Tema ovogodišnjeg školskog projekta bila je Osobni i socijalni razvoj. Odabirom te teme željeli smo kroz projektne aktivnosti potaknuti osobni i socijalni razvoj učenika – pomoći im izgraditi samopouzdanje i sigurnost u vlastite sposobnosti. Željeli smo ih naučiti njegovati dobre odnose s vršnjacima i prihvaćati pravila suradničkih odnosa u skupini te razviti organizacijske sposobnosti za donošenje odluka i rješavanje problema. Važno je bilo i potaknuti u njima osjećaj solidarnosti prema drugima, želju za uzajamnim pomaganjem i prihvaćanje različitosti.
Tako su učenici 5. razreda s razrednicom Tihanom i vjeroučiteljicom Martinom posjetili Islamski centar u Osijeku i učili o islamskoj kulturi i običajima.
Učenici 7. i 8. razreda, te 3. razreda iz Antina sa svojim su učiteljicama na poseban način obilježili Dan jabuka. Posjetili su starije mještane Tordinaca i Antina te im darovali zdrave i ekološke poklone koje su sami izradili. Ovdje pročitajte više o projektu.
U 5. i 8. razredu se ove godine u sklopu međunarodnog Crocus projekta učilo o opasnostima diskriminacije, predrasudama i nesnošljivosti uz temu progona Židova u Drugom svjetskom ratu. Kroz ove aktivnosti željeli smo učenike naučiti da trebaju osuditi svaku netoleranciju na vjerskoj, nacionalnoj i kulturnoj razini.
Učenici razredne nastave iz Antina sa svojim su učiteljima posjetili Udrugu za pomoć osobama s mentalnom retardacijom „Vukovarske iskrice“ i kroz druženje s njima naučili su ponešto o njihovom životu. Cilj ovog posjeta bio je naučiti učenike da postoje i ljudi koji su drugačiji te da ih se zbog toga ne smije osuđivati i isključivati iz društva, već ih se treba prihvatiti i pomoći im. Više o njihovom projektu možete pročitati ovdje.
Osmaši su s učiteljicom tjelesnog istražili kakvo je to neprimjereno i neodgovorno ponašanje navijača te kako se zapravo treba ponašati na sportskim natjecanjima.
Petaši su također sudjelovali u malom projektu Moje važne stvari kroz koji su naučili da osobama koje nas okružuju (našoj obitelji i prijeteljima) treba dati prednost naspram mobitela, računalnih igrica i interneta, a u suradnji sa 6. razredom su učili kako primjereno i odgovorno upotrebljavati taj isti internet s obzirom na sve opasnosti za djecu koje on krije.
Povezali smo se i s međunarodnom zajednicom škola na internetu pod nazivom e-Twinning. Željeli smo sudjelovati u zajedničkim projektima s učiteljima i učenicima iz drugih zemalja te kroz komunikaciju i suradnju s njima također ispuniti sve ciljeve našeg projekta. Sve aktivnosti koje su proveli podijelili su i s učenicima iz drugih zemalja koji su sudjelovali u istim tim projektima.
Najopsežniju aktivnost koju su proveli svi učenici i učitelji razredne nastave organizirali smo na 100.-i dan škole. Učenici su tako izradili 100 srca na kojima su napisali 100 razloga zašto vole školu te veliko stablo sa 100 otisaka njihovih dlanova. Kroz matematičke zadatke morali su otkriti je li rješenje 100 ili nije. Na satu hrvatskog jezika pisali su sve riječi koje u sebi sadrže riječ „sto“. Na satima engleskog i njemačkog jezika izradili su rječnike od 100 riječi koje su na tim jezicima naučili, a na glazbenom su pjevali himnu stotog dana. Kroz vjeronaučnu aktivnost učenici su učili o 100. apostolskom putovanju pape Ivana Pavla II i izradili plakat sa 100 Papinih slika.
Učenici 8. razreda koji pohađaju njemački jezik sudjelovali su u projektu Wie sehe ich mich in der Zukonft? (Kako vidim svoj život u budućnosti?). Zajedno su sastavili anketu o svojim osobnim ciljevima i planovima za budućnost koju su onda svi ispunili.
Učenici 1. i 4. razreda iz Tordinaca su se u projektu Love Day povezali s učenicima iz drugih zemalja i zajedno učili o važnosti ljubavi, dok su učenici 4. razreda iz Antina kroz projekt Photos that speak upoznavali običaje, kulturu i gradove europskih država.
3. razred u Tordincima je učio o Lavoslavu Ružički, Vanji Radaušu, Josipu Šokčeviću i Josipu Runjaninu kroz projekt Povijesne osobe moga kraja, a vjeronaučna skupina se uključila u projekt Easter penpals pa su s učenicima iz drugih europskih škola razmjenjivali uskrsne čestitke. O njihovom projektu više pročitajte ovdje.
Kao i uvijek, naš smo godišnji projekt povezali i s projektom Eko-škole u kojem smo već godinama aktivni. Tako su naši učitelji odabrali i neke ekološke aktivnosti.
Eko skupina je sa svojim voditeljicama sudjelovala u e-Twinning projektu Svijet gljiva u kojem su učili o jestivim i otrovnim gljivama Hrvatske i drugih europskih zemalja. Upoznali su različita europska jela od gljiva, a i sami su se okušali u kuhanju.
Učenici trećeg razreda u Tordincima su sa svojim učiteljicom Marijom sudjelovali u projektu Platnena vrećica čuva prirodu. Kroz taj projekt su naučili kako plastične vrećice štete okolišu i da umjesto njih trebamo koristiti platnene vrećice u čijoj izradi su im pomogle mame. Ovdje pročitajte više.
Projektne aktivnosti su bile raznolike te zanimljive svim učenicima i učiteljima. Naučili su puno toga o svijetu oko sebe. A ono najbitnije je također ostvareno, učenici su naučili biti solidarni s drugima, prihvaćati različitosti i kroz rad na projektnim aktivnostima su razvijali svoje samopouzdanje i korektan odnos prema svojim prijateljima i prema odraslima.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Obrazovanje |
Tordinci |