Terenska nastava jedan je od oblika izvođenja nastave. Potiče intelektualnu radoznalost (otkrivanje, istraživanje, stvaranj...) te utječe na stvaranje kvalitetnih odnosa unutar odgojno - obrazovne skupine. Ciljevi terenske nastave su: učenje otkrivanjem u neposrednoj životnoj stvarnosti, upoznavanje učenika s prirodnom i kulturnom baštinom, ljudima koji žive u određenom okruženju, utjecajima na okolinu idr.Terenska nastava može biti jednosatna ili višesatna, poludnevna, jednodnevna i višednevna s obzirom na vremenske okvire trajanja. S obzirom na broj uključenih predmeta , može biti jednopredmetna ili višepredmetna. Kod višepredmetne terenske nastave najčešće se radi o korelaciji među nastavnim predmetima te se koristi mogućnost interdisciplinarnog povezivanja sadržaja različitih predmeta što olakšava učenje.
Na ovim stranicama možete pročitati koja se terenska nastava odvija u našoj školi.
5.b na ribnjaku
30.04.2010. godine, dva dana prije početka proljetnih praznika 5.b razred je u pratnji sa njihovom razrednicom Marijom Globan i sa učiteljicom prirode i biologije Jelenom Bačan posjetio ribnjak u općini Vinica.
Istraživali smo razne biljke, naišli na svakakve životinjice, ispunjavali listiće iz njemačkoga i prirode, posjetili stari bunar koji nam je obvezno bio u planu, slikali biljke, snimali životinje i život u i oko ribnjaka...na kraju smo se igrali...i naravno cijelim putem zabavljali.
Korisne stranice |
Tražilice i Webmail |
• Gmail |
• Webmail ... @skole.hr |
Svijet oko nas |
• https://vinica.hr/ |
• Moja županija |
• CI iz matematike |
• CI iz informatike |
• Carnet |
• Portal za škole |
• EduHr |
• Učilica |
Prosvjeta |
« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |