Vladimir Nazor rođen je 30. svibnja 1876. u Postirama na Braču. Na rodnome otoku polazio je pučku školu, u Splitu klasičnu gimnaziju s koje je prešao na sedmogodišnju realku, te maturirao 1894 godine. Studirao je prirodne znanosti, matematiku i fiziku u Grazu (Austrija) i jedan semestar u Zagrebu, a diplomirao 1902 godine. Počeo je raditi kao suplent u splitskoj gimnaziji, potom kao profesor u Zadru te od 1903. do 1918. godine u Istri (Pazin, Kopar i Kastav), koja je presudno obilježila njegovo stvaralaštvo. Dvije je godine u Zagrebu, a potom upravitelj dječjeg doma u Crikvenici, 1926. na Sušaku, ponovo u Crikvenici, a od 1931. opet u Zagrebu do umirovljenja 1933. Krajem 1942. odlazi s Ivanom Goranom Kovačićem u partizane. Obavljao je više političkih dužnosti u vrijeme i poslije rata (predsjednik ZAVNOH-a, predsjednik Sabora). Još 1919. godine postao je dopisni, a 1940. redovni član JAZU (Jugoslavenske akademije znanosti i umjetnosti). Pisao je pjesme, prozu, kritike, eseje, feljtone i studije, prevodio i sastavljao antologije i školske udžbenike. Jedan je od najplodnijih i najpopularnijih naših međuratnih pisaca. Umro je u Zagrebu 19. lipnja 1949. Važnije su mu knjige:
Slavenske legende (Zadar, 1900.), Knjiga o kraljevima hrvatskijem (Zadar, 1904.), Veli Jože (Ljubljana, 1908.), Lirika (Zagreb, 1910.), Istarske priče (Zagreb, 1913.), Utva zlatokrila (Zagreb, 1916.), Medvjed Brundo (Zagreb, 1916.), Stoimena (Zagreb, 1916.), Priče iz djetinjstva (Zagreb, 1924.), Istarski gradovi (Zagreb, 1930.), Šarko (Zagreb, 1930.), Pastir Loda (Zagreb, 1939.), Zagrebačke novele (Zagreb, 1942.), Putopisi (Zagreb, 1942.)
Školsko zvono
Raspored zvona :
Ujutro
1. 8.00 - 8.45
2. 8.50 - 9.35
3. 9.50 - 10.35
4. 10.50 - 11.35
5. 11.40 - 12.25
6. 12.30 - 13.15
7. 13.20 - 14.05
Poslijepodne
1. 12.30 - 13:15
2. 13.20 - 14.05
3. 14.20 - 15.05
4. 15.10 - 15.55
5. 16.00 - 16.45
6. 16.50 - 17.30
'Nagradu Vladimir Nazor' dodjeljuje Republika Hrvatska za najbolja umjetnička ostvarenja na području književnosti, glazbe, filma, likovnih i primijenjenih umjetnosti, kazališne umjetnosti te arhitekture i urbanizma u Republici Hrvatskoj.
Nagrada se dodjeljuje kao godišnja nagrada i kao nagrada za životno djelo.
Godišnja nagrada dodjeljuje se umjetnicima za najbolja umjetnička ostvarenja koja su bila objavljena, izložena, prikazana ili izvedena tijekom protekle godine, kao i grupi umjetnika za kolektivna umjetnička ostvarenja.
Nagrada za životno djelo dodjeljuje se istaknutim umjetnicima koji su svojim stvaralaštvom obilježili vrijeme u kojem su djelovali i čiji je stvaralački put zaokružen, a djela i ostvarenja ostaju trajno dobro Republike Hrvatske.
Nagradu dodjeljuje Odbor 'Nagrade Vladimir Nazor' na prijedlog komisija koje osniva za pojedina područja umjetnosti. Predsjednika i članove Odbora, na prijedlog ministra kulture, imenuje Hrvatski sabor iz redova umjetnika, kulturnih i javnih djelatnika.
Na temelju članka 127. stavka 4. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi („Narodne novine“ brojevi 87/08., 86/09., 92/10., 105/10., 90/11., 5/12., 16/12., 86/12., 126/12., 94/13., 152/14., 07/17., 68/18) i članka 60. Statuta Osnovne škole „Vladimir Nazor“Adžamovci, Školski odbor raspisuje NATJEČAJ za imenovanje ravnatelja/ice.
