Vladimir Nazor rođen je 30. svibnja 1876. u Postirama na Braču. Na rodnome otoku polazio je pučku školu, u Splitu klasičnu gimnaziju s koje je prešao na sedmogodišnju realku, te maturirao 1894 godine. Studirao je prirodne znanosti, matematiku i fiziku u Grazu (Austrija) i jedan semestar u Zagrebu, a diplomirao 1902 godine. Počeo je raditi kao suplent u splitskoj gimnaziji, potom kao profesor u Zadru te od 1903. do 1918. godine u Istri (Pazin, Kopar i Kastav), koja je presudno obilježila njegovo stvaralaštvo. Dvije je godine u Zagrebu, a potom upravitelj dječjeg doma u Crikvenici, 1926. na Sušaku, ponovo u Crikvenici, a od 1931. opet u Zagrebu do umirovljenja 1933. Krajem 1942. odlazi s Ivanom Goranom Kovačićem u partizane. Obavljao je više političkih dužnosti u vrijeme i poslije rata (predsjednik ZAVNOH-a, predsjednik Sabora). Još 1919. godine postao je dopisni, a 1940. redovni član JAZU (Jugoslavenske akademije znanosti i umjetnosti). Pisao je pjesme, prozu, kritike, eseje, feljtone i studije, prevodio i sastavljao antologije i školske udžbenike. Jedan je od najplodnijih i najpopularnijih naših međuratnih pisaca. Umro je u Zagrebu 19. lipnja 1949. Važnije su mu knjige:
Slavenske legende (Zadar, 1900.), Knjiga o kraljevima hrvatskijem (Zadar, 1904.), Veli Jože (Ljubljana, 1908.), Lirika (Zagreb, 1910.), Istarske priče (Zagreb, 1913.), Utva zlatokrila (Zagreb, 1916.), Medvjed Brundo (Zagreb, 1916.), Stoimena (Zagreb, 1916.), Priče iz djetinjstva (Zagreb, 1924.), Istarski gradovi (Zagreb, 1930.), Šarko (Zagreb, 1930.), Pastir Loda (Zagreb, 1939.), Zagrebačke novele (Zagreb, 1942.), Putopisi (Zagreb, 1942.)
Školsko zvono
Raspored zvona :
Ujutro
1. 8.00 - 8.45
2. 8.50 - 9.35
3. 9.50 - 10.35
4. 10.50 - 11.35
5. 11.40 - 12.25
6. 12.30 - 13.15
7. 13.20 - 14.05
Poslijepodne
1. 12.30 - 13:15
2. 13.20 - 14.05
3. 14.20 - 15.05
4. 15.10 - 15.55
5. 16.00 - 16.45
6. 16.50 - 17.30
'Nagradu Vladimir Nazor' dodjeljuje Republika Hrvatska za najbolja umjetnička ostvarenja na području književnosti, glazbe, filma, likovnih i primijenjenih umjetnosti, kazališne umjetnosti te arhitekture i urbanizma u Republici Hrvatskoj.
Nagrada se dodjeljuje kao godišnja nagrada i kao nagrada za životno djelo.
Godišnja nagrada dodjeljuje se umjetnicima za najbolja umjetnička ostvarenja koja su bila objavljena, izložena, prikazana ili izvedena tijekom protekle godine, kao i grupi umjetnika za kolektivna umjetnička ostvarenja.
Nagrada za životno djelo dodjeljuje se istaknutim umjetnicima koji su svojim stvaralaštvom obilježili vrijeme u kojem su djelovali i čiji je stvaralački put zaokružen, a djela i ostvarenja ostaju trajno dobro Republike Hrvatske.
Nagradu dodjeljuje Odbor 'Nagrade Vladimir Nazor' na prijedlog komisija koje osniva za pojedina područja umjetnosti. Predsjednika i članove Odbora, na prijedlog ministra kulture, imenuje Hrvatski sabor iz redova umjetnika, kulturnih i javnih djelatnika.
6 savjeta: Kako odabrati srednju školu?
Odabir srednje škole jedna je od najvažnijih odluka u životu svakog osmaša. Neki već godinama znaju kamo će dok su drugi još uvijek na mukama, a kraj školske godine sve je bliže.
Završetak osnovne škole za sve učenike, ali i njihove roditelje, predstavlja suočavanje sa jednom važnom životnom odlukom. Koju srednju školu odabrati?
Odluka je to koja će uvelike odrediti tvoj budući profesionalni put. Važno je imati na umu da svaka nova promjena može biti vrlo stresna, pa tako i opraštanje od osnovnoškolskih prijatelja, prelazak u novu školu, sklapanje novih prijateljstava ali i upoznavanje novih profesora.
Ključno je dobro se upoznati s programima koje pojedine škole nude, njihovim zahtjevima i uvjetima za upis te ih pokušati uskladiti sa osobnim željama i očekivanjima.
Donosimo ti 6 savjeta koji će ti sigurno pomoći u odabiru buduće profesije.
1. Razgovaraj s roditeljima
Oni ti mogu puno pomoći svojim savjetom. Ako nisi siguran kojim bi putem krenuo, možete zajedničkim snagama napraviti popis škola koje te zanimaju te argumentirano raspraviti o pozitivnim i negativnim stranama svake pojedinačno.
Time ćete sigurno suziti izbor. Nekada roditelji misle da ste premladi za samostalno donošenje tako važne odluke pa nastoje nametnuti svoje ideje. Nemojte im to dopustiti. Njihov savjet i potpora su itekako vrijedni, ali konačna odluka mora biti isključivo na tebi. Upravo ti znaš što te najviše zanima i kojim bi putem volio krenuti. Također, to je prvi korak prema samostalnosti. :)
2. Zapitaj se koliko voliš učiti
Rijetki su oni koji uživaju u učenju. Ipak, postoje velike razlike između onih kojima je to zaista tlaka i onih koji jednostavno lako pamte čak i one činjenice koje ih uopće ne zanimaju.
Puno čitaš, gledaš kvizove i redovno u svojim udžbenicima tražiš rubriku "Za one koji žele znati više"? Vjerojatno si idealan materijal za neku od četverogodišnjih škola koje ti otvaraju mogućnost daljnjeg obrazovanja. Ekonomska škola, gimnazija ili možda medicinska samo su neke od opcija.
Ako učenje zaista ne voliš, uvijek možeš upisati četverogodišnje i trogodišnje škole nakon kojih ćeš odmah moći krenuti raditi. Nemoj se zanositi s mišlju da u ovim školama nećeš morati uopće učiti, jer da bi se odmah s ulaskom u punoljetnost mogao zaposliti, moraš steći mnoga znanja. S druge strane, mnogi u srednjoj školi otkriju područje koje ih osobito zanima i unatoč upisu neke "lakše" škole odluče nastaviti svoje obrazovanje na nekom fakultetu.
3. Lokacija je jako važna
Sada već možda imaš viziju škole u koju želiš ići. Ali nemoj zaboraviti provjeriti koliko je udaljena od tvog mjesta stanovanja. Prijevoz je vrlo često jako skup i za roditelje je to popriličan izdatak. Nije rijetkost da srednjoškolci odlaze živjeti u druge gradove te se presele u učeničke domove. Razgovaraj s njima mogu li ti to priuštiti i dobro promisli jesi li spreman za toliko samostalnosti. Možda sada misliš kako je to najbolje što ti se može dogoditi, ali sjeti se da svi kućanski poslovi i obveze koje su do sada roditelji obavljali, padaju na tvoja leđa.
4. Razgovaraj s učenicima odabrane škole
Možda već poznaješ nekoga tko pohađa tu srednju. Njegova iskustva i savjeti mogli bi ti puno pomoći. Uvijek je najbolje čuti iskustva iz prve ruke.
