
Materijal za nastavu
Autori - učenici
| HRVATSKI | LOZA |
| BIOLOGIJA | CLANKONOSCI |
| MOZAK | |
| OČI | |
| SPAVANJE | |
| OVISNOST | |
| MIŠIĆI | |
| GLJIVE I LIŠAJEVI | |
| KLJEŠTARI | |
| ŽARNJACI | |
| PODRIJETLO ČOV. | |
| POVIJEST | 1. i 2. IND.REV. |
| POSLJEDICE 1.SV.RATA | |
| FR.REVOLUCIJA | |
| NAPOLEON | |
| FIZIKA | STRUJNI KRUG |
| GEOGRAFIJA | UJEDINJENO KRALJ. |
| EGEJSKO MORE | |
| INFORMATIKA | 8_B-ENIGMATIK.pdf |
| Stojagram.doc |

Prijavi zlostavljanje preko Interneta
Centar za sigurniji internet
www.csi.hr
Iako lektirno djelo može biti vrlo ozbiljno metodička kreativnost učitelja može ga učiniti vrlo zanimljivim i vješto ga provući kroz zaigrani dječji svijet te ga uklopiti u nešto što recimo Dinko Šimunović nije mogao ni sanjati. Došao je kraj nastavne godine, a učiteljica Ticijana Benčić preselila je učionicu u naš mali park gdje su se našle i kocke i lektira. Koja je poveznica? U ovom slučaju učenik N.G. pripremio je lektiru Alkar. Svaki element kompozicije radnje prikazao je pomoću legića, posložio ih na klupe i oopširno pripovijedao radnju prema zadanoj strukturi. Ostali učenici su priču slušali, ali je i vizualno popratili, i to zamislite, bez računala i uobičajenih prezentacija. U produžetku pogledajte fotografije, prisjetite se priče i posložite je.
Uvod, zaplet, vrhunac i rasplet.



