Terenska nastava 1.a i 1.b razreda
Dana 21. ožujka 2014. učenici 1.a i 1.b razreda, sa svojim učiteljicama Anom Šegović i Tatjanom Pajtak, bili su na terenskoj nastavi u šumi na Vinica Bregu. Tema terenske nastave bila je „Pozdrav proljeću“. Terenska nastava održana je 4. sat pod satom razrednika i 5. sat pod satom tjelesne i zdravstvene kulture, a prema godišnjem planu i programu rada. Cilj terenske nastave bio je uočavati i pratiti promjene u prirodi i njihov utjecaj na okoliš, te razlikovati jesen, zimu i proljeće. Učenici su prije polaska bili podijeljeni u 5 skupina i svaka je skupina imala određene zadatke. Prva skupina dobila je zadatak promatrati PTICE – prepoznati i imenovati ptice stanarice, povratak ptica selica- prepoznati i imenovati. Druga skupina imala je zadatak promatrati LJUDE – promatrati ljude koji se kreću šumom, njihovu odjeću, obuću. Treća skupina dobila je zadatak promatrati BILJKE – imenovati vazdazelene i listopadne biljke – pupanje, cvijeće- prepoznati i imenovati. Četvrta skupina bila je zadužena da prepozna , imenuje KUKCE u zraku, na stablima, na zemlji. Zadatak pete skupine bio je promatrati i odrediti temperaturu zraka (u smislu hladno, ugodno), Padaline (ima- nema), oblačnost (vedro, oblačno), vjetrovitost (puše hladan vjetar ili ne puše). Suncem okupane šetnje djeca su otkrivala, imenovala, logičko povezivala , te izvodila zaključke postavljenih zadaća. Odmor, okrjepa i puno radosne i zanimljive igre dočekalo nas je u dvorištu obitelji Štromar. Nakon odmora i igre, a puni novih saznanja krenuli smo prema školi.
Korisne stranice |
Tražilice i Webmail |
• Gmail |
• Webmail ... @skole.hr |
Svijet oko nas |
• https://vinica.hr/ |
• Moja županija |
• CI iz matematike |
• CI iz informatike |
• Carnet |
• Portal za škole |
• EduHr |
• Učilica |
Prosvjeta |
« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |