U školskim ustanovama se radi unapređenja kvalitete odgojno-obrazovne djelatnosti provodi SAMOVREDNOVANJE.
Procesom samovrednovanja nastoji se odgovoriti na tri temeljna pitanja:
• Koliko je dobra naša škola?
• Kako to znamo?
• Što učiniti da budemo još bolji?
Samovrednovanje
omogućava djelatnicima škole da procjene kvalitetu svoga poučavanja i razrednog ozračja uvažavajući kontekst užeg – školskog i, šireg – društvenog, socijalnog i kulturalnog okruženja.
ŠKOLSKI RAZOJNI PLAN
služi kao vodič za ostvarivanje željenih ciljeva, kao sredstvo za planiranje razvoja, kao mjera dinamike razvoja škole.
TIM ZA KVALITETU
Svake godine u timu za kvalitetu su učitelji razredne nastave,
predmetne nastave, stručna suradnica pedagoginja te ravnateljica.
Tim sudjeluje u samovrednovanju škole, izradi Školskog razvojnog plana kojeg predstavlja na sjednici Učiteljskog vijeća
te u izradi KREDA analize.
Osnovna škola Sračinec samovrednovanje provodi od 2009. godine. Isto tako, škola sudjeluje i u vanjskom vrednovanju obrazovanja kojeg provodi Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja.
2021./2022. školska godina
Na početku školske godine Tim za kvalitetu izradio je Školski razvojni plan za 2021./2022. školsku godinu. U prvom obrazovnom razdoblju naša škola je odabrana za provedbu nacionalnih ispita među učenicima 4. i 8. razreda koje će se realizirati u svibnju 2022.g. i tijekom 2022./2023. školske godine. Pripremni sastanak za ravnatelje, koordinatore i stručne suradnike održao se online 8.12.2022.g.
2020./2021. školska godina
Na početku školske godine Tim za kvalitetu izradio je Školski razvojni plan za 2020./2021. školsku godinu koji mora biti usklađen s trenutačnom epidemiološkom situacijom nastalom zbog bolesti Covid-19. Naglasak je stavljen na: informiranje i poučavanje učenika o pridržavanju mjera zaštite vezano uz trenutnu epidemiju, na pripremu učitelja i učenika za provedbu online nastave te organiziranje onih aktivnosti koje se mogu provesti u školi obzirom na nemogućnost realizacije terenske nastave i izleta.
2019./2020. školska godina
Ove školske godine škola sudjeluje u vanjskom vrednovanju - nacionalni ispit iz Geografije koje se provodi s učenicima 8. razreda.
2018./2019. školska godina
Na sjednici Učiteljskog vijeća 20.05.2019. godine napravljena je temeljita analiza trenutnog stanja u školi i predložene su mjere za poboljšanje.
Stručna suradnica Melita Jeremić pripremila je za učitelje prezentaciju sa sastanka Tima za kvalitetu održanog 3.07.2019. godine.
Na Učiteljskom vijeću 8.07.2019. godine ravnateljica Lidija Valec upoznala je učitelje s rezultatima upitnika provedenog među učenicima o međusobnim odnosima između učenika i učitelja, najdražim predmetima i općenito klimi na školi.
Svi obrađeni rezultati objavljeni su na oglasnoj ploči škole.
2017./2018. školska godina
Na Učiteljskom vijeću održanom 10. siječnja 2018. godine napravljeno je Izvješće o samovrednovanju škole.
ZAKLJUČAK
Anketne upitnike ispunilo je 26 učitelja. Prema pristiglim podacima zaposlenici ocjenjuju našu školu pozitivnom, a u njoj vlada pozitivna radna atmosfera i suradnja među zaposlenicima. Učitelji ističu da je pozitivna stvar uključenost naše škole u projekte. Kao glavni nedostatak, većina učitelja detektirala je nedostatak prostora za održavanje nastave. Prema pristiglim podacima, gotovo 75% učitelja našu školu ocjenjuju izvrsnom, no još uvijek ima prostora za poboljšanje.
Provedeno je i unutarnje samovrednovanje među učenicima naše škole. Na postavljeno pitanje: “Što ti se najviše sviđa u školi?", najčešći odgovori su bili: tableti na povijesti, učitelji, školska prehrana i projektori. Na pitanje :“Što ti se ne sviđa?“, najčešći odgovori su bili: pošarane klupe, što učenici od 5. do 8. razreda nemaju ormariće, nedostatak toaletnog papira, previše zadaća i tučnjava u školi.
2016./2017. školska godina
Tijekom 1. obrazovnog razdoblja učitelji su ispunjavali niz anketnih upitnika vezenih uz kvalitetu nastave.
2015./2016. školska godina
Učiteljsko vijeće, 21.12.2016. godine: ravnateljica škole Lidija Valec i stručna suradnica Melita Jeremić dale su detaljnu analizu trenutnog stanja na školi i predložile mjere poboljšanja.
2014./2015. školska godina
Tim za kvalitetu, na čelu s ravnateljicom škole Lidijom Valec 4.02.2015. i 5.02.2015. godine proveo je projekt: Opažanje i unapređivanje školske nastave odnosno kolegijalno opažanje nastave. U projektu su sudjelovale učiteljice 1. razreda matične i područne škole i Lidija Valec, ravnateljica škole. Proces opažanja odvijao se u tri faze: dogovor prije opažanja, proces opažanja i razgovor nakon opažanja.
Proveden je anketni upitnik NCVVO-a. Bilo je obuhvaćeno 78 učenika od 5. do 8. razreda. Anketirana su područja:
-odnos prema školi
-razvoj životnih vještina
-ocjenjivanje
-učitelji
-odnos s drugim učenicima
-odnosi s učiteljima
-odnosi prema školi
-upravljanje i organizacija škole.
Stručna suradnica Melita Jeremić prezentirala je analizu rada u protekloj školskoj godini na Učiteljskom vijeću održanom 25.08.2015. godine
Tim za kvalitetu škole napravio je analizu školskog razvojnog plana školske godine 2013./2014. Napravljen je Školski razvojni plan za 2014./2015. godine i usvojen na sjednici Učiteljskog vijeća 23.09.2014. godine. Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje ove školske godine provodi ispitivanje o poznavanju hrvatskog jezika u 1. razredima.
2013./2014. školska godina
Tim za kvalitetu izradio je Školski razvojni plan za 2013./2014. školsku godinu.
Treći, peti i sedmi razredi OŠ Sračinec sudjeluju u vanjskom vrednovanju provedbe zdravstvenog odgoja. Naša je škola računalno odabrana za reprezentativni uzorak. Ispitivanje se provodilo dva puta tijekom godine.
« Lipanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
List DUGA |
Država , grad , selo.... |