preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Dokumenti
Informacija o trošenju sredstava
POVJERLJIVA OSOBA
Nastava Informatike

Na ovoj stranci ćemo dijeliti primjere dobre prakse, dakle, dio ono što je odrađeno ove školske godine na nastavi informatike ili korelaciji informatike s ostalim nastavnim predmetima, kao i na satu razrednog odjela kojemu sam razrednica.

Autorica sadržaja: Nataša Magdalenić,  učiteljica informatike u PN

 

 

Sadržaj

SAT RAZREDNIKA - ČOVJEK KAO DRUŠTVENO BIĆE

Međupredmeta tema: osobni i socijalni razvoj, 6. razred

Domena B: Ja i drugi

Nastavna tema: Odnosi i veze s drugim ljudima/Način komunikacije

 

Obrazovni ishodi:

 B.3.1.

Obrazlaže i uvažava potrebe i osjećaje drugih

 B.3.2.

Razvija komunikacijske kompetencije i uvažavajuće odnose s drugima

 B.3.3.

Razvija strategije rješavanja sukoba.

Prezentacija

Nastavni listići:

- listić1,  listić 2,  listić 3

 

 

  :: opširnije :: 


objavio: Nataša Magdalenić  datum: 10. 5. 2021. 21:16

PROGRAMIRANJE - VARIJABLE I NAREDBA PRIDRUŽIVANJA

Nastavna tema za 5. razred - 2 školska sata

Domena: Računalno razmišljanje i programiranje

Nastavna cjelina: Računalno razmišljanje i programiranje

Nastavna jedinica: Varijable i naredba pridruživanja

Odgojno-obrazovni ishodi:

  • B. 5. 1 učenik se koristi programskim alatom za stvaranje programa u kojemu se koristi ulaznim i izlaznim vrijednostima
  • B.5.2 učenik stvara algoritam za rješavanjem jednostavnog zadatka, provjerava ispravnost algoritma, otkriva i popravlja pogreške

Očekivanja međupredmetnih tema:

MPT Učiti kako učiti

  • 2. 3 Učenik se koristi kreativnošću za oblikovanje svojih ideja i pristupa rješavanju problema.
  • 2. 4 Na poticaj učitelja, ali i samostalno, učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate te procjenjuje ostvareni napredak.

MPT Osobni i socijalni razvoj

  • 2.3. Učenik razvija osobne potencijale i vještine (predlaže različita rješenja problema. Predlaže rješenja za popravljanje pogreške

Suodnos:

Matematika

  • MAT OŠ A 5.8 Primjenjuje računanje s prirodnim i decimalnim brojevima
  • MAT OŠ D.5.4 Primjenjuje izračune opsega i površine geometrijskih likova

Priprema za nastavu

Materijali za nastavu:

1. prezentacija

2. digitalni sadržaj - esfera: https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/9a2409fe-ab01-47e6-9735-a71589a95365/

3. kahoot kviz: https://create.kahoot.it/details/d63b63f7-917b-411d-82bf-0a880fca7920

4. tablica za samovrednovanje

 

 

 

  :: opširnije :: 


objavio: Nataša Magdalenić  datum: 9. 3. 2021. 20:57

STVARANJE I UREĐIVANJE DIGITALNOG TEKSTA

INFORMATIKA - 5. RAZRED, 1. godina učenja

LINK

potraga za blagom

 


NAZIV NASTAVNE TEME/AKTIVNOSTI: 

Stvaranje i uređivanje digitalnog teksta


OBRAZOVNI ISHOD:

C. 5. 3 učenik osmišljava plan izrade digitalnog rada, izrađuje ga, pohranjuje u mapu digitalnih radova (e-portfolio) i vrednuje ga 


Ovaj se materijal može iskoristiti za nastavu na daljinu, ili pak za ponavljnaje i utvrđivanje znanja.

Video lekcija 1 - Stvaranje i uređivanje digitalnog teksta u oblak okruženju - Office 365 za škole, Ms Word

Video lekcija 2 - Stvaranje i uređivanje digitalnog teksta na stolnoj verziji programa Ms Word

 

  :: opširnije :: 


objavio: Nataša Magdalenić  datum: 15. 12. 2020. 07:30

UVOD U TABLIČNE PRORAČUNE I PROGRAM MS EXCEL

INFORMATIKA 7 - IZBORNA NASTAVA

Domena: Informacije i digitalna tehnologija

Obrazovni ishod:

A. 7. 3 učenik prikuplja i unosi podatke kojima se analizira neki problem s pomoću odgovarajućega programa, otkriva odnos među podatcima koristeći se različitim alatima programa te mogućnostima prikazivanja podataka


Video lekcija 1

Video lekcija 2

 

  :: opširnije :: 


objavio: Nataša Magdalenić  datum: 30. 11. 2020. 23:44

OBILJEŽAVANJE MJESECA BORBE PROTIV OVISNOSTI - REZULTATI ISTRAŽIVANJA

Tema vezana za obilježavanje Mjeseca borbe protiv ovisnosti - odrađena na Satu razrednika, U 6.b razredu, šk.god. 2020./2021. 

Provedena je anonimna anketa u 6.b razredu, rezultate ankete možete vidjeti u priloženoj prezentaciji, sadržaj je snimljen glasovno.

Anketu osmislila i provela: Nataša Boj, razrednica 6.b razreda

Zanimalo me je, između ostalog,  postoji li kod učenika osvještenost opovezanosti ovisnosti i zdrvalja.

Rezultati istraživanja - Veza ovisnosti i zdravlja

 

  :: opširnije :: 


objavio: Nataša Magdalenić  datum: 30. 11. 2020. 23:13

ORGANIZACIJA PODATAKA NA RAČUNALU - 5. RAZRED

NASTAVA NA DALJINU, 24.11.2020.


DOMENA – DIGITALNA PISMENOST I KOMUNIKACIJA

OBRAZOVNI ISHODI

C. 5. 1 učenik/ca prilagođava korisničko sučelje operacijskoga sustava svojim potrebama, samostalno otkriva i pokazuje dodatne mogućnosti operacijskoga sustava

C. 5. 2 koristi se mogućnostima sustava za pohranjivanje i organizaciju datoteka


Ova nastavna tema pripremljena je za vrijeme nastave na daljinu, za učenike 5. razreda, u šk.god, 2020./2021.

Tip sata: Ponavljanje i utvrđivanje znanja, vježba

Nakon obrade u školi, uživo, snimila sam video lekciju za ponavljanje, a dio se odnosi na nove sadržaje.

Jedan manji dio sadržaja koji se nalazi u prezentaciji, pruzela sam od izdavača udžbenika po kojem radimo (Školska knjiga)

Video lekcija - ovdje

Prezentacija (pdf)

Formativno vrednovanje - tablica procjene

Kviz za ponavljanje i utvrđivanje znanja - kviz sam izradila u alatu Socrative, ovdje ću ga staviti u pdf formatu - kviz

 

 

  :: opširnije :: 


objavio: Nataša Magdalenić  datum: 24. 11. 2020. 16:06

Grafičko prikazivanje podataka - korelacija informatike i matematike

Provedeno je malo istraživanje među učenicima 7.a i 7.b razreda, 10.12.2019.

Učenike je zanimalo slijedeće:

1. Koji su omiljeni glumci učenika?

2. Koja je omiljena glazba koja se sluša?

3. Kojuvrstu hrane preferiraju?

4. Kojim se sporotvima (ne)bave učenici?

5. Koje se apliakcije najviše koriste za online komunikaciju?

Podaci su prikupljeni preko digitalnog anketnog upitnika i obrađeni na 2 načina. Na satu matematike, ručno, olovkom i bilježnicom, a na satu Informatike koristeći tablični kalkulatror Ms Excel.

Učenici sur adili u timovima. U svakom timu je bilo 4 učenika.

