PRIJEPODNE |
|
1. |
8:00 – 8:45 |
2. |
8:50 – 9:35 |
3. |
9:40 – 10:25 |
4. |
10:40 – 11:25 |
5. |
11:30 – 12:15 |
6. |
12:20 – 13:05 |
7. |
13:10 – 13:55 |
8. |
14:00 – 14:45 |
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Vladimir Nazor rođen je 30. svibnja 1876. u Postirama na Braču. Pučku školu je završio na otoku Braču, a gimnaziju u Splitu. Studirao je prirodne znanosti, matematiku i fiziku u Grazu i Zagrebu. Diplomirao je 1902. Počeo je raditi kao suplent u splitskoj gimnaziji, potom kao profesor u Zadru te od 1903. do 1918. godine u Istri (Pazin, Kopar i Kastav), koja je presudno obilježila njegovo stvaralaštvo. Još 1919. godine postao je dopisni, a 1940. redovni član JAZU (Jugoslavenske akademije znanosti i umjetnosti). Pisao je pjesme, prozu, kritike, eseje, feljtone i studije, prevodio i sastavljao antologije i školske udžbenike. Jedan je od najplodnijih i najpopularnijih naših međuratnih pisaca. Umro je u Zagrebu 19. lipnja 1949.
Važnije su mu knjige: Slavenske legende (Zadar, 1900.), Knjiga o kraljevima hrvatskijem (Zadar, 1904.),Veli Jože (Ljubljana, 1908.), Lirika (Zagreb, 1910.), Istarske priče (Zagreb, 1913.), Utva zlatokrila (Zagreb, 1916.), Medvjed Brundo (Zagreb, 1916.), Stoimena (Zagreb, 1916.), Priče iz djetinjstva (Zagreb, 1924.), Istarski gradovi (Zagreb, 1930.), Šarko (Zagreb, 1930.), Pastir Loda (Zagreb, 1939.), Zagrebačke novele (Zagreb, 1942.), Putopisi (Zagreb, 1942.)
Njegovim imenom je nazvana najveća državna nagrada u Republici Hrvatskoj "Nagrada Vladimir Nazor" koja se dodjeljuje za najbolja umjetnička ostvarenja na području književnosti, glazbe, filma, likovnih i primijenjenih umjetnosti, kazališne umjetnosti te arhitekture i urbanizma u Republici Hrvatskoj.
Na satu likovne kulture potrudili smo se Sjetiti Vukovara i svih onih koji su dali svoje živote za našu domovinu.
U matičnoj školi oblikovali smo instalaciju – Izgubljeno djetinjstvo.
U Ruščici oblikovali smo instalaciju – Od Broda do Vukovara.
Učenici 7-ih razreda slikali su temperama, tonska modelacija i gradacija. Plakat – Plavi kaputić (Lea B. 7.a, Erin Z.Š. 7.d, Klara L. 7.b, Luka I. 7.d, Nika B.7.d).
Učenici 8-ih razreda slikali su temperam, izražajnost boja – kalendar.
Plakat – Svaki dan u godini Sjeti se Vukovara (Ena D. 8.a, Mirna V. 8.a, Ana D. 8.a, Franjo L. 8.a, Matilda U. 8.d, Helena M 8.e).
Najbolje učeničke radove poslali smo na izložbi „Sjećanje na Vukovar“ u Solinu.
Snježana Vidaković
lk_osvn_sb
Pozivamo sve učenike, roditelje i prijatelje da prate rad učenika OŠ „ Vladimir Nazor“. Na satovima likovne kulture učenici se trude postići što bolji uspjeh – biti kreativni, orginalni, uredni...najbolje radove razreda predstavljamo na Instagram lk_osvn_sb
Učenici crtaju, slikaju, modeliraju. Koriste različite tehnike. Upoznaju različite umjetnike i njhova djela. Upoznaju se sa osnovnim pojmovima iz likovne kulture, povezuju ih sa svakodnevnim životom i ostalim predmetima.
Snježana Vidaković
Ostale radove pogledajte na ovoj poveznici.
Sudjelovali su učenici od 5. do 8. razreda osnovnih škola „ Vladimir Nazor“, Slavonski Brod – Ruščica.
Vrijeme održavanja: 10.30 – 12.30, 11. veljače 2022.
Tema natjecanja: Ljudsko tijelo
Cilj: promicanje vizualnih umjetnosti i dizajna, inovativnih, umjetničkih i odgojnih praksi
Zadatak 1 A kategorija: Rekompozicija
Likovni pojmovi: rekompozicija, komplementarni kontrast, ritam ploha
Likovna tehnika: kolaž
Likovni materijal:
- CB fotografije (fotokopije) likovnih djela renomiranih umjetnika s temom ljudskog tijela
- kolaž papir (komplementarne boje)
- papir iz mape za podlogu (crni, bijeli ili sivi)
- škare i ljepilo za papir
- bijeli papir za skicu i olovka B
Bilo je ovo super iskustvo za učenike i nastavnike. Svi radovi su nastali u isto vrijeme. 7 učenika radilo je u Ruščici. 16 učenika u matičnoj školi.
Mirjana Tutundžić 8.b
Kolagrafija matrica i otisak
LIK 2021.
Lucija Rogošić 8.c
Kolagrafija matrica i otisak
LIK 2021.
Sara Tolić 8.c
Kolagrafija matrica i otisak
LIK 2021.
Mia Lović 8.c
Kolagrafija matrica i otisak
LIK 2021.
Klara Tvrdojević 8.c
Kolagrafija matrica i otisak
LIK 2021.
