Svaki jezik ima svoju priču - eTwinning projekt
U sklopu projekta Svaki jezik ima svoju priču učenici 2. i 3. razreda proveli su nekoliko zanimljivih aktivnosti.
U Mjesecu hrvatske knjige potaknula sam učenike da naprave originalne označivače za knjige kako bi znali gdje su stali, a bez da saviju stranice - što nikako ne smiju raditi. Osim toga učenici su napisali zašto vole čitati te smo saznali da je sadašnjim trećašima jedna od najdražih knjiga Pinokio koju su čitali u drugom razredu bez obzira što je to bila po broju stranica najdulja knjiga.
U ovom mjesecu učenici 3. razreda čitali su basne koje su im se zbog svoje kratke forme i pouke jako svidjele. Zbog toga smo odlučili na jedan sat ugostiti učenike 5. razreda kako bi zajedno ponovili sve što treba znati o basni kao književnoj formi.
Ovo je bila prilika da učenici 3. razreda naglas čitaju svojim malo većim prijateljima te im postavljaju pitanja vezana uz pročitane basne.
S obzirom da nam basne donose i pouke razgovarali smo i o odgojnim elementima koje nam basne šalju.
Na kraju sata odigrali smo igru u kojoj su učenici postavljajući što manji broj dobro osmišljenih pitanja trebali otkriti koju životinju ima netko od njihovih prijatelja.
Sat smo proveli u veselom raspoloženju uz dogovor za nastavak ovakvih aktivnosti.
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Obrazovanje |
Tordinci |