KNJIŽEVNA ČAJANKA
Autor: Ivana Kosko, 11. 10. 2023.
Mjesec školskih knjižnica uvijek je vrijeme Književnih čajanki, aktivnosti koju školska knjižnica organizira u suradnji s učiteljima i učiteljicama hrvatskog jezika. I ove smo godine učenicima petih razreda ponudili opuštajući sat hrvatskog jezika posvećen samo čitanju, uživanju u smirujućoj glazbi i toplome čaju. Druženje započinjemo izvlačenjem „tombole“, papirića s brojem vrećice u kojoj se nalazi njima nepoznata knjiga. Potrudili smo se pronaći najzanimljivije i najuzbudljivije knjige s polica naše knjižnice pa su se tako u vrećicama skrivale pustolovine iz Gregovog dnevnika, Tom Gates, Suvišan u svemiru, Čudo, Koko u Parizu i još poneki uzbudljiv naslov. Vrećice smo otvorili svi zajedno, a zatim se bacili na čitanje na dekicama i jastučićima koje su učenici donijeli. Vrijeme nam je proletjelo. Za kraj smo porazgovarali o vrijednosti čitanja, te su učenici sami zaključili da čitanju u društvu uz dobru knjigu može biti i zabavno. Poseban pokazatelj vrijednosti ovakvih aktivnosti bio je i broj posuđenih knjiga na kraju sata.
Na čajanci mi je bilo odlično. Čitao sam knjigu Čudo i jako mi se svidjela. Nitko me nije ometao, što je lijepo od mog razreda. Svi su čitali neku knjigu, pa čak i učiteljica. Tijekom čitanja sam bio opušten. Uz čitanje mi je bilo dobro što smo pili čaj i jeli fine kekse. Tijekom čitanja nam je knjižničarka pustila glazbu. Taj sam dan shvatio da mogu čitati uz glazbu. Bilo mi je žao kad je završilo. Nadam se da ćemo opet ići jer je bilo jako lijepo.
Luka Knežević, 5. c
Jako mi se svidjela književna čajanka. Svidio mi se topao čaj, keksi i umirujuća glazba, a najviše mi se svidjela knjiga Suvišan u svemiru. Kada smo tek došli, iz šalice smo izvlačili papiriće s brojem, a zatim smo uzeli vrećicu s tim brojem. Vrećice smo otvorili svi zajedno. I čitanje je moglo početi. Na kraju smo razgovarali o knjigama koje smo čitali. Svima su se svidjele knjige. Pri odlasku, prijatelji iz razreda i ja smo posudili knjige koje su nam preporučili ostali učenici. Saznala sam da čitanjem može biti i zabavno.
Laura Filić, 5. d
Meni se čitanje u knjižnici s razredom jako svidjelo. Sviđa mi se kada čitam knjige u lijepoj, tihoj i opuštajućoj atmosferi. Željela bih ponoviti ovo iskustvo.
Nina Rusan, 5. e
Na čajanci mi se jako svidjelo jer smo čitali knjige koje smo izvukli, a ne svoje najdraže. Bila sam tužna što nisam dobila Gregov dnevnik ili Toma Gatesa, no i Koko u Parizu kojeg sam dobila je bio dobar. Sviđalo mi se i zato što nismo sjedili za stolom i čitali, nego smo mogli sjesti ili leći na pod. Uz to smo imali čaj i keksiće što mi se najviše svidjelo. Malo me ometala glazba, ali sve drugo je bilo super. Na kraju sam posudila Koko u Parizu jer me zanimalo što će se dogoditi kada Koko i Zlatko stignu u Pariz. Baš mi je žao što smo imali samo jedan sat čajanke. Zbog ovog sata mi se svidjela i ova knjiga. Nikad je ne bih uzela da čitam tek tako. Ne bih promijenila baš ništa.
Tena Vujić, 5. c
Ova web stranica koristi kolačiće (eng. cookies) radi pružanja boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Više informacija o tome možete pronaći u Pravilniku o zaštiti podataka.
U školskoj godini 2023./2024. naša škola sudjeluje u dvogodišnjem međunarodnom Erasmus+ projektu ‘Solidarity is About Youth - SAY’/‘p.s. Pokreni solidarnost!’ koji se paralelno održava u Hrvatskoj, Španjolskoj, Sloveniji, Italiji, Francuskoj i Poljskoj. Cilj projekta je obogatiti nastavu građanskog odgoja i obrazovanja, a s učenicima obraditi teme solidarnosti, siromaštva, nejednakosti, diskriminacije, ljudskih prava te suvremene svjetske izazove i to kroz obradu fotografija i pisanje osvrta. Fotografije koje će učenici analizirati prednji su dio razglednice koju će poslati svojim sugrađanima, poput “poruka u boci” s ciljem pokretanja dijaloga o solidarnosti s lokalnom zajednicom - odgovorite im! Tijek projekta možete pratiti na: https://www.fraternity-card.eu/ U Hrvatskoj projekt vodi Centar za mirovne studije, a našoj školi koordinatorica je Ivana Kosko. Projekt je sufinanciran sredstvima Europske Unije iz programa Erasmus+.
RODITELJSKI PRO
Roditeljski sastanak posebnog razrednog odjela održat će se u ponedjeljak, 27. 5. 2024. s početkom u 18.00 sati. razrednica Katarina Ivša
24.05.2024. 15:27
RODITELJSKI 7.B
Poštovani roditelji, obavještavam vas kako će se roditeljski sastanak 7. B razreda održati u UTORAK, 28.5. s početkom u 19.00 sati. razrednica Sanja Ivanović
24.05.2024. 15:27
RODITELJSKI 8. razreda
Zajednički roditeljski sastanak za roditelje učenika osmih razreda održat će se u utorak, 4.6. u 18 h. Tema je upis u srednju školu. Razrednice osmih razreda
22.05.2024. 09:58
RODITELJSKI 7. A
Poditeljski sastanak 7.a održat će se u utorak, 28.5.2024. u 19h. razrednica Ivana Skočić
ZDRAVE PREHRAMBENE NAVIKE U 1.A
Ove nastavne godine, 2023./2024., učenici 1. a razreda područne škole Lupoglav, zajedno s učiteljicom Danijelom Knežević, priključili su se međunarodnom eTwinning projektu “ Zdrave prehrambene navike“. Prvašići su realizirali mnoge aktivnosti; što se sve može napraviti od jabuka, izrađivali zdrave jelovnike, obilježili Medni dan i promociju meda kao zdrave zamjene za šećer, istraživali voće i povrće te vitamine koje sadrže i za što su najbolji, računali pomoću zdravih namirnica, obilježili Dane kruha i zahvalnosti za plodove zemlje, dramatizirali igrokaze, izrađivali voćne salate i služili je drugim učenicima te još mnoge druge aktivnosti. Cilj ovog projekta jest razvijanje zdravih prehrambenih navika u kojima je želja osvijestiti važnost zdrave i raznolike prehrane od najranije životne dobi te konzumiranje namirnica bogatih vitaminima, mineralima, cjelovitim žitaricama, orašastim plodovima i sjemenkama. Kod učenika se razvijalo i odgovorno ponašanje prema tradicionalnom nasljeđu i blagdanima koji su dio našeg tradicionalnog kulturnog nasljeđa. Učenici su tijekom realizacije projekta upoznati i s utjecajem određene vrste hrane na njihovo zdravlje te su kroz različita istraživanja proširiti znanje o povezanosti hrane sa zdravljem. Tijekom trajanja projekta, surađivano je u raznim aktivnostima s ostalim projektnim partnerima, a za uspješnu realizaciju projekta, razred je nagrađen potvrdom i zahvalnicom od strane autorica i stručnog tima. Učenicima je sudjelovanje u projektu bilo zanimljivo te planiramo nastaviti rad na projektu i u drugom razredu. Sve projektne aktivnosti učenika 1. a razreda dostupne su u Wakelet kolekciji na poveznici https://wakelet.com/wake/1icXGInmx3tYzrnzShDFD
01.03.2024. 15:07
VRLO GLADNA GUSJENICA U 1. A
Kako naučiti dane u tjednu bez muke i stresa? Putem zanimljivog štiva koje učenike poučava o prirodnom fenomenu transformacije gusjenice u leptira, uči djecu dane u tjednu, ali i nazive raznih namirnica i hrane. Učenici 1. a razreda područne škole Lupoglav poslušali su priču „Vrlo gladna gusjenica“ Erica Carlea. Nakon zajedničkog razgovora uslijedio je stvaralački rad. Svaki dan u tjednu nešto se događalo s našom gladnom gusjenicom koja se na kraju priče pretvorila u predivnog lektira. Učenici su ilustrirali dijelove priče koje su izvukli iz čarobnog šešira priča, a svaki ilustrirani dio dobio je i svoj zvučni zapis - svaki učenik čitao je dio priče koji je i ilustrirao. Učenici su se susreli i s izradom digitalne slikovnice u digitalnom alatu Bookcreator, a na svoj su rad jako ponosni kao i njihovi roditelji koji putem linka u svojim domovima čitaju slikovnicu koja je nastala u našoj maloj učionici. Slikovnicu možete pročitati / poslušati i vi! https://read.bookcreator.com/IoWmkxZpgY1tPRBlWzYt_36_5i0ko6oVwez59XdxTZk/V9il-zCfTwSTQBmcXwaGew
ZAHVALJUJEMO TVRTKI MONTING D.O.O. NA VELIKODUŠNOJ DONACIJI ZA
IZRADU SKULPTURE IGRA
U DVORIŠTU NAŠE ŠKOLE.
Hrvatsko knjižničarsko društvo u suradnji s pedagozima, učiteljima i knjižničarima, svake godine izabire najbolje naslove za male knjigoljupce i njihove roditelje. Dosadašnje liste knjiga pogledajte OVDJE.