CROATIAN MAKERS LIGA 2021./2022.
Autor: Ivan Piria, 17. 6. 2022.
Učenici Izvannastavne aktivnosti Robotika pod mentorstvom učitelja Ivana Pirije ostvarili su odlično 3. mjesto na međužupanijskom natjecanju Croatian Makers lige u Regiji Bjelovar za školsku godinu 2021./2022. Učenici Marko Siladić, Antonija Krasnići, Heidi Ličina i Ines Radelić sudjelovali su u 3 online kola i bili su među boljim ekipama. Tema natjecanja u ovoj školskoj godini je tvornica robota , a za uspješno ispunjavanje zadataka učenici su trebali programirati robota da samostalno traži i prati liniju , prepoznaje prepreke koristeći senzore, a dio staze su morali riješiti upravljanjem na daljinski upravljač. Našim vrijednim programerima i u budućnosti želimo puno uspjeha i odličnih rezultata.
CROATIAN MAKERS LIGA 2021./2022.
Autor: Ivan Piria, 17. 6. 2022.
Učenici Izvannastavne aktivnosti Robotika pod mentorstvom učitelja Ivana Pirije ostvarili su odlično 3. mjesto na međužupanijskom natjecanju Croatian Makers lige u Regiji Bjelovar za školsku godinu 2021./2022. Učenici Marko Siladić, Antonija Krasnići, Heidi Ličina i Ines Radelić sudjelovali su u 3 online kola i bili su među boljim ekipama. Tema natjecanja u ovoj školskoj godini je tvornica robota , a za uspješno ispunjavanje zadataka učenici su trebali programirati robota da samostalno traži i prati liniju , prepoznaje prepreke koristeći senzore, a dio staze su morali riješiti upravljanjem na daljinski upravljač. Našim vrijednim programerima i u budućnosti želimo puno uspjeha i odličnih rezultata.
CROATIAN MAKERS LIGA 2021./2022.
Autor: Ivan Piria, 17. 6. 2022.
Učenici Izvannastavne aktivnosti Robotika pod mentorstvom učitelja Ivana Pirije ostvarili su odlično 3. mjesto na međužupanijskom natjecanju Croatian Makers lige u Regiji Bjelovar za školsku godinu 2021./2022. Učenici Marko Siladić, Antonija Krasnići, Heidi Ličina i Ines Radelić sudjelovali su u 3 online kola i bili su među boljim ekipama. Tema natjecanja u ovoj školskoj godini je tvornica robota , a za uspješno ispunjavanje zadataka učenici su trebali programirati robota da samostalno traži i prati liniju , prepoznaje prepreke koristeći senzore, a dio staze su morali riješiti upravljanjem na daljinski upravljač. Našim vrijednim programerima i u budućnosti želimo puno uspjeha i odličnih rezultata.