Ravnatelj/ica školske ustanove mora ispunjavati sljedeće nužne uvjete:
1)završen studij odgovarajuće vrste za rad na radnom mjestu učitelja, nastavnika ili stručnog suradnika u školskoj ustanovi u kojoj se imenuje za ravnatelja, a koji može biti:
a)sveučilišni diplomski studij ili
b)integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili
c) specijalistički diplomski stručni studij
d)položen stručni ispit za učitelja, nastavnika ili stručnog suradnika, osim u slučaju iz članka 157. stavka 1. i 2. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi
2)uvjete propisane člankom 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi
3)najmanje osam (8) godina radnog iskustva u školskim ili drugim ustanovama u sustavu obrazovanja ili u tijelima državne uprave nadležnim za obrazovanje od čega najmanje pet (5) godina na odgojno-obrazovnim poslovima u školskim ustanovama.
4) osim osoba koje su završile neki od studija navedenih u stavku 1. točki 1. ovoga članka ravnatelj Škole može biti osoba koja je završila stručni četverogodišnji studij za učitelje kojim se stječe 240 ECTS bodova.
5)iznimno ravnatelj Škole može biti i osoba koja ne ispunjava uvjete iz stavka 1. točke 1. ili stavka 2. ovoga članka ako u trenutku prijave na natječaj za ravnatelja obavlja dužnost ravnatelja u najmanje drugom uzastopnom mandatu, a ispunjavala je uvjete za ravnatelja propisane Zakonom o osnovnom školstvu („Narodne novine“ broj 59/90, 26/93, 27/93, 29/94, 7/96, 59/01, 114/01 i 76/05.).
Kandidat za ravnatelja dužan je dostaviti program za mandatno razdoblje
Dodatne kompetencije koje se vrednuju u postupku imenovanja ravnatelja Škole su poznavanje stranog jezika, osnovne digitalne vještine i iskustvo rada na projektima, a kandidati ne moraju imati dodatne kompetencije.
Ravnatelj/ica se imenuje na vrijeme od pet (5) godina.
Uz pisanu prijavu na natječaj kandidati su obvezni priložiti u izvorniku ili ovjerenoj preslici sljedeću dokumentaciju:
-životopis
-diplomu odnosno dokaz o stečenoj stručnoj spremi
-domovnicu odnosno dokaz o državljanstvu
-dokaz o položenom stručnom ispitu, odnosno dokaz da osoba nije obvezna polagati stručni ispit
-dokaz o radnom iskustvu (potvrda ili elektronički zapis Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje)
- uvjerenje da se protiv osobe ne vodi kazneni postupak ili da nije pod istragom za neko od
kaznenih djela iz članka 106. Zakonu o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi
(ne starije od 3 mjeseca od dana raspisivanja natječaja)
-dokaz o obavljanju poslova ravnatelja u najmanje drugom uzastopnom mandatu za osobe
koje se kandidiraju temeljem članka 126. st. 3. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i
srednjoj školi
- potvrda osnovne i/ili srednje škole o vrsti poslova i trajanju radnog odnosa
- program rada za mandatno razdoblje
-dokaze o posjedovanju dodatnih kompetencija
Dodatne kompetencije kandidata za imenovanje ravnatelja koje se vrjednuju su poznavanje stranog jezika, osnovne digitalne vještine i iskustvo rada na projektima i dokazuju se na sljedeći način:
1.poznavanje stranog jezika dokazuje se preslikom indeksa o završenom kolegiju stranog jezika, diplomom odnosno drugom ispravom o završenom studiju stranog jezika, uvjerenjem odnosno potvrdom ili drugom ispravom škole stranih jezika odnosno druge ovlaštene ustanove ili pravne osobe za edukaciju stranog jezika o završenom stranom jeziku te razini odnosno stupnju.
2. osnovne digitalne vještine dokazuju se potvrdom odnosno uvjerenjem ili drugom ispravom institucije, ustanove ili ovlaštene pravne osobe za edukaciju u području informacijskih znanosti o završenoj edukaciji stjecanja digitalnih vještina, odnosno diplomom ili drugom ispravom o završenom studiju iz područja informacijskih znanosti.
3.iskustvo rada na projektima dokazuje se potvrdom, uvjerenjem ili drugom ispravom o obavljanju poslova na projektu.
