Čitam ono što želim
Učenici 1. razreda postali su članovi putujuće knjižnice Bibliobus, a drugaši su s veseljem produžili svoje iskaznice.
Dijete koje ne izgradi i ne stekne naviku čitanja postaje odrasla osoba koja za čitanjem najčešće nema potrebu. Zbog toga učenici 1. i 2. razreda imaju izvannastavnu aktivnost mali čitači u sklopu koje čitaju dijelove knjiga koje posude u bibliobusu i razgovaraju o njima.
“Dijete koje čita postat će odrasla osoba koja misli.”
Poznato je da lektira oblikuje dječju psihu, razvija jezično izražavanje (pisano i usmeno) te stvara kulturu čitanja u odrasloj dobi. Osim lektire koja spada u obavezne tekstove učlanjenjem u bibliobus cilj mi je potaknuti učenike da slobodno biraju slikovnice koje žele čitati.
Redovito čitanje utječe na usklađivanje moždanih polutki i fino ugađanje mentalnih procesa, kao što su: percepcija, pamćenje, nove spoznaje, moć prosuđivanja, razmišljanje, zaključivanje.
Čitanjem se razvijamo i postajemo pametniji.
Čitanje je jednako korisno za djecu, ali i odrasle te nam uz brojne dobrobiti pruža osjećaj ugode, opuštene zabave i zadovoljstva.
Zbog toga se nadam da ću kod svojih učenika razviti ljubav prema čitanju koju će zadržati i kada odrastu.
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Obrazovanje |
Tordinci |