PEDAGOGINJA OSNOVNE ŠKOLE SRAČINEC JE MELITA JEREMIĆ, prof. defektolog koja ima višegodišnje iskustvo u radu s mladima i odraslima.
U svibnju 2000. godine diplomirala je na Edukacjsko-rehabilitacijskom fakultetu u Zagrebu i stekla zvanje profesor defektolog - smjer poremećaji u ponašnju, a od studenog iste godine radi u OŠ Sračinec. U svom svakodnevnom radu koristi znanja i vještine stečene na spomenutom fakultetu, ali ugrađuje i nova znanja stečena na brojnim edukacijama izvan škole. Licencirani je praktičar NLP-a (neuro lingvističkog programiranja). Edukator je u Centru izvrsnosti za komunikaciju Varaždinske županije gdje provodi stručna usavršavanja odgojno-obrazovnih djelatnika i provodi neposredan odgojno-obrazovni rad s darovitim učenicima čime potiče, razvija i unaprjeđuje struku.
U školi je voditelj Školskog preventivnog programa, Tima za darovite učenike, Vijeća učenika te je predsjednica Školskog povjerenstva za utvrđivanje primjerenog programa školovanja i upise djece u 1. razred. Također je koordinator pomoćnicima u nastavi.
Nakon završene edukacije na Radboud University u Nizozemskoj gdje stječe stručna znanja za rad s darovitim učenicima postaje ECHA Specialist in Gifted Education (specijalist za obrazovanje darovitih).
U školi je najviše posvećena radu s učenicima s teškoćama, otkrivanju potencijalno darovitih učenika i kreiranju aktivnosti za poticanje i razvoj njihovih potencijala te unaprjeđenju rada učitelja i savjetodavnom radu s roditeljima. Kontinuirano se stručno usavršava i redovito priprema predavanja i radionice za učitelje i roditelje.
O ČEMU MOŽEŠ RAZGOVARATI S PEDAGOGINJOM?
- O sebi... svojim emocijama, svom ponašanju...
- O svom odnosu prema drugima... o tome zašto činiš to što činiš...
- O svom (ne)uspjehu... razlozima koji su do toga doveli i načinima na koje možeš postići promjenu...
- O svojim planovima, ciljevima... gdje želiš nakon osnovne škole, što želiš biti...
- O svojim idejama... novim načinima putem kojih doživljavaš svijet oko sebe...
VIDIMO SE...
RADNO VRIJEME PEDAGOGINJE
Od ponedjeljka do petka od 8.00 do 14.00 sati.
Individualni razgovori s roditeljima: svakim radnim danom prema dogovoru.
ODGOJNO-OBRAZOVNA
DJELATNOST STRUČNIH
SURADNIKA U OSNOVNOJ ŠKOLI
Razvojno-pedagoška i psihološka djelatnost sastavni je dio programa rada osnovne škole, čija uloga jest stalno unaprjeđivanje svih sastavnica odgojno-obrazovnoga rada u školi i nastavi.
Nositelji razvojno-pedagoške djelatnosti su stručni suradnici u školi. To su: pedagog, psiholog, defektolog, socijalni radnik i knjižničar.
Stručni suradnici u školi ostvaruju sljedeće zadaće:
- potiču usvajanje vrijednosti, stavova i navika koje omogućavaju cjelovit razvoj osobnosti učenika,
- prate razvoj i odgojno-obrazovna postignuća učenika,
- sudjeluju u provođenju zdravstvene i socijalne skrbi učenika,
- profesionalno informiraju i usmjeravaju učenike u skladu s njihovim potrebama, interesima i sposobnostima,
- pružaju savjetodavnu pomoć učenicima, roditeljima, učiteljima, stručnim tijelima i drugim sudionicima odgojno-obrazovne djelatnosti/procesa,
- sudjeluju u uvođenju pripravnika u samostalni odgojno-obrazovni rad,
- sudjeluju u stručnom usavršavanju odgojno-obrazovnih djelatnika,
- istražuju potrebe za kvalitetnu organizaciju odgojno-obrazovnoga rada,
- istražuju i analiziraju pojedine pedagoške /psihološke / defektološke pojavnosti (programa, akcija, odgojno-obrazovnih postignuća, pedagoškog standarda) i drugih sastavnica odgojno-obrazovne djelatnosti/procesa,
- rade na povezivanju škole s lokalnom i širom zajednicom,
- uvode i prate inovacije u svim sastavnicama odgojno-obrazovne djelatnosti/procesa,
- prate nove spoznaje iz područja pedagogije /psihologije / defektologije i njihovu primjenu u nastavnom i školskom radu,
- uspostavljaju i razvijaju sustav informatičke i dokumentacijske djelatnosti radi evidencije i unaprjeđivanja osobnoga rada te rada škole,
- provode vrjednovanje i samovrjednovanje rada sudionika odgojno-obrazovne djelatnosti/procesa u školi.
Rad pedagoga, psihologa, defektologa, socijalnoga radnika i knjižničara usmjeren je na sva područja odgojno-obrazovne
djelatnosti i sudionike koji sudjeluju u ostvarivanju ciljeva osnovne škole.
Ta područja su:
- pripremanje školskih odgojno-obrazovnih programa i njihove realizacije,
- neposredno sudjelovanje u odgojno-obrazovnom procesu,
- vrjednovanje odgojno-obrazovnih rezultata, provođenje studijskih analiza, istraživanja i projekata,
- stalni stručni razvoj nositelja odgojno-obrazovne djelatnosti u školi,
- bibliotečno-informacijska i dokumentacijska djelatnost.
Pripremanje školskih odgojno-obrazovnih
programa i njihove realizacije odnosi se na:
- utvrđivanje odgojno-obrazovnih potreba učenika, škole i okruženja - ispitivanje i utvrđivanje pojava i procesa s ciljem operativnih, dijagnostičkih, znanstvenih i drugih uvida;
- analizu odgojno-obrazovne situacije i pripremu plana odgojno-obrazovnoga djelovanja;
- klasifikaciju, sistematizaciju i pripremu mjera za raznovrsne potrebe i korisnike;
- organizacijske poslove, planiranje i programiranje
rada škole i nastave - planiranje i programiranje rada
svakoga stručnog suradnika;
-sudjelovanje u osmišljavanju i kreiranju kratkoročnoga i dugoročnog razvoja škole, te izradu godišnjega plana i programa rada škole;
- planiranje i programiranje nastave, izvannastavnih aktivnosti i rada stručnih tijela škole;
- provedbu kvantitativne i kvalitativne analize stupnja ostvarenosti ciljeva škole;
- praćenje razvoja i napredovanja učenika;
- profesionalnu orijentaciju;
- suradnju s roditeljima;
- izvannastavne aktivnosti;
- rad stručnih tijela škole;
- planiranje provedbe integrativnih nastavnih i školskih programa;
- pripremu individualnih programa za uvođenje pripravnika u samostalni rad;
- sudjelovanje u planiranju i programiranju javne afirmacije škole;
- ostvarivanje uvjeta za realizaciju plana i programa škole - praćenje cjelokupnoga rada škole i vrjednovanje kvalitete rada i didaktičko-metodičkih uvjeta rada;
- osiguravanje nastavne opreme;
- izradbu nastavnih sredstava i pomagala;
- sudjelovanje u estetsko-ekološkom uređivanju prostora škole;
- poticanje učitelja za primjenu audio-vizualnih sredstava i informatičke opreme u nastavi.
« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
List DUGA |
Država , grad , selo.... |