Obilježili smo Svjetski dan voda
Učenici razredne nastave OŠ Tordinci obilježili su 23. ožujka kao Svjetski dan voda raznim aktivnostima.
Svake godine naša škola obilježava važne eko datume kako bismo podigli svijest učenika o očuvanju prirode i njenih resursa. Svjetski dan voda jedan je od najvažnijih eko datuma jer zabrinjavajuće činjenice koje govore o samo 2% pitke vode u svijetu od sveukupne količine na planeti Zemlji su poražavajuće.
Protekli tjedan učenici 3. razreda posvetili su vodi i njenom značenju za život ljudi te su na taj način obilježili Svjetski dan voda. Na satu hrvatskog jezika obradili su priču Dva potočića i pogledali dokumentarni film Voda misterija života. Na satima prirode i društva izveli su niz pokusa kojima su uočili u kojim se stanjima voda nalazi u prirodi te što se u vodi može, a što ne može otopiti. Učenici su samostalno istraživali o našim rijekama i jezerima te naučeno prezentirali pred svojim prijateljima. Tjedan smo završili kvizom kojim smo uz korištenje Kahoota provjerili sve naučeno.
Učenici 4.razreda, ujedno i članovi Eko kreativne skupine Prijatelji prirode, taj dan su obilježili sudjelujući u važnoj edukaciji razrednice o akciji “Voda za održivi razvoj”. Rezolucija je usvojena na Općoj skupštini Ujedinjenih naroda pod nazivom Međunarodno desetljeće (2018-2028) za akciju - Voda za održivi razvoj. Kako sami mogu pridonijeti u očuvanju pitke vode koja je vrlo važna za iskorjenjivanje siromaštva i gladi u svijetu otkrili su u raspravi Kapljica za vodu života, a saznanja o načinima njenog očuvanja zapisali su na kapljice od kolaža i poslali važnu poruku svim učenicima u školi ukrasivši školski pano. Znanje stečeno toga dana provjerili su rješavajući križaljke i slaganjem riječi na temu voda u alatu Toglic.
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Obrazovanje |
Tordinci |