5. Ne padaj pod utjecaj prijatelja
Bojiš se da ćeš nakon osnovne izgubiti sve prijatelje i misliš da će biti lakše ako odabereš neku srednju u koju ide tvoj najbolji prijatelj? To je jedan od najgorih načina odabira. Ako tvom prijatelju leži matematika i želi upisati matematičku gimnaziju, to ne znači da ćeš i ti preko noći zavoljeti taj predmet. Štoviše, moglo bi biti pogubno za tvoje ocjene ili bi, u najgorem slučaju, mogao pasti razred. To ti zaista ne treba. Ako su prijatelji pravi, ostaju za cijeli život. Čak i ako odete u različite srednje. :)
6. Ako i dalje nisi siguran, obrati se profesionalcima
Prošao si sve korake, ali i dalje se dvoumiš? Nemoj brinuti. Raspitaj se u svojoj osnovnoj školi o mogućnosti profesionalne orjentacije. Mnoge ju škole organiziraju u svojim prostorijama, a ako tvoja ipak nema tu opciju, uvijek se možeš obratiti u Hrvatski zavod za zapošljavanje. Tamo ćeš sigurno dobiti sve potrebene informacije. Svrha profesionalne orjentacije je pomoći pomoći osmašima u otkrivanju osobnih afiniteta, sposobnosti i vještina.
Novinarski tim
OŠ „Vladimir Nazor“Adžamovci
KLASA:119-01/20-01-01
URBROJ:2178/22-02/20-01
Adžamovci, 20. ožujka 2020. godine
Na temelju članka 7. stavka 2. Zakona o radu („Narodne novine“, broj 93/14.,127/17.,98/19.) točke III Odluke o obustavi izvođenja nastave u visokim učilištima, srednjim i osnovnim školama te redovnog rada ustanova predškolskog odgoja i obrazovanja i uspostave nastave na daljinu („ Narodne novine“ broj 29/20. i 32/20.) i članka 72. Statuta Osnovne škole „Vladimir Nazor“ Adžamovci, ravnateljica OŠ“ Vladimir Nazor“ Adžamovci donosi:
ODLUKA
o obavljanju rada kod kuće radnika
I.
Zbog sprječavanja COVID-19 bolesti na radnom mjestu, poslodavac je donio Odluku da će u razdoblju od 20. ožujka 2020. godine pa do opoziva ove Odluke učitelji i stručni suradnici raditi kod kuće i to u skladu s procjenom odnosno tehničkim mogućnostima. Rad učitelja i stručnih suradnika radi provođenja nastave na daljinu odvija se u običajnom opsegu radnog vremena.
Obveze učitelja i stručnih suradnika su:
- osigurati kontakte i način komunikacije (virtualne učionice, telefonski ili putem e-maila ) svaki radni dan biti dostupan određeno vrijeme u virtualnoj školskoj zbornici
-obvezno održavanje nastave na daljinu odvija se u običajnom opsegu radnog vremena
-obvezno pripremati sadržaje za izvođenje nastave, održavati komunikaciju s učenicima, roditeljima, školom , Ministarstvom znanosti i obrazovanja te davati povratne informacije učenicima i roditeljima
- sudjelovati u drugim aktivnostima prema uputi ravnateljice i MZO-a.
II.
Administrativno osoblje također će obavljati rad kod kuće i to u skladu s procjenom odnosno tehničkim mogućnostima u običajnom opsegu radnog vremena. Tehničko osoblje obavljati će dežurstva i to u skladu s procjenom odnosno tehničkim mogućnostima u običajnom opsegu radnog vremena.
III.