Kandidat koji se prema posebnim propisima poziva na pravo prednosti, mora se u prijavi pozvati na to pravo, odnosno uz prijavu osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti dokaze o ostvarivanju prava prednosti prema posebnom propisu. Pozivaju se osobe iz članka 102. stavak 1. – 3. Zakona o hrvatskim braniteljima iz domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (»Narodne novine« broj 121/17.) da uz prijavu na natječaj osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta dostave dokaze iz članka 103. stavak 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (»Narodne novine« broj 121/17.). Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva nadležnog za branitelje: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843,a dodatne informacije o dokazima na poveznici https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//NG/12%20Prosinac/Zapošljavanje//Popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapošljavanju.pdf
Osoba koja se poziva na pravo prednosti temeljem čl. 48. f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92, 57/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03 i 148/13) uz prijavu na natječaj dužna je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i rješenje odnosno potvrdu iz koje je vidljivo spomenuto pravo i dokaz o tome na koji je način prestao radni odnos. Osoba koja se poziva na pravo prednosti temeljem čl. 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine br. 157/13, 152/14 39/18) dužna je uz prijavu na natječaj priložiti pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta iz natječaja, dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom. Prema Zakonu o ravnopravnosti spolova (Narodne novine broj 82/08, 69/17), na natječaj se mogu prijaviti osobe oba spola.
Rok za podnošenje prijava kandidata je osam dana od dana objave natječaja u „Narodnim novinama“ i na mrežnim stranicama školske ustanove: www.os-vnazor-adzamovci.skole.hr
Prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta natječaja dostaviti na adresu:
Osnovna škola «VLADIMIR NAZOR» Stjepana Radića 3, Adžamovci, 35420 Staro Petrovo Selo
s naznakom "Prijava na natječaj za ravnatelja/icu – ne otvarati".
Nepotpune i nepravovremene prijave neće se razmatrati. Urednom prijavom smatra se samo prijava koja sadrži sve podatke i priloge tj. dokaze navedene u natječaju. O rezultatima natječaja kandidati će biti obaviješteni u roku od 45 dana od isteka roka za podnošenje prijava.
Školski odbor Osnovne škole „Vladimir Nazor“Adžamovci
Predsjednik Školskog odbora
Tomislav Šimac
Natječaj je objavljen 29. svibnja 2019.godine na stranicu škole.
OŠ „Vladimir Nazor“Adžamovci
KLASA:119-01/20-01-01
URBROJ:2178/22-02/20-01
Adžamovci, 20. ožujka 2020. godine
Na temelju članka 7. stavka 2. Zakona o radu („Narodne novine“, broj 93/14.,127/17.,98/19.) točke III Odluke o obustavi izvođenja nastave u visokim učilištima, srednjim i osnovnim školama te redovnog rada ustanova predškolskog odgoja i obrazovanja i uspostave nastave na daljinu („ Narodne novine“ broj 29/20. i 32/20.) i članka 72. Statuta Osnovne škole „Vladimir Nazor“ Adžamovci, ravnateljica OŠ“ Vladimir Nazor“ Adžamovci donosi:
ODLUKA
o obavljanju rada kod kuće radnika
I.
Zbog sprječavanja COVID-19 bolesti na radnom mjestu, poslodavac je donio Odluku da će u razdoblju od 20. ožujka 2020. godine pa do opoziva ove Odluke učitelji i stručni suradnici raditi kod kuće i to u skladu s procjenom odnosno tehničkim mogućnostima. Rad učitelja i stručnih suradnika radi provođenja nastave na daljinu odvija se u običajnom opsegu radnog vremena.
Obveze učitelja i stručnih suradnika su:
- osigurati kontakte i način komunikacije (virtualne učionice, telefonski ili putem e-maila ) svaki radni dan biti dostupan određeno vrijeme u virtualnoj školskoj zbornici
-obvezno održavanje nastave na daljinu odvija se u običajnom opsegu radnog vremena
-obvezno pripremati sadržaje za izvođenje nastave, održavati komunikaciju s učenicima, roditeljima, školom , Ministarstvom znanosti i obrazovanja te davati povratne informacije učenicima i roditeljima
- sudjelovati u drugim aktivnostima prema uputi ravnateljice i MZO-a.
II.