Dokumenti:

Ms Excel - tablice za unos podataka

Ms PowrPoint: primjer - rad učenika

Ms PowerPoint_radovi_matematika

logo

Mentorice učenicima:

Nataša Boj, uč. informatike  i   Aleksandra Tonković, uč. matematike

 

  :: opširnije :: 


objavio: Nataša Magdalenić Aleksandra Tonković  datum: 18. 12. 2019. 14:47

Probno natjecanje iz geografije

  :: opširnije :: 


objavio: Nataša Magdalenić  datum: 19. 2. 2021. 11:28

Računalno razmišljanje i programiranje - priprema za izvođenje nastave za 6. razred

Nastavna cjelina: Računalno razmišljanje i programiranje - Python

PRIPREMA JE NASTALA ZA VRIJEME IZVOĐENJA NASTAVE NA DALJINU

Tema 1: Ulazna i izlazna naredba - ponavljanje 5. razreda

Tema 2: Narebe grananja (IF, IF....ELSE, IF...ELIF...ELSE) - novo, tema za 6. razred

Tip sata: obrada/vježba, 2 školska sata

Nastavu pripremila: Nataša Boj, učiteljica Informatike

 

Prilozi:

Prezentacija

Video lekcija

Problemski zadatak - primjer

Problemski zadaci

Kviz - socrative

Primjer povratne informacije - odgovori_kviz

Listić za samovrednovanje

 

 

  :: opširnije :: 


objavio: Nataša Magdalenić  datum: 8. 6. 2020. 12:38

SAT RAZREDNIKA 5.B - Obilježavanje Svjetskog dana nepušenja

Trening životnih vještina je univerzalni preventivni program koji se provodi u školskom okruženju a namijenjen je populaciji učenika 4. , 5. i 6. razreda. Radi se o programu novije generacije temeljenom na znanosti čiji je cilj umanjiti rizične te ojačati zaštitne faktore u podlozi niza rizičnih ponašanja i nepovoljnih razvojnih ishoda.

Interaktivnim radom pod vodstvom razrednika i školskog stručnog suradnika, dodatno educiranih za provedbu, učenici razvijaju niz vještina koje ih čine kompetentnijim i spremnijim za djelotvorno suočavanje sa životnim izazovima (osobne vještine samoregulacije, komunikacijske i socijalne vještine te vještine odupiranja).

CILJ JE cjelovitom i redovitom primjenom programa (program promocije zdravlja i jačanje samopouzdanja itd.) , u skladu s predviđenim tehnikama, dovesti do jačanja samopouzdanja, smanjenja anksioznosti, boljih komunikacijskih vještina, smanjenja eksperimentiranja sredstvima ovisnosti te drugih ciljanih ishoda.

Učenici 5.a i 5.b razrednog odjela su svojim završnim aktivnostima obilježili i Svjetski dan nepušenja koji se obilježava svake godine, 31. svibnja, a time ujedno i završavamo i obilježavamo Projekt na kojem marljivo i aktivno radimo cijele godine.

Učenici su napravili digitalni uradak na temu Svjetskog dana nepušenja koji možete pogledai na poveznici Video.

Koordinatorice projekta Treninga životnih vještina u III. OŠ Čakovec su, Marina Korunek za 5.a i Nataša Boj, za 5.b razredni odjel.

Nastavu pripremila: Nataša Boj, učiteljica Informatike, razrednica 5.b

VIDEO

 

  :: opširnije :: 


objavio: Nataša Magdalenić  datum: 5. 6. 2020. 13:21

Mnogokuti - znanje i kreativnost na djelu

Projektna nastava u korelaciji Matematike i Informatike

Tema: Mnogokuti - znanje i kreativnost (praktični rad) - primjer dobre prakse

Razred: 7

Vrijeme realizacije: siječanj 2020.

Nastavu pripremile: Nataša Boj, učiteljica Informatike i Aleksandra Tonković, učiteljica Matematike

Izrada mnogokuta pomoću različitog materijala (vuna, konac, žica)

Ključni pojmovi: mnogokut (n-terokut), stranice, vrhovi, kutovi mnogokuta, dijagonala mnogokuta, pravilni mnogokut, konstrukcija pravilnog mnogokuta, opseg i površina mnogokuta, teorija

 

  :: opširnije :: 


objavio: Nataša Magdalenić Aleksandra Tonković  datum: 27. 5. 2020. 00:49

KRITIČKO PRETRAŽIVANJE INFORMACIJA NA INTERNETU

Naziv teme: Pretraživanje informacija na internetu

Prikladno za nastavu na daljinu

Razred: 6.

Predmet: Informatika 

Međupredmetna tema: Održivi razvoj

Ključni pojmovi: internet, web preglednik, kritičko pretraživanje informacija, poveznica, ee otpad, recikliranje, 3R koncept (Reuse, Reduce, Recycle)

Nastavne metode: razgovor, upute, demonstracija

Nastavna sredstva i pomagala: računalo, internet, edukativni video, alat Google Forms, program za pisanje, oblak okruženje Office 365

Obrazovni ishodi:

C.6.1 izrađuje, objavljuje te predstavlja digitalne sadržaje s pomoću nekoga online i/ili offline programa pri čemu poštuje uvjete korištenja programom te postavke privatnosti

C.6.2 koristi se online pohranom podataka i primjerenim programima kao potporom u učenju i istraživanju te suradnji

C.6.3 surađuje s drugim učenicima u stvaranju online sadržaja.

C.5.2 koristi se mogućnostima sustava za pohranjivanje i organizaciju datoteka

C.5.3 osmišljava plan izrade digitalnog rada, izrađuje ga, pohranjuje u mapu digitalnih radova (e-portfolio) i vrednuje ga

C.5.4 upotrebljava multimedijske programe za ostvarivanje složenijih ideja u komunikacijskome ili suradničkome okruženju.

 

  :: opširnije :: 


objavio: Nataša Magdalenić  datum: 27. 4. 2020. 19:39

Mjerne jedinice - ponavljanje i utvrđivanje znanja

Učenje kroz igru:

Igra 1 - Kratice za mjerne jedinice - pronađeno na portalu Worwall

Igra 2 - Pretvaranje mjernih jedinica - autor: Dominik Vugrinec, učenik 7.a

Igra 3 - Mjerne jedinice za duljinu - pronađeno na portalu Worwall

 

  :: opširnije :: 


objavio: Nataša Magdalenić Aleksandra Tonković  datum: 28. 1. 2020. 21:07

Projektni zadatak - Izrada i dijeljenje digitalnog sadržaja - anketnog upitnika

 

Zadatak za učenike:

Napraviti digitalnu anketu za učenike 7. i 8. razreda III. OŠ Čakovec kojom se želi saznati:

  • Koliko su učenici informirani tj. koja znanja imaju o ovisnostima (o alkoholu, cigaretama, hrani i računalnim igricama i drugim ovisnostima)
  • Za koje su ovisnosti čuli
  • Kako pojedine ovisnosti utječu na zdravlje (alkohol, cigarete, hrana, rač.igrice)
  • Na koji način se boriti protiv ovisnosti, znaju li kada se i kako obilježavaju dani koji se odnose na borbu protiv ovisnosti
  • Imaju li učenici iskustva s pojedinim ovisnostima
  • Poznaju li nekog ovisnika i na koji način su saznali za njega
  • Pitajte konzumiraju li  njihovi roditelji alkohol duhan ili neku drugu ovisnost
  • Koriste li one zamjenske cigarete, tzv. E-cigarete
  • I dr.

 

  :: opširnije :: 


objavio: Nataša Magdalenić  datum: 15. 1. 2020. 18:28
 


Udžbenici

Osnovni podaci

 III. osnovna škola Čakovec

 Ivana pl.Zajca 24

 40000 Čakovec

 tel-fax:040/328-001

 ured@os-treca-ck.skole.hr

 OIB: 74402534883   

 Učenici          Razrednici


Kalendar, najave
« Kolovoz 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


e-Dnevnik

e-Dnevnik je u primjeni od 2013./2014. šk. god

 

 

        rad učenika 4.a

       šk.god.2019./20.


Jelovnik


III. OŠ u medijima

Kliknuli ste nas
Ispis statistike od 4. 12. 2009.

Ukupno: 1084794
Ovaj mjesec: 4304
Ovaj tjedan: 1178
Danas: 112

Poveznice




preskoči na navigaciju