Erasmus+ projekt – VR versus Climate change – 6. mobilnost u Grčkoj na otoku Syrosu
U tjednu od 9. srpnja do 16. srpnja 2023. održan je 6. susret svih partnera u Erasmus+ projektu na otoku Syrosu. Glavni cilj projekta je podizanje svijesti o problemima u okolišu i klimatskim promjenama.
Sudjelovali su učitelji i učenici iz Slovenije, Hrvatske, Grčke i Makedonije. Iz svake zemlje došli su predstavnici jedne škole; troje odabranih učenika koji su morali proći selekciju na svojim školama i njihovi učitelji mentori. Iz naše škole u Grčku su išli učenici sedmih razreda: Teo Crkvenčić, Tena Petrošanec i Paola Ivančić. U pratnji su im bile učiteljice Lidija Pokos i Melita Bontek koje su tijekom godine s njima odrađivale zadatke uvježbavanja rada na VR naočalama i utvrđivale gradivo o klimatskim promjenama.
Cilj ovog susreta bio je pokazati znanja i vještine učenika u svladavanju tehnologije, tj. VR naočala na primjeru rješavanje problema zaštite okoliša, tj. klimatskih promjena.
Kroz softver u obliku igre Eko brod učenici su trebali iz mora „pecati“ otpad i razvrstavati ga na plastični i biootpad pri čemu su dodatno skupljali bodove za kupnju filtera za pročišćavanje vode. Na brodu su se nalazili i solarni paneli koje je potrebno kontrolirati i zakretati kako bi bili u najboljoj poziciji za maksimalno iskorištavanje sunčeve svjetlosti. U toj su aktivnosti naši učenici bili vrlo uspješni te prilikom natjecateljskog dijela osvojili drugo mjesto.
Druga aktivnost za učenike bila je organizirana tako da su bili podijeljeni u 4 skupine. U svakoj skupini bio je po jedan učenik iz svake zemlje, stoga su u komunikaciji morali pokazati poznavanje engleskog jezika. Skupine su radile na pronalaženju softvera za stvaranje obrazovnih igara o novim idejama za korištenje obnovljivih izvora energije.
Učitelji su radili na Etwinning platformi te su postavljali materijale koji prikazuju aktivnosti koje su se radile s učenicima tijekom školske godine.
Naravno, bilo je tu i slobodnog vremena za druženje. Tijekom popodneva posjećivali smo plaže i hladili se u Egejskom moru koje nas je spašavalo od velikih vrućina.
U organiziranom obilasku razgledali smo otok koji je slabo naseljen, ali prepoznatljiv po arhitekturnim obilježjima građe kuća koje su uglavnom bijele s plavim prozorima.
Bili smo u posjetu gradskoj knjižnici, kazalištu, tvornici proizvodnje rahatluka i na prijemu kod gradonačelnika.
Završno druženje i prezentacija novo osmišljenih projekata skupina učenika održala se na večeri uz tradicionalne grčke gastronomske delicije i ples sirtaki.
Kod povratka u Atenu posjetili smo vrijedno arhitektonsko i povijesno nalazište Partenon.
Rad na ovom projektu učenicima je omogućio novu avanturu – putovanje avionom i trajektom, upoznavanje ljepota Grčke i razvijanje komunikacijskih i suradničkih odnosa s drugim sudionicima projekta.
Školstvo |
Časopisi |
• Bug |
Propisi |