Iznimno od točke I. i II. ove odluke rad u školi odvija se samo kada je to nužno radi kontinuiranog izvođenja nastave na daljinu i prihvata djece koja pohađaju razrednu nastavu ako oba zaposlena roditelja nemaju drugu mogućnost zbrinjavanja djece odnosno kada je to potrebno radi obavljanja ostalih nužnih poslova. Ostali nužni poslovi su poslovi održavanja i kontrole centralnog grijanja u Školi, poslovi čišćenja škole koji su nužni radi provođenja mjera zaštite sprječavanja širenja zaraze te poslovi koji su ažurni radi ostvarivanja prava učenika, roditelja i radnika Škole. Poslovi iz stavka 2. ove točke provode se samo s nužnim osobljem vodeći računa o kriterijima rizičnosti ( zdravstveno stanje, blizina i način dolaska na posao, obveze radnika o brizi za starije i nemoćne osobe).
IV.
Ravnatelj je odgovorna osoba za provođenje mjera zaštite sprječavanja širenja zaraze kao i za provođenje poslova iz ove Odluke.
V.
Radnici potpisuju izjavu da imaju uvjete za rad kod kuće u skladu s Uputom Ministarstva znanosti i obrazovanja KLASA:602-01/20-01/00178, URBROJ:533-01-20-0002 od 19. ožujka 2020. godine. Izjava je sastavni dio ove Odluke.
VI.
Ova odluka stupa na snagu danom donošenja i primjenjuje se do opoziva. Ova Odluka objavljuje se na oglasnoj ploči i mrežnim stranicama Škole i dostavlja se svim radnicima Škole.
Ravnateljica škole:
_________________
Marija Petričević, prof.
REPUBLIKA HRVATSKA
ŽUPANIJA BRODSKO-POSAVSKA
OSNOVNA ŠKOLA „VLADIMIR NAZOR“
ADŽAMOVCI, STJEPANA RADIĆA 3
KLASA: 602-02/19-01-118
URBROJ:2178/22-02-19-01
Adžamovci, 11.12.2019.
Temeljem točke 4. Odluke o zabrani novog zapošljavanja službenika i namještenika u javnim službama ( Narodne novine br.70/2016.,50/17. ) Osnovna škola „Vladimir Nazor“,Adžamovci upućuje
JAVNI POZIV
VANJSKIM PRUŽATELJIMA USLUGA ČIŠĆENJA
PREDMET: Javni poziv za obavljanje poslova čišćenja školsko sportske dvorane
Pozivamo zainteresirane vanjske pružatelje usluga čišćenja da nam dostave informativnu
ponudu za pružanje usluge čišćenja prostora Školsko sportske dvorane u Adžamovcima, Stjepana Radića 3.
Ponuda treba sadržavati cijenu rada radnika/ce za 40 i 20 sati tjednog radnog vremena.
Za čišćenje prostora potrebne su dvije osobe jedna osoba koje će obavljati poslove u vremenu od 14,00
do 22,00 sata i jedna od 6,00 do 10,00 sati.
Opis usluge čišćenja unutarnjih i vanjskih prostora Školsko sportske dvorane:
Prizemlje površine od 978,62 m2 ,obuhvaća dvodijelnu sportsku dvoranu sa:
ulaznim predprostorom, kotlovnicom, 2 spremišta sprava,4 svlačionice, 2 praonice, kabinet učitelja,
sanitarni čvor -muški, ženski, WC za invalide, hodnik.
Na katu su tribine s gledalištem 254,43 m2 predvorje, stubište,sanitarni čvor muški - ženski.
Pored gore navedenoga potrebno je čistiti prilaze i ulaze u dvoranu, vrata, prozorska i ostala stakla,
te prema potrebi obavljati poslove dežurstva i druge poslove koji proizlaze iz godišnjeg plana i programa rada
škole.
Rok za dostavu ponuda je pet (5 ) dana od dana objave poziva
Javni poziv je objavljen 11.12.2019. na mrežnoj stranici škole.
Ponudu dostaviti na e-mail adresu: ured@os-vnazor-adzamovci.skole.hr
Ravnateljica: Marija Petričević, prof.