Dani medijske pismenosti 2019.
Autor: Ivan Piria, 4. 4. 2019.
U sklopu projekta „Dani medijske pismenosti“ učenici osmih razreda (Lorena Pajdlin, Lana Bugarinović, Romana Đurđević, Filip Perdedaj, Marko Pecolaj, Antonia Čuljak i Sara Glumac) 28. ožujka 2019. godine prisustvovali su radionici „Djeca upoznaju medije“ u prostoru Media Towera u Zagrebu. Učenike su ugostili djelatnici informativne agencije Media servis koja dijeli poslovni prostor s pet radijskih postaja: Gold FM, Narodni radio, Antena Zagreb, Enter Zagreb i Extra FM. Nakon dobrodošlice domaćina, učenici su dobili priliku vidjeti kako izgleda jedan radni dan na radiju, a iznenadio ih je broj zaposlenika i složenost njihovog posla. Saznali su kako se bira glazba, njima najprepoznatljiviji element radija te kako ljudi na radiju dolaze do novih hitova, a vidjeli su i kako izgleda javljanje uživo iz studija. Ovdje ih je najviše iznenadilo to kako ljudi drugačije zvuče uživo u odnosu na ono kako zvuče kada ih slušaju na radiju. Domaćini na radiju potrudili su se učenicima održati niz zanimljivih predavanja o uobičajenom radnom danu na radiju, pripremama za javljanje uživo i pisanju vijesti za radio, nagradnim igrama koje su postale hit među slušateljima, ali i o odgovornosti koju nosi svako javljanje u eter. Kako bi radionica bila još zanimljivija, učenici su dobili i poneki zadatak. Najhrabriji među njima dobili su priliku snimiti svoje vijesti, a svi zajedno osmišljavali su pitanja za intervju s nekom glazbenom zvijezdom čiju glazbu vole slušati. Voditelji putovanja bili su učitelji Ivan Piria i Senada Piria. Članak napisala: Senada Piria
Dani medijske pismenosti 2019.
Autor: Ivan Piria, 4. 4. 2019.
U sklopu projekta „Dani medijske pismenosti“ učenici osmih razreda (Lorena Pajdlin, Lana Bugarinović, Romana Đurđević, Filip Perdedaj, Marko Pecolaj, Antonia Čuljak i Sara Glumac) 28. ožujka 2019. godine prisustvovali su radionici „Djeca upoznaju medije“ u prostoru Media Towera u Zagrebu. Učenike su ugostili djelatnici informativne agencije Media servis koja dijeli poslovni prostor s pet radijskih postaja: Gold FM, Narodni radio, Antena Zagreb, Enter Zagreb i Extra FM. Nakon dobrodošlice domaćina, učenici su dobili priliku vidjeti kako izgleda jedan radni dan na radiju, a iznenadio ih je broj zaposlenika i složenost njihovog posla. Saznali su kako se bira glazba, njima najprepoznatljiviji element radija te kako ljudi na radiju dolaze do novih hitova, a vidjeli su i kako izgleda javljanje uživo iz studija. Ovdje ih je najviše iznenadilo to kako ljudi drugačije zvuče uživo u odnosu na ono kako zvuče kada ih slušaju na radiju. Domaćini na radiju potrudili su se učenicima održati niz zanimljivih predavanja o uobičajenom radnom danu na radiju, pripremama za javljanje uživo i pisanju vijesti za radio, nagradnim igrama koje su postale hit među slušateljima, ali i o odgovornosti koju nosi svako javljanje u eter. Kako bi radionica bila još zanimljivija, učenici su dobili i poneki zadatak. Najhrabriji među njima dobili su priliku snimiti svoje vijesti, a svi zajedno osmišljavali su pitanja za intervju s nekom glazbenom zvijezdom čiju glazbu vole slušati. Voditelji putovanja bili su učitelji Ivan Piria i Senada Piria. Članak napisala: Senada Piria
Dani medijske pismenosti 2019.
Autor: Ivan Piria, 4. 4. 2019.
U sklopu projekta „Dani medijske pismenosti“ učenici osmih razreda (Lorena Pajdlin, Lana Bugarinović, Romana Đurđević, Filip Perdedaj, Marko Pecolaj, Antonia Čuljak i Sara Glumac) 28. ožujka 2019. godine prisustvovali su radionici „Djeca upoznaju medije“ u prostoru Media Towera u Zagrebu. Učenike su ugostili djelatnici informativne agencije Media servis koja dijeli poslovni prostor s pet radijskih postaja: Gold FM, Narodni radio, Antena Zagreb, Enter Zagreb i Extra FM. Nakon dobrodošlice domaćina, učenici su dobili priliku vidjeti kako izgleda jedan radni dan na radiju, a iznenadio ih je broj zaposlenika i složenost njihovog posla. Saznali su kako se bira glazba, njima najprepoznatljiviji element radija te kako ljudi na radiju dolaze do novih hitova, a vidjeli su i kako izgleda javljanje uživo iz studija. Ovdje ih je najviše iznenadilo to kako ljudi drugačije zvuče uživo u odnosu na ono kako zvuče kada ih slušaju na radiju. Domaćini na radiju potrudili su se učenicima održati niz zanimljivih predavanja o uobičajenom radnom danu na radiju, pripremama za javljanje uživo i pisanju vijesti za radio, nagradnim igrama koje su postale hit među slušateljima, ali i o odgovornosti koju nosi svako javljanje u eter. Kako bi radionica bila još zanimljivija, učenici su dobili i poneki zadatak. Najhrabriji među njima dobili su priliku snimiti svoje vijesti, a svi zajedno osmišljavali su pitanja za intervju s nekom glazbenom zvijezdom čiju glazbu vole slušati. Voditelji putovanja bili su učitelji Ivan Piria i Senada Piria. Članak napisala: Senada Piria