Ove školske godine odlučili smo se za jednu aktualnu temu za naš projekt – informacijsko-komunikacijske tehnologije. Projektu smo dali zanimljivo futurističko ime – Cyber škola – i učitelji su osmislili različite aktivnosti koje su uključivale primjenu informacijsko-komunikacijskih tehnologija.
Cilj projekta bio je osposobiti učenike da se s lakoćom koriste modernim informacijsko-komunikacijskim tehnologijama u školi i u privatnom životu - naučiti ih da prepoznaju, odaberu, prikupe, pohrane i organiziraju relevantne podatke. Također smo ih željeli naučiti o opasnostima interneta i kako se internetom služiti na siguran način, a upoznali su se i s pravilima lijepog ponašanja u virtualnom svijetu.
Provedene aktivnosti smo predstavili na Danu škole koji je ujedno ove godine bio i Dan otvorenih vrata. Učitelji su osim svojih projekata Cyber škole na Danu otvorenih vrata mogli posjetiteljima predstaviti i druge aktivnosti koje su radili.
U razrednoj nastavi su učitelji i učenici posjetiteljima predstavili puno zanimljivih aktivnosti. U Tordincima je na početku održana priredba za buduće prvašiće. Nakon toga smo povezali tradiciju s modernim pa su se prvo svi učenici i posjetitelji škole mogli okušati u zabavnim i poučnim igrama na pametnoj ploči, a onda su se učenici natjecali u igranju starih tradicionalnih igara (potezanje konopca, prenošenje jaja u žlici, skakanje u vrećama i karike na marike). Učenici 1. razreda su posjetiteljima pokazali zanimljive projekte koje su radili tijekom godine.
U Antinu je Dan škole obilježen s puno pjesme i plesa, budući prvašići su sudjelovali u kreativnoj radionici, a svi posjetitelji su se mogli okušati u igranju edukativnih igrara na tabletima.
Nekoliko dana kasnije organizirali su i zabavni musical „U potrazi za princezom“, koji su svi zainteresirani mogli pratiti preko live streama u svojim domovima.
Posjetitelji koji su u školu došli u popodnevnim satima, mogli su vidjeti i sudjelovati u mnogim zanimljivim aktivnostima.
Učenici 7. razreda su uz pomoć učitelja tehničke kulture izradili kviz znanja u programu Kahoot. Svi zainteresirani mogli su sudjelovati u kvizu s jednostavnom prijavom preko svojih mobitela. Učenici 5. razreda su izradili dokumentarni film pod nazivom „Mein Haustier“ u kojem su na njemačkom jeziku predstavili gledateljima svoje kućne ljubimce. Posjetitelji su mogli sudjelovati i u matematičkim igrama na pametnoj ploči u sklopu aktivnosti „Igrom do znanja – interaktivna matematika“.
Knjižničari su na Danu otvorenih vrata predstavili svoju audio-vizualnu eko-slikovnicu „Spašena šuma“, koju su izrađivali za natječaj Stvarajmo kreativno. Od nje su izradili e-Knjigu koju se moglo prelistati na tabletu u knjižnici. Posjetitelji su mogli u knjižnici vidjeti i izložbu pod nazivom „Informacijsko-komunikacijske tehnologije nekad i sad“. Učenici vjeronaučne skupine su s vjeroučiteljicom istraživali Cyber bonton, to jest kojih se pravila ponašanja trebamo držati dok provodimo vrijeme na interentu općenito, a posebno na društvenim mrežama.
Posjetitelji su u školi mogli popuniti online Anketu o kvaliteti školskog života koju su osmislili učenici debatne skupine. Učenici 7. razreda su s učiteljicom tjelesne i zdravstvene kulture izradili video s općim pripremnim vježbama. Video su postavili na YouTube i na stranicu naše škole. Možete ga pogledati, a uz njega i zavježbati, ovdje.
Učenici 6. i 7. razreda su proveli istraživanje o internet kriminalu te su svoja saznanja predstavili na Danu škole. Sudjelovali su također i u e-Twinning projektu „Save nature, save yourself“. Učenici su snimili video s projektnim aktivnostima te su uz pomoć njega svoj projekt predstavili posjetiteljima. O ovom projektu, koji smo proveli za Dan planeta Zemlje, puno više možete pročitati ovdje.
U sklopu projekta Cyber škola učenici razredne nastave posjetili su Vinkovačku televiziju, a učenici predmetne HRT te su se upoznali sa radom novinara i snimanjem televizijskih emisija.
Literarna skupina je s učiteljicom iz hrvatskog jezika izradila Mali rječnik lokalizama i regionalizama. Učenici su prikupili riječi i izraze koji su izraženi u slavonskome kraju te su im uz pomoć učiteljice pronašli značenje. Rječnik su tiskali te ga izložili na Danu otvorenih vrata. Osim navedenog rječnika izradili su i izložili i glagoljski nakit te stare igračke kao one kojima su se igrali naši djedovi i bake. Posjetitelji su mogli pogledati i izložbu „Unutrašnjost crkve i liturgijski predmeti“. Maketu unutrašnjosti crkve te sve važnije liturgijske predmete izradili su učenici vjeronaučne skupine s vjeroučiteljicom.
Posjetitelji su u predvorju škole mogli pogledati i eko modnu reviju. Učenice 8. razreda su prikupile eko materijale od kojih su same izradile haljine koje su predstavile na reviji. Reviju su napravile uz pomoć učiteljice biologije koja je s učenicima na Danu otvorenih vrata predstavljala još jedan zanimljivi projekt – „Biologija i kemija oko nas“. Učenici glasnogovornici su prezentirali radove s nastave biologije i kemije te su predstavili rad cvjećara (izradu deterđenata, džemova, sokova...).
Kroz ovaj projekt smo naučili koliko se zapravo nove tehnologije mogu koristiti u radu i kako nam otvaraju mnoge zanimljive mogućnosti u nastavi, a još više u projektima. Učenici su upoznali nove programe i web alate (Kahoot, Movie Maker, Moovly, Smilebox...), naučili kako se snima video i izrađuje film, kako se izrađuje online anketa te kakve sve edukativne igre mogu naći na internetu. I ono najvažnije, naučili su da za korištenje interneta također postoje pravila ponašanja kojih se trebaju pridržavati kao i u stvarnom životu.
Ostale fotke s našeg Dana škole možete pogledati ovdje.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Obrazovanje |
Tordinci |