Administrativno osoblje također će obavljati rad kod kuće i to u skladu s procjenom odnosno tehničkim mogućnostima u običajnom opsegu radnog vremena. Tehničko osoblje obavljati će dežurstva i to u skladu s procjenom odnosno tehničkim mogućnostima u običajnom opsegu radnog vremena.
III.
Iznimno od točke I. i II. ove odluke rad u školi odvija se samo kada je to nužno radi kontinuiranog izvođenja nastave na daljinu i prihvata djece koja pohađaju razrednu nastavu ako oba zaposlena roditelja nemaju drugu mogućnost zbrinjavanja djece odnosno kada je to potrebno radi obavljanja ostalih nužnih poslova. Ostali nužni poslovi su poslovi održavanja i kontrole centralnog grijanja u Školi, poslovi čišćenja škole koji su nužni radi provođenja mjera zaštite sprječavanja širenja zaraze te poslovi koji su ažurni radi ostvarivanja prava učenika, roditelja i radnika Škole. Poslovi iz stavka 2. ove točke provode se samo s nužnim osobljem vodeći računa o kriterijima rizičnosti ( zdravstveno stanje, blizina i način dolaska na posao, obveze radnika o brizi za starije i nemoćne osobe).
IV.
Ravnatelj je odgovorna osoba za provođenje mjera zaštite sprječavanja širenja zaraze kao i za provođenje poslova iz ove Odluke.
V.
Radnici potpisuju izjavu da imaju uvjete za rad kod kuće u skladu s Uputom Ministarstva znanosti i obrazovanja KLASA:602-01/20-01/00178, URBROJ:533-01-20-0002 od 19. ožujka 2020. godine. Izjava je sastavni dio ove Odluke.
VI.
Ova odluka stupa na snagu danom donošenja i primjenjuje se do opoziva. Ova Odluka objavljuje se na oglasnoj ploči i mrežnim stranicama Škole i dostavlja se svim radnicima Škole.
Ravnateljica škole:
_________________
Marija Petričević, prof.
REPUBLIKA HRVATSKA
ŽUPANIJA BRODSKO-POSAVSKA
OSNOVNA ŠKOLA „VLADIMIR NAZOR“
ADŽAMOVCI, STJEPANA RADIĆA 3
KLASA: 602-02/19-01-118
URBROJ:2178/22-02-19-01
Adžamovci, 11.12.2019.
Temeljem točke 4. Odluke o zabrani novog zapošljavanja službenika i namještenika u javnim službama ( Narodne novine br.70/2016.,50/17. ) Osnovna škola „Vladimir Nazor“,Adžamovci upućuje
JAVNI POZIV
VANJSKIM PRUŽATELJIMA USLUGA ČIŠĆENJA
PREDMET: Javni poziv za obavljanje poslova čišćenja školsko sportske dvorane
Pozivamo zainteresirane vanjske pružatelje usluga čišćenja da nam dostave informativnu
ponudu za pružanje usluge čišćenja prostora Školsko sportske dvorane u Adžamovcima, Stjepana Radića 3.
Ponuda treba sadržavati cijenu rada radnika/ce za 40 i 20 sati tjednog radnog vremena.
Za čišćenje prostora potrebne su dvije osobe jedna osoba koje će obavljati poslove u vremenu od 14,00
do 22,00 sata i jedna od 6,00 do 10,00 sati.
Opis usluge čišćenja unutarnjih i vanjskih prostora Školsko sportske dvorane:
Prizemlje površine od 978,62 m2 ,obuhvaća dvodijelnu sportsku dvoranu sa:
ulaznim predprostorom, kotlovnicom, 2 spremišta sprava,4 svlačionice, 2 praonice, kabinet učitelja,
sanitarni čvor -muški, ženski, WC za invalide, hodnik.
Na katu su tribine s gledalištem 254,43 m2 predvorje, stubište,sanitarni čvor muški - ženski.
Pored gore navedenoga potrebno je čistiti prilaze i ulaze u dvoranu, vrata, prozorska i ostala stakla,
te prema potrebi obavljati poslove dežurstva i druge poslove koji proizlaze iz godišnjeg plana i programa rada
škole.
Rok za dostavu ponuda je pet (5 ) dana od dana objave poziva
Javni poziv je objavljen 11.12.2019. na mrežnoj stranici škole.
Ponudu dostaviti na e-mail adresu: ured@os-vnazor-adzamovci.skole.hr
Ravnateljica: Marija Petričević, prof.