se mole.
Židovska je vjera također vrlo zanimljiva, posebno njihov način prehrane.
U muzeju pravoslavne crkve vidjeli smo mnoge stare i vrijedne stvari , kao što su brojne ikone.
Mislim da je ovakav oblik terenske nastave vrlo poučan i kvalitetan. Udžbenici nam ne mogu sve to prikazati na ovako slikovit način.
Antonela Pavina, 7.b
Dojmovi o terenskoj nastavi i zanimljivosti koje smo naučili o drugim vjerama
Sviđa mi se ovaj izlet jer je imao sve što izlet treba imati – zanimljivost, poučnost i zabavu.
Dora Šoštarić, 7.b
Terenska nastava je puno bolja od nastave u učionici jer smo učili od ljudi koji su sve to iskusili, a ne iz knjige.
Alen Valić, 7.b
Najzanimljivije mi je bilo u džamiji jer tamo nisam nikada bio.Posvuda su tepisi i treba biti bos.Voditeljica nam je rekla puno toga o životu muslimana, o pravilima oblačenja i ponašanja te o njihovome načinu molitve.
Tomislav Vranić, 7.b
Jako mi se svidjela džamija i način kako je uređena. Kada smo ušli u prostor za molitvu, prvo što sam uočila bili su natpisi iz Kur’ana, na arapskom jeziku.
Dora Bunčić, 7.a
Ovaj način nastave je zanimljiviji od klasične jer kad upoznajemo nešto novo i nama strano, više zapamtimo.
Patricia Zorić, 7.a
Bio je to zanimljiv izlet na kojem smo mogli usporediti druge vjere s našom.
Patrik Starešinčić, 7.a
Meni se jako dopalo. Vidio sam nove stvari za koje do sada uopće nisam znao.
Erik Šesto, 7.a
Naučila sam da svaka vjera ima svoje običaje i zakone, kako moraju biti odjeveni, na koji se način mole i mnoge druge zanimljive pojedinosti. Mislim da je ovakav način nastave jako koristan i puno bolji od klasične nastave.
Valerija Kralj, 7.b
Na terenskoj nastavi sam naučila da muslimani idu bosi u džamiju i da žene nose marame. Kod židova muškarci u sinagogi nose kapice. Naučila sam da je Kur’an jako velika knjiga, dok je Tora jako duga i okreće se svakoga mjeseca. Naučila sam i o židovskoj košer hrani, kao i da životinja ne smije biti mučena. Također sam naučila da židovi ne smiju miješati meso i mlijeko te da su neki od njih jako pobožni. U pravoslavnom muzeju smo vidjeli predmete stare stotinjak godina te o svakome nešto naučili. U svakoj ustanovi smo imali voditelja koji nam je predstavio svoju vjeru.
Valentina Valić, 7.b
U džamiji sam naučila da prije nego što pristupiš islamskoj vjeri moraš zadovoljiti sedam uvjeta, a jedan je da se moraš redovito moliti, a pri molitvi čelom i nosom dodirivati tlo. Mislim da je ovakav oblik nastave bolji i poučniji jer možemo vidjeti ono što učimo.
Gabrijela Župčić, 7.b
Naučili smo zašto židovi nose kapice za vrijeme molitve. One su tu da ih uvijek podsjećaju da je Bog iznad njih. Vrlo pobožni židovi nose kapice cijeli dan.
Mark Košavić, 7.r.
Ova terenska nastava mi je bila vrlo zanimljiva. Na ovaj način djeca pozornije slušaju i uče o drugim vjerama te kako treba poštovati sve ljude druge vjere.
Liorena Golubić, 7.b
Zahvaljujući ovakvoj nastavi naučio sam da ima puno različitih religija, običaja i kultura. Sve te različitosti moramo poštivati, a ne im se rugati jer su manjina.
Dominik Regetaš, 7.b
Mislim da bi češće trebali izlaziti na terensku nastavu. Bilo je jako zanimljivo!
Alen Puljak, 7.b
U pravoslavnom muzeju bilo je puno zanimljivih stvari. Najviše su mi se svidjeli svitci jer izgledaju vrlo lijepo, iako su jako stari.
Mihael Guštin, 7.b
Sve je bilo odlično jer nismo sjedili kao u školi na jednom mjestu nego putovali i puno toga naučili.
Ivan Živčić, 7.b
Na terenskoj nastavi je lijepo jer možemo puno naučiti, a ne trebamo sjediti za knjigom. I još se družimo i zajedno smo!
Josip Starešina, 7.b
Poslušajte neke radijske emisije koje su izradili naši učenici
isti&razliciti.mp3
Dan sjecanja na Vukovar.mp3
Dediscina v rokah mladih.mp3
Ivana Brlic M.mp3
citalacki maraton intervju.mp3
Dan ucitelja.mp3
sv Nikola .mp3
radioJaska.mp3
Trska ABECEDA.mp3
Hrvatski jezik kao materinski.mp3
Radijska emisjia Spavanje.mp3
Radiodrama Strahograd.mp3
Zavrti zvrk.mp3
Kupa.xlsx
slike.zip
slike2.zip
temperature.xlsx
konzum.xlsx
Proracun.xlsx
Datoteke.zip
U prilogu se nalazi popis udžbenika koji će se koristiti u šk. godini 2024./2025. Za pregled udžbenika pojedinog razreda potrebno je odabrati razred u donjoj traci dokumenta.
U matičnoj školi provedeno je istraživanje o konzumaciji medija djece mlađe školske dobi - vrste medija, sadržaji medija, provedeno vrijeme itd. U nastavku možete detaljno pročitati kojim medijima i koliko su izložena djeca naše škole od 1. do 4. razreda.
analiza 1.r.pdf
analiza 2r.pdf
analiza 3.r.pdf
Analiza 4.r.pdf
Vozni red 2024-2025.pdf
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Kriteriji_za_ocjenjivanje_informatika.pdf
NewliquidCrystal_1.3.4.zip
bezicni2.jpg
bezicni3.jpg