Učenici 5.d i 5.e razreda 7.2.2020. posjetili su izložbu Gradskog muzeja Karlovac u Galeriji Ružić-SB pod naslovom „Gledam dodirom“; koja publiku poziva da likovnu umjetnost doživi osjetom dodira. Prvi dio izložbe predstavljao je likovne radove učenika Centra za odgoj i obrazovanje „Vinko Bek“ i inovativnu metodu likovnog odgoja učenika s oštećenjima vida profesorice Tanje Parlov, dok je u drugom dijelu postava predstavljen izbor skulptura poznatih hrvatskih kipara druge polovice 20. stoljeća, među kojima su djela Dušana Džamonje, Vojina Bakića, Koste Angeli Radovanija, Branka Ružića i drugih.
Učenici 6.b razreda obilježili su Europski dan jezika na
satu razrednika 26. rujna 2019. Od 200 jezika Europe odabrali smo
neke i promicali bogatu jezičnu i kulturnu raznolikost Europe.
U učionici likovne kulture napokon je procvjetalo cvijeće.
28. 2. i 7. 3. učenice Ružica Prgomet 7.b i Nikolina Matanović 7.a oslikale su pano učionice. Slikale su temperama – tonska modelacija.
Sve pršti proljetnim, svježim bojama.
Likovna tehnika: tempere
Format radova: format odgovarajuće likovne mape od 5.-8. razreda osnovne škole.
Ključni pojmovi: mimezis, dekonstrukcija, rekonstrukcija, optička iluzija
Nastavno područje: Plošno oblikovanje / 2D
Zadnja likovna radionica u 2014. godini.
Okupili su se likovnjaci Antea Brdar - 8.a, Astrid Bororković – 7.b, Ružica Prgomet – 7.b, Ivan Jeleč - 6.c slikali su temperama jaslice.
Subota jutro, likovna radionica, radili smo mozaik za stolić u knjižnici. Sudjelovali su Ivan Jeleč 6.c, Nikolina Matanović 7.a, Ružica Prgomet 7.b, Antea Brdar 8.a, Ivana Prgomet prvi srednje.
Na poticaj nastavnice iz engleskog jezika i knjižničarke odlučili smo se izraditi mozaik od keramičkih pločica. Motiv za skice smo potražili na ponjavama no prilikom izrade mozaika prilagođavali smo skice bojama keramičkih pločica koje smo imali.
Iako se čini da smo se najviše zabavljali lupanjem pločica, brzo i vješto polijepili smo pločice na papir na koji smo prenijeli skicu prije toga.
Zalijepili smo mozaik za stolić. Knjižničarka, učiteljica Ida i domar su dovršili stolić.
Pod sloganom Kreiraj marku bajnu i osvoji nagradu sjajnu! održan je natječaj za odabir likovnog rješenja novogodišnje poštanske marke u kojem su sudjelovali učenici i naše osnovne škola. Tema natječaja, odnosno zadani likovni motiv bio je blagdanski stol.
Antonella Divić, 6.a – tonsko stupnjevanje boja –
tonska gradacija, tempere;
Maja Marušić, 7.a – tonska modulacija, tempere;
Mihael Kučinić, 8.a – izražajnost boja, tempere.
Nakon što smo se dobro zabavili na izletu – hrvatskom olimpijskom danu, s nastavnicima iz tjelesne kulture dogovorili smo se urediti pano s rezultatima natjecanja u trčanju 100 m, skoku u dalj, skoku u vis, bacanju kugle i štafeti 400 m.
U subotu na likovnoj grupi naslikali smo temperama, likovni element – boja, likovni problem - tonskom modelacijom, motiv - Diskobol: Miron iz sredine 5. st. pr. Kr. Naslikali smo i jedan dorski stup kao podlogu za povijesnu ljestvicu olimpijskih igara.
Istakli smo:
1. 776. g. pr. Kr. Prve olimpijske igre Atena
2. 1896. Prve moderne olimpijske igre Atena
3. 1924. Prve zimske olimpijske igre
4. 1992. Prvo sudjelovanje Republike Hrvatske na olimpijskim igrama
5. 2012. Olimpijske igre u Londonu
Krajem školske godine 2013./2014. na likovnoj grupi dogovorili smo se naslikati predložak za pozivnicu na vjenčanje.
Nakon što smo pogledali prezentaciju o Joan Mirou i upoznali se s njegovim slikama, dogovorili smo se da ćemo slikati tušem u boji. Koristili smo osnovne boje (crvena, žuta, plava), bijela i crna. Likovni elementi: ploha, crta i boja. Motiv: ljubav, zaljubljeni, brak.
Nastali su prekrasni radovi, učenice su rado sudjelovale. Odabrali smo 5 radova za izložbu (Astrid Borovković 6.b, Ružica Prgomet 6.b, Darija Ćurić 8.a, Marijana Grgić 8.a, Ivana Prgomet 8.a).
Radovi Ružice Prgomet 6.b, Ivane Prgomet 8.a odabrani su kao predlošci za pozivnice.
Hvala svima koji su sudjelovali od Ivana i Snježane!
U cilju podizanja svijesti o postojanju prijetnji od prirodnih i tehničko- tehnoloških opasnosti Državna uprava za zaštitu i spašavanje pokrenula je aktivnosti kojima se djeca i mladi informiraju i educiraju o mogućim prijetnjama od katastrofa i sustavu zaštite i spašavanju u Republici Hrvatskoj.
Tema radova su prirodne i tehničko-tehnološke katastrofe, te snage zaštite i spašavanja.
Učenici likovne grupe sudjelovali su također na ovom natječaju. Okupili smo se jedne subote u prvom mjesecu i slikali temperama.
Na natječaj poslali smo 3 rada učenica: Astrid Borovković 6.b, Lana Lovčić 6.b, Astrid Bardak 7.a.