« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Međunarodni mjesec školskih knjižnica (International School Library Month – ISLM) prilika je za školske knjižničare diljem svijeta da odaberu dan, tjedan ili cijeli mjesec u listopadu kako bi obilježili važnost školskih knjižnica i proslavili sve što one predstavljaju. Stoga je odabran dan 16. listopada jer se tada obilježava dan rječnika. Učenici sedmog razreda posjetili su školsku knjižnicu i imali radionicu o referentnoj zbirci, odnosno imali su radionicu s rječnicima. Na radionici učenici su naučili kako pronaći traženu obavijest u referentnoj zbirci odnosno rječniku ili hrvatskom pravopisu. Kako je sve skupa izgledalo možete vidjeti na fotografiji u prilogu.
Naša škola se pridružila 12. festivalu prava djece. U sklopu festivala razredna nastava je imala radionice koje su nastale u suradnji učiteljice Ivane Medić, Martine Bojmić, Anamarije Jerković i Antonia Petričevića u kojima su se u suradnji sa školskom knjižničarkom čitale knjige na temu dječjih prava te gledali video uradci. Učenici su imali i literarnu radionicu u sklopu koje je izrađen pano s porukama učenika.
8. razred je u suradnji knjižničarke i učiteljice Klare Tomić gledao film Just Becuase koji govori o tome kako ne nasilno riješiti probleme. Svi pogledani filmovi se bave tolerancijom, vršnjačkim nasiljem te obrađuju široki spektar tema.
Ovogodišnji filmovi birani su iz programa Revije hrvatskog filmskog stvaralaštva djece, jedine manifestacije u Hrvatskoj posvećene isključivo filmskom stvaralaštvu osnovnoškolaca. Svi filmovi se mogu pogledati i na webu festivala prava djece.
URL: https://
Viši razredi su imali i radionice povodom dana tolerancije sa nastavnicom Slađanom Vranjkvić u suradnji s nastavnicima viših razreda. Na kraju smo izradili pano na kojem su radovi svih učenika od 1 do 8 razreda.
I