ZAPOČEO PROJEKT-PROMIKRO
Autor: Ivan Piria, 10. 10. 2022.
Učitelj informatike Ivan Piria je učenicima 6.-ih razreda podijelio mikroračunala (micro:bitove) i s time je započela avanturu programiranja koja će trajati cijelu školsku godinu. Učenici će svaki mjesec kroz satove informatike, izvannastavne aktivnosti i kod kuće na međupredmetnim problemskim zadatcima programirati programska rješenja i na taj način će razvijati digitalne kompetencije, kreativnost i inovativnost te interdisciplinarni pristup u korištenju digitalnih tehnologija. Ova tehnologija omogućuje jednostavan način programiranja i prikazivanja rješenja, a učenici će kroz različite zadatke uključiti i svoje bližnje. Sam projekt doprinosi digitalnoj transformaciji škole i lokalne zajednice te podiže razinu digitalne zrelosti.
ZAPOČEO PROJEKT-PROMIKRO
Autor: Ivan Piria, 10. 10. 2022.
Učitelj informatike Ivan Piria je učenicima 6.-ih razreda podijelio mikroračunala (micro:bitove) i s time je započela avanturu programiranja koja će trajati cijelu školsku godinu. Učenici će svaki mjesec kroz satove informatike, izvannastavne aktivnosti i kod kuće na međupredmetnim problemskim zadatcima programirati programska rješenja i na taj način će razvijati digitalne kompetencije, kreativnost i inovativnost te interdisciplinarni pristup u korištenju digitalnih tehnologija. Ova tehnologija omogućuje jednostavan način programiranja i prikazivanja rješenja, a učenici će kroz različite zadatke uključiti i svoje bližnje. Sam projekt doprinosi digitalnoj transformaciji škole i lokalne zajednice te podiže razinu digitalne zrelosti.
ZAPOČEO PROJEKT-PROMIKRO
Autor: Ivan Piria, 10. 10. 2022.
Učitelj informatike Ivan Piria je učenicima 6.-ih razreda podijelio mikroračunala (micro:bitove) i s time je započela avanturu programiranja koja će trajati cijelu školsku godinu. Učenici će svaki mjesec kroz satove informatike, izvannastavne aktivnosti i kod kuće na međupredmetnim problemskim zadatcima programirati programska rješenja i na taj način će razvijati digitalne kompetencije, kreativnost i inovativnost te interdisciplinarni pristup u korištenju digitalnih tehnologija. Ova tehnologija omogućuje jednostavan način programiranja i prikazivanja rješenja, a učenici će kroz različite zadatke uključiti i svoje bližnje. Sam projekt doprinosi digitalnoj transformaciji škole i lokalne zajednice te podiže razinu digitalne zrelosti.