Pobjednici školske nagradne izložbe „Maske Europe“
Danas su u našoj školi proglašeni pobjednici nagradne školske izložbe „Maske Europe“ prema odluci stručnog povjerenstva, ali i prema glasovanju učenika naših škola.
Tijekom tjedan dana učenici razredne i predmetne nastave OŠ Tordinci i PŠ Antin imali su mogućnost vrednovati likovne uratke ostalih učenika naših škola izloženih na školskoj izložbi i odlučiti se za najoriginalniju masku. Glasati su mogli putem digitalnog alata MS Forms-a do kojeg su vodili QR kodovi postavljeni na izložbenim panoima pored izloženih radova ili pomoću glasačkih listića. U primjeni ovakvoga načina vrednovanja kao učenje, pod prednostima bih istakla razvoj samokritičnosti i kritičkog razmišljanja kod učenika, razvoj samopouzdanja, osvješćivanje učenika o vlastitom znanju i napretku, aktivno uključivanje učenika u proces vrednovanja, uključenost u proces učenja, uočavanje vlastite razine znanja i mogućnosti te preuzimanje odgovornosti za vlastito učenje. Posebne izazove odabira predstavljalo je razvijanje samokritičnosti i kritičnosti kod učenika, postavljanje jasnih kriterija. U suvremenom pristupu učenju i poučavanju sve se veći naglasak stavlja na učenika koji je samostalan i sposoban pratiti svoje učenje, napredak i potrebe te se samovrednovati i biti sposoban, uz pomoć povratnih informacija učitelja unaprijediti svoje učenje. Kako bi učenici navedeno postigli, a učitelji im to omogućili potrebna je primjena formativnog pristupa vrednovanju. Primjena Vrednovanja za učenje i Vrednovanja kao učenje u svakodnevnom susretu učenika i učitelja podrazumijeva pristup kojim se kontinuirano prati napretka učenika u svrhu ostvarenja odgojnoobrazovnih ishoda i ciljeva učenja.
Vršnjačko vrednovanje naših učenika rezultiralo je tako proglašenjem učenice 8.razreda Lucije Kovačević pobjednicom u kategoriji odabira najoriginalnije maske po izboru učenika.
Prema odluci stručnoga povjerenstva naše škole u sastavu : učiteljica Lucija Marić, Tihana Svoren Kolarec i školske knjižničarke Marije Vuković nagrađeni su sljedeći učenici u kategoriji predmetne i razredne nastave prema kriterijima u originalnom korištenju različitih izražajnih mogućnosti likovnog jezika u prikazu motiva i izražavanju ideje, improvizaciji u primjeni tehnika rada te artikuliranju vlastitih originalnih ideja u stvaranju likovnog rada maske:
Čestitamo našim nagrađenim učenicima, ali pohvaljujemo i sve ostale za kreativnost i trud u radu. Veselimo se novoj izložbi učeničkih radova maski i nagodinu!
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Obrazovanje |
Tordinci |