Od micro:bita do graha
Autor: Tomislav Leček, 26. 2. 2020.
Učenici sedmih i trećih razreda pratili su četiri mjeseca (od listopada do siječnja) rast i razvoj graha te životne uvjete potrebne za pravilan rast biljke cvjetnjače (svjetlo, temperatura, vlaga), a za to su izradili program koji je pomoću senzora micro:bita pratio životne uvjete te ih obavještavao kada neki od uvjeta nije zadovoljen. Spojili su tako znanja iz biologije (životni uvjeti biljaka) i informatike (programiranje - micro:bit) s ciljem boljeg i kvalitenijeg praćenja rasta biljaka (grah) uvidjevši kako tehnologija može doprinijeti, a ujedno kod učenika poticati i razvijati strpljivost, organiziranost, maštu, kreativnost, timski rad, odgovornost, ljubav prema prirodi, sposobnost praćenja, promatranja, uočavanja detalja, sposobnosti sistematskog prikupljanje podataka i analize istih te izvođenja zaključaka. Za potrebe projekta učenici ss posijali grah, vodili su dnevnik rada te bilježili opažanja i izvodili zaključke. Učenici trećih razredima su svakodnevno vidjeli kako to izgleda u praksi sudjelovavši praćenjem senzora na micro:bitu, stvarali su i likovne i pisane radove o biljkama kako se kroz vrijeme mijenjala. Više u fotogaleriji.
Prošećite našom školom sa svog pametnog mobilnog uređaja, računala, tableta, neovisno o vašoj lokaciji.
Poveznice na
virtualne učionice 2023./2024.
1. a | 1. b | 1. c |
2. a | 2. b |
3. a | 3. b |
4. a | 4. b | 4. c |
5. a | 5. b | 5. c |
6. a | 6. b |
7. a | 7. b | 7. c |
8. a | 8. b | 8. c |
« Lipanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Ukupno: 835145
Ovaj mjesec: 7662
Ovaj tjedan: 862
Danas: 34