
Materijal za nastavu
Autori - učenici
| HRVATSKI | LOZA |
| BIOLOGIJA | CLANKONOSCI |
| MOZAK | |
| OČI | |
| SPAVANJE | |
| OVISNOST | |
| MIŠIĆI | |
| GLJIVE I LIŠAJEVI | |
| KLJEŠTARI | |
| ŽARNJACI | |
| PODRIJETLO ČOV. | |
| POVIJEST | 1. i 2. IND.REV. |
| POSLJEDICE 1.SV.RATA | |
| FR.REVOLUCIJA | |
| NAPOLEON | |
| FIZIKA | STRUJNI KRUG |
| GEOGRAFIJA | UJEDINJENO KRALJ. |
| EGEJSKO MORE | |
| INFORMATIKA | 8_B-ENIGMATIK.pdf |
| Stojagram.doc |

Prijavi zlostavljanje preko Interneta
Centar za sigurniji internet
www.csi.hr
Učenici skupine Mali knjižničari u pratnji školske knjižničarke prošli su tjedan posjetili 27. sa(n)jam knjiga u Istri te obavili knjižničarski posao nabave. Nakon uspješne kupnje skoknuli smo i do Gradske knjižnice i čitaonice upoznali se sa svim njezinim odjelima, pretraživali katalog, odabirali knjige i još malo čitali.
Učenici skupine Mali knjižničari u pratnji školske knjižničarke prošli su tjedan posjetili27. sa(n)jam knjiga te obavili knjižničarski posao nabave. Cijeli je posao započeo još u školskoj knjižnici u kojoj smo utvrdili kojih nam redovnih naslova nedostaje. Također smo utvrdili tko će nam biti blagajnik te zbrajati cijene knjiga kako bi utvrdili koliko nam novca preostaje i tako smo korelirali s Matematikom. Brza šetnja nas je osvježila i razbudila te pripremila na izbor i uživanje u naslovima koji nam privuku pažnju. Nakon što smo obavili kupnju prema popisu svaki je Mali knjižničar odabrao jedan ili više naslova koje smatra zabavnim. Pronašli smo svoje mjesto i naglas čitali po stranicu iz svake odabrane knjige jer mi ne sudimo knjige prema koricama nego prema sadržaju. Svojim smo čitanjem malo privlačili pažnju, ali u godini čitanja i na Sajmu knjige upravo je to aktivnost koja je poželjna.

Nakon uspješne kupnje skoknuli smo i do Gradske knjižnice i čitaonice upoznali se sa svim njezinim odjelima, pretraživali katalog, odabirali knjige i još malo čitali. Zabavno je odabrat knjigu prema koricama, a onda je otvoriti na bilo kojoj stranici i pitati je što nam kaže. Pročitano smo potom povezivali s nama osobno i tako dobili odgovor na pitanje: Što mi knjiga može reći?


Sada nam još samo preostaje upisati knjige u naš školski katalog, nalijepiti naljepnice, „obući“ ih u zaštitne folije i one su spremne jer ih željno očekuju mnogi korisnici koji su ih već rezervirali.