Obilježeni dani kazališta
Autor: Blanka Doko, 25. 3. 2011.
U povodu Međunarodnog dana kazališta za djecu i mlade, Svjetskog dana lutkarstva i Svjetskog dana kazališta u ožujku Mladi knjižničari obišli su sve razrede i informirali učenike o kazalištima u Zagrebu te naglasili značaj kazališta za duhovni i kulturni razvoj mladih.
Učenicima nižih razreda govorili su o tome što ih očekuje u Gradskom kazalištu „Žar ptica“. Osim o predstavi „Reumatični kišobran“ koju će pogledati u sklopu terenske nastave, informirali su ih o ostalim predstavama koje mogu pogledati u tom kazalištu, ali i u kazalištima Trešnja, Mala scena i Zagrebačko kazalište lutaka.
U višim razredima govorili su o posjetu Zagrebačkom kazalištu mladih te predstavama „Zabranjena vrata“ i „Ovo bi mogla biti moja ulica“ u kojima će učenici uživati sljedeći mjesec, također u sklopu terenske nastave. I starije su učenike informirali o ostalim predstavama koje mogu pogledati u tom kazalištu, ali i drugim - Trešnji, Maloj sceni, Kerempuhu, Komediji, Teatru EXIT, Hrvatskom narodnom kazalištu.
Svi učenici pozvani su u knjižnicu da pogledaju plakat u povodu Svjetskog dana kazališta, pročitaju poruke umjetnika o kazalištu i pronađu internetske stranice kazališta.
PORUKA ZA SVJETSKI DAN KAZALIŠTA ZA DJECU I MLADE 20. OŽUJKA 2011.
Zlatko Krilić:
Po čemu je čovjek uistinu čovjek - jedinstven, značajan, neponovljiv?
Po fizičkoj snazi nije jer je i najmanji mrav, ako se mjeri u srazmjeru veličine tijela, stotinu puta jači. Po znanju nije jer i u minijaturni elektronički uređaj stane veća količina ''znanja'' nego što je čovjek prikupi kroz cijeli život. Po otpornosti i prilagodljivosti nije jer je i najsitnija bakterija prilagodljivija i otpornija. Može se tako nabrajati u nedogled.
Po čemu je onda čovjek tako značajno, posebno i dominirajuće biće? I je li uopće?
Jest!
I to ne samo čovjek kao vrsta već je i svaki pojedinac u toj velikoj obitelji ljudi, svatko od vas, poseban i silno značajan.
Po svojoj ljudskosti koju bih definirao kao zbroj suosjećajnosti i inteligencije. Ona raste kao neopisivo lijepa voćka i daje čudesne plodove, a ta se voćka hrani mnoštvom korijenja među kojima su možda najznačajniji - mašta i emotivni spektar.
Kao što zraka sunca na kapi kiše prelije nebo spektrom duginih boja, takav, samo mnogo mnogo bogatiji spektar osjećaja može u sebi razviti čovjek, što će mu omogućiti da suosjeća s drugim ljudima, da razumije prirodu, poštuje i voli sebe i svijet koji ga okružuje.
I mašta i emotivni spektar su topli dijamanti koje čovjek dobiva rođenjem, ali ih mora razvijati, njegovati, hraniti, brusiti. Naročito u djetinjstvu kada je njihov razvoj od posebne važnosti da bismo postali bolji, plemenitiji i sretniji ljudi. U tom razvoju nam pomažu svi oblici umjetnosti, a kazalište ponajviše, jer se u kazalištu isprepliću sve umjetnosti stapajući glumce i sve druge kazališne djelatnika, majstore igre, s publikom u jedinstveno tijelo koje kreira kazališno čudo. Zbog toga publika u teatru nije samo puki promatrač predstave, svaki pojedinac u publici - svojim proživljavanjem, hihotom, svakom reakcijom - je sukreator skupne igre kazališnog događaja. Ta igra nije igra nadjačavanja, nadmudrivanja i pobjeđivanja kao u sportu, u kazalištu svu svi suigrači pobjednici. To nije igra uz beživotnu konzolu i hladni ekran - to je suigra s vršnjacima koji imaju iste ili slične ushite i strahove koju predvode majstori igre - živi glumci s kojima se proživljava svoj i tuđe živote. Na taj način se nabolje njeguju topli dijamanti - mašta i emotivni spektar koji život čine bogatijim i ljepšim.
Zato, poštovani mladi suigrači u kazališnom životu - volite i poštujte sebe i njegujte vrline koje ste dobili rođenjem i dopustite nam da vam pomognemo postati boljim, plemenitijim i sretnijim ljudima jer to i nas čini boljim, plemenitijim i sretnijim ljudima. Upravo to prožimanje u međusobnom oplemenjivanju je osnovni smisao i ljepota kazališta.
1.a - Popis udzbenika i radnih biljeznica.pdf
2.a Popis udzbenika i radnih biljeznica.pdf
2.b - Popis udzbenika i radnih biljeznica.pdf
3.a Popis udzbenika i radnih biljeznica (1).pdf
4.a Popis udzbenika i radnih biljeznica (1).pdf
4.b Popis udzbenika i radnih biljeznica (1).pdf
5.a razred - Popis udzbenika i radnih biljeznica.pdf
6.a i 6.b razred - Popis udzbenika i radnih biljeznica.pdf
7.a razred - Popis udzbenika i radnih biljeznica.pdf
8.a i 8.b razred - Popis udzbenika i radnih biljeznica.pdf
Vremenik-natjecanja 2023 2024.pdf
Opca-pravila-2023.2024..pdf
Vremenik-natjecanja-20222023-1.pdf
Opca-pravila-2.pdf
VREMENIK-NATJECANJA-I-SMOTRI-U-SKOLSKOJ-GODINI-2021 2022.-2 (1).pdf
VREMENIK NATJECANJA I SMOTRI 2020 2021 za objavu.pdf
Oopca pravila natjecanja i smotre 2020-2021..pdf
VREMENIK NATJECANJA I SMOTRI 2020 2021 IZMJENJENI-.2021..pdf
misljenje.pdf
Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2023./2024.
Kalkulator bodova za upis u srednju školu
HZZ-Preporuke-za-obrazovnu-upisnu-politiku-i-politiku-stipendiranja-1220.pdf
Pravo na bodove s natjecanja.docx
letak o zanimanjima pdf.pdf
POZIVNICA OS UCENICI S TESKOCAMA.pdf
Dopis preporuke 2022.pdf
Preporuke za obrazovnu upisnu politiku i politiku stipendiranja za 2022. g.pdf
Modeli i preporuke za rad u uvjetima povezanima s bolesti COVID-19 u pedagoškoj/školskoj godini 2021./2022.
Ministarstvo znanosti i obrazovanja objavljuje dokument Modeli i preporuke za rad u uvjetima povezanima s bolesti COVID-19 u pedagoškoj/školskoj godini 2021./2022. u kojemu se predlažu modeli i nude preporuke za odgojno-obrazovni rad i izvođenje nastave u dječjim vrtićima i školama.
Upute za sprječavanje i suzbijanje epidemije bolesti COVID-19 vezano uz rad predškolskih ustanova, osnovnih i srednjih škola u školskoj godini 2021./2022. (26/08/2021)
Modeli i preporuke za provedbu nastave u 2021-2022 (1) 31 8.pdf
Upute za sprjecavanje i suzbijanje epidemije bolesti COVID 19 vezano uz rad predskolskih ustanova osnovnih i srednjih skola u skolskoj godini 2021.-2022.-1.pdf.pdf
PROVEDBENI PLAN I PROTOKOL O POSTUPANJU.pdf
Postupak-kod-jednog-ucenika-oboljelog-od-COVID-19-koji-je-bio-na-nastavi-u-vrijeme-zaraznosti.pdf
Postupanje-s-oboljelima-bliskim-kontaktima-oboljelih-i-prekid-izolacije-i-karantene-8.pdf
Postupanje 2.pdf
Upute-za-sprjecavanje-i-suzbijanje-epidemije-bolesti-COVID-19-vezano-uz-rad-predskolskih-ustanova-osnovnih-i-srednjih-skola-u-skolskoj-godini-2021.-2022..pdf
Odluka - obvezno testiranje (1).pdf
Upute-za-sprjecavanje-i-suzbijanje-epidemije-bolesti-COVID-19-vezano-uz-rad-predskolskih-ustanova-osnovnih-i-srednjih-skola-u-skolskoj-godini-2021.-2022.-1.pdf
O-pojavi-novih-varijanti-virusa-SARS-CoV-2-i-prilagodbi-cjepiva-protiv-bolesti-COVID-19.pdf
Postupanje-s-oboljelima-bliskim-kontaktima-oboljelih-i-prekid-izolacije-i-karantene-1.pdf
Postupanje-s-oboljelima-bliskim-kontaktima-oboljelih-i-prekid-izolacije-i-karantene-ver16.pdf
Obavještavamo učenike i roditelje da se javljaju pedagogu isključivo putem maila
osvbosnar.pedagog@gmail.com
ukoliko ćete imati kakvih poteškoća sa korištenjem tableta ili virtulanih učionica.
1. Radionica s učenicima Što radim kad mi je teško?
Radionica Škola i korona - paket podrške
Poruka školske psihologinje roditeljima u vezi aktualnih događanja epidemije i potresa
Korisni linkovi |
> Krapinsko - zagorska... |
> Stubičke Toplice |
> skole.hr |
> MZOS |
> AZOO |
> Radio